رفتن به نوشته‌ها

11 مورد از بدترین غذاهایی که قبل از تمرین نباید بخورید


در این مقاله چه چیزی خوانده اید؟

چیزی که هیچ کس در باشگاه نمی خواهد ناراحتی معده است. خوردن میان وعده اشتباه قبل از تمرین می تواند تمرین شما را خراب کند. خوردن غذاهایی که با شما سازگار هستند و به طور م intoثر به انرژی تبدیل می شوند ، برای کیفیت تمرین شما بسیار مهم است ، به ویژه برای ورزش های طولانی مدت.

اگرچه می دانید که 1-2 ساعت قبل از شروع کلاس نباید پیتزا ، کیک و غیره بخورید ، اما غذاهای دیگری نیز وجود دارند که بسیار مهم است قبل از تمرین نخورید. در این مقاله ، مجله علوم ورزشی توصیه های بسیاری از متخصصان تغذیه را در مورد علل بدترین خستگی قبل از تمرین و آنچه به جای آن بخورید توضیح می دهد.

باقی مانده

ماکارونی ، برنج و سیب زمینی منابع عالی کربوهیدرات هستند و برای اکثر مردم مفید است ، اما بهترین راه خوردن آنها به سادگی با سس گوجه فرنگی و بدون هیچ گونه افزودنی است ، زیرا هنگامی که تمرین را شروع کردید ، سس های خامه ای ، چاشنی ها و چاشنی ها شما را تحریک می کنند. به معده: باعث سوزش معده می شود یا باعث آن می شود.

سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی می تواند سوخت مناسبی برای ورزش باشد ، اما این بدان معنا نیست که قبل از تمرین باید سیب زمینی سرخ کرده بخورید. مانوئل ویلاکورتا ، متخصص تغذیه و سخنگوی انجمن رژیم غذایی آمریکا (ADA) می گوید: “تنقلات سرخ شده چرب کند می شود.”

این واقعیت که باید قبل از ورزش از خوردن غذاهای ناخواسته خودداری کنید آنقدر واضح است که نیازی به فکر ندارید ، حتی میان وعده های سالم و پرچرب مانند پنیر و بادام می تواند احساس ناخوشی در شما ایجاد کند. این به این دلیل است که چربی ها بسیار کمتر از کربوهیدرات ها و پروتئین ها به انرژی تبدیل می شوند. به علاوه ، طبق گفته کلینیک مایو ، غذاهای چرب اغلب باعث نفخ می شوند که هیچ کس دوست ندارد هنگام ورزش تجربه کند.

شکلات تخته ای و شکلات تخته ای

11 مورد از بدترین غذاهایی که هرگز نباید قبل از تمرین بخورید

ویلاکورتا می گوید: “در حالی که پروتئین منبع مهمی برای سوخت است و به عضله سازی کمک می کند ، می تواند یک شمشیر دو لبه نیز باشد: برخی از شکلات ها و میله های شکلات قبل از تمرین حاوی مقدار زیادی پروتئین هستند اما کربوهیدرات کافی را حذف می کنند ، بنابراین می توانند”. سطوح انرژی

او می گوید: “پروتئین ، مانند چربی ، به این سرعت وارد جریان خون نمی شود ، بنابراین ممکن است با وجود غذا خوردن احساس خستگی و لرزش کنید.” به عنوان یک راهنمای کلی ، برای حفظ سطح انرژی خود ، نسبت کربوهیدرات به پروتئین شما باید 4 به 1 باشد. گول بازار و تبلیغات را نخورید ، پروتئین ها اغلب دارای قند بالا هستند. اگر به دنبال چیزی هستید که خوردن آن آسان باشد و چاره ای جز خوردن پروتئین نداشته باشد ، آن را با قند و چربی کمتر انتخاب کنید.

سالاد سبزیجات قبل از تمرین

یک سالاد سبک و بسته بندی شده سبزیجات ممکن است مانند یک وعده غذایی عالی قبل از تمرین به نظر برسد ، اما واقعا اینطور نیست. به گفته کلینیک مایو ، کاهو ، کلم بروکلی ، کلم ، گل کلم و سایر سبزیجات با فیبر بالا ، مانند آجیل و دانه ها ، منابع متداول سوء هاضمه هستند.

ویلاکورتا می گوید داشتن فیبر زیاد می تواند باعث ناراحتی جدی در هنگام ورزش شود ، به ویژه در فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری یا دویدن. سبزیجات علاوه بر هضم دشوار ، فیبر بالایی دارند و مغزها و دانه ها سرشار از چربی و پروتئین هستند ، بنابراین هیچ یک از آنها کربوهیدرات کافی برای انرژی را تأمین نمی کنند.

آب میوه و ژله

نوشیدن مایعات شیرین مانند آب میوه ، نوشیدنی های ورزشی و ژله می تواند باعث ناراحتی معده و اسهال شود. در حالی که این کربوهیدراتهای ساده برای تقویت بدن شما عالی هستند ، اما انرژی پایداری را ارائه نمی دهند. آن را به طور متوسط ​​با غذاهای کربوهیدرات جامد ، به ویژه برای تمرینات طولانی مدت بخورید. به طور کلی از مایعات و مرکبات خودداری کنید ، به ویژه اگر برنامه ورزشی سنگینی دارید: آنها باعث رفلاکس اسید می شوند.

نوشیدنی های گازدار

11 مورد از بدترین غذاهایی که هرگز نباید قبل از تمرین بخورید

نوشابه ها و سایر نوشیدنی های گازدار باعث ایجاد نفخ و نفخ در اکثر افراد می شود. مقادیر اضافی قند را که معمولاً در نوشابه ها یافت می شود اضافه کنید. کارشناسان می گویند همه این موارد می تواند باعث مشکلات معده شود. در حالی که تحقیقات نشان داده است که کافئین می تواند انرژی را قبل از ورزش افزایش دهد ، اما اسپرسو یا مقدار کمی چای سیاه مفیدتر از یک نوشیدنی یا نوشیدنی انرژی زا است.

سبزیجات برگ دار

اگرچه رژیم غذایی سرشار از سالاد و سبزیجات به طور طبیعی عالی است ، سبزیجات خام مانند کلم پیچ ، اسفناج و کلم بروکلی می توانند هنگام کار مشغول ناراحتی جدی شوند. سبزیجات برگ دار به دلیل داشتن فیبر زیاد باعث ایجاد نفخ و نفخ می شوند.

اگر واقعاً می خواهید قبل از تمرین غذای سبک بخورید ، می توانید ترکیبی از آب سبز و سالاد را انتخاب کنید. میوه های مورد علاقه خود را با ½ فنجان سبزیجات ، آب و مقداری بلغور جو دوسر خشک یا گرانول مخلوط کنید.

نوشیدنی های ورزشی

ممکن است ورزشکار و قهرمان مورد علاقه شما به طور مرتب جدیدترین نوشیدنی های ورزشی را بنوشد ، اما اکثر مارک های موجود در بازار دارای مواد مغذی کم و از همه مهمتر قند بالایی هستند. نوشیدنی های ورزشی می توانند برخی ویتامین ها و الکترولیت ها را تأمین کنند ، اما مقادیر بالای قند موجود در آنها می تواند در یک چشم بر هم زدن وارد دستگاه گوارش شما شود و شما را دچار بی حالی و درماندگی کند. از طرف دیگر ، می توانید آب گوجه فرنگی کم نمک که حاوی پتاسیم است ، فشار خون را تنظیم می کند و حتی آب را به دلیل کم نمک بودن در آن حفظ می کند.

نان و کیک کامل

البته خوردن هر نانی که از غلات کامل تهیه شود بسیار خوب است ، اما نه هنگام ورزش. کربوهیدرات هایی که به طور کلی تخمیر می شوند و محدود به گلوتن هستند ، التهابی هستند ، به این معنی که آب را حفظ کرده و باعث نفخ می شوند. این نان ها به شما انرژی می دهند اما عوارض جانبی آنها ارزش استفاده از آنها را ندارد. از طرف دیگر ، می توانید از نان ذرت یا فیبر کم ذرت با کمی کره و برش های موز استفاده کنید.

دانه های خام

اگر قبل از شروع ورزش با یک مشت دانه خام خود را سرگرم کنید ، تنها چیزی که باقی می ماند ناراحتی معده و نفخ است. از آنجا که این دانه ها سرشار از چربی هستند ، اگر با غذاهای کم فیبر خورده شوید ، می توانید میزان مصرف خود را محدود کنید.

می توانید یک یا دو قاشق چای خوری دانه های مورد علاقه خود را با ½ فنجان بلغور جو دوسر مخلوط کرده و بخورید. این ترکیب از چربی ها ، پروتئین ها و کربوهیدرات ها سه شرط اساسی هستند که بدن شما نیاز دارد تا در بهترین حالت خود عمل کند.

هر چیزی با ادویه جات گرم

هیچ کس گرفتگی عضلات و ناراحتی را دوست ندارد ، این همان چیزی است که اگر شب قبل از تمرین غذاهای تند مانند چیلی یا چیپس بخورید ، اتفاق می افتد. هضم غذاهایی که سرشار از فلفل و ادویه هستند زمان زیادی طول می کشد ، بنابراین به جای آماده شدن برای تمرین ، چرت بزنید! اگر می خواهید چیزی خوشمزه و تند بخورید ، می توانید مرغ یا بوقلمون خشک شده ای که سرشار از پروتئین است را انتخاب کنید. فقط به یاد داشته باشید که از مارک هایی خرید کنید که نمک کمی دارند و حاوی مواد افزودنی مصنوعی نیستند یا افزودنی های بسیار کمی دارند.

آخرین نکته

تحمل هر کس متفاوت است. ورزش می تواند در هضم غذا اختلال ایجاد کند ، به این معنی که غذاهایی که به طور معمول به خوبی سازگار هستند ممکن است در حین ورزش با یکدیگر سازگار نباشند. مهمترین چیز در مورد هر وعده غذایی قبل از تمرین این است که غذاهای جدید نخورید و غذاهایی را که می دانید برای شما مناسب است ، نخورید. اگر مسابقه بزرگی دارید یا قصد انجام یک تمرین سنگین را دارید ، حتماً رژیم غذایی قبل از تمرین خود را قبل از این نوع تمرین خاص امتحان کنید تا از هرگونه اتفاق ناخوشایند در وسط تمرین جلوگیری کنید.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com
منبع:
health.usnews.com/health-news/blogs/on-fitness/2011/10/13/ بدترین-غذاهای-تمرینی-آنچه -قبل-از-قبل از تمرین- نباید بخورید
womenshealthmag.com/food/worst-pre-workout-food؟cid=isynd_PV_0416


منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *