رژیم کتوژنیک توضیح داده شد

رژیم کتوژنیک یک رژیم غذایی با کربوهیدرات پایین است. شام روز سوم، محتوای کالریاش کامل است و دیگر اگناگ نیست، بلکه رژیم اصلی کتوژنیک است که آغاز میشود. ممکن است به یاری یک «مددکار اجتماعی طبی» جهت همکاری با خانوادهٔ بیمار و همچنین یک داروساز جهت رایزنی و توصیهٔ محتوای کربوهیدرات داروهایی که بیمار مصرف میکند، نیز نیاز باشد. بسیاری از وب سایت ها، وبلاگ های غذایی، برنامه ها و کتاب های آشپزی نیز دستورالعمل های کتو دوستانه و ایده های غذایی را ارائه می دهند که می توانید برای ساخت منوی سفارشی خود استفاده کنید.

دریافت رژیم کتوژنیک رایگان

حجم غذا در رژیم کتوژنیک در اینجا یک برنامه ورزشی 5 هفته ای وجود دارد که باعث کاهش وزن شما می شود، به شما کمک می کند توده عضلانی بسازید و بدن خود را قوی کنید. از آنجا که رژیم غذایی کتو نیاز به رژیم های غذایی کم کربوهیدرات دارد، بسیاری از مواد غذایی حاوی منیزیم در رژیم غذایی وجود ندارد. LDL اکسید شده در دیواره های شریان ها تنظیم می شود. چربی ها – روغن زیتون، روغن کلزا، روغن سبوس برنج، روغن سویا، قی (کره خاص)، کره بادام زمینی، کره، آوکادو و آجیل ماکادامیا.

بعد از 2 تا 3 ماه اول، می توانید در موارد خاص کربوهیدرات بخورید، فقط بلافاصله بعد از آن به رژیم غذایی برگردید. بعد از پایان دوره رژیم غذایی 5 هفته ای، باید با انگیزه بمانید. در این رژیم ورزشکار می تواند قبل و بعد از تمرین 20 الی 30 درصد کربوهیدارات مصرف کند تا بتواند شدت تمرینات خود را افزایش دهد. ضمنا به خاطر داشته باشید که مصرف منظم پنیر به خصوص زمانی که گرسنه نیستید یک اشتباه رایج است و می تواند روند کاهش وزنتان را آهسته کند.

همچنین، مصرف بیش از حد نوشیدنی های گازدار ممکن است باعث نفخ شود. برنامه ریزی برای وعده های غذایی خود از قبل نیز می تواند مفید باشد و می تواند به شما در صرفه جویی در وقت اضافی در طول هفته کمک کند. این هفته زمانی است که تمرین کنندگان با برنامه منظم بیشترین سود را خواهند برد. مصرف مکملها با برخی ویتامینها و مواد معدنی که معمولاً در رژیمهای غذایی وگان وجود ندارد، راهی هوشمندانه برای جلوگیری از کمبودهای احتمالی و اطمینان از برآورده شدن نیازهای روزانه شما است. این نوع چربی در روغن نارگیل و سبزیجات وجود دارد.

چرا با رژیم کتوژنیک لاغر نمی شوم

شام: ماهی سفید ، تخم مرغ و اسفناج که در روغن نارگیل پخته شده است. 2. آن را بر روی فیله ماهی بریزید. رژیم کتون بر روی درصد بالایی از افراد جواب میدهد زیرا که عوامل کلیدی افزایش وزن را نشانه میگیرد. انجام میشود؛ این پیامرسانها همچنین قادرند یاختههای عصبی را نسبت به این تکانهها تحریک و تهییج کنند که این کار عمدتاً توسط گلوتامات صورت میگیرد. تنها پس از مشاوره با پزشک یا متخصص تغذیه، مکمل ها (در صورت نیاز) را مصرف کنید. روغن MCT. روغن MCT به نوشیدنی ها یا ماست اضافه میشود، انرژی را تأمین می کند و به افزایش سطح کتون کمک میکند.

با این حال، اگر به اندازه کافی انرژی داشته باشید، می توانید برنامه ورزشی هفته 3 را ادامه دهید. برخی شواهد حکایت از این اثرات دارد که اغلب به عنوان آنفولانزای کتو شناخته می شوند، بر اساس گزارش برخی از افراد در مورد برنامه غذایی، معمولاً ظرف چند روز به پایان می رسد. برای اطلاعات بیشتر در مورد رژیم های کم کربوهیدرات یا کتو و عملکرد ورزشی، این مقاله را بخوانید. روغن های سلامتی: در ابتدا روغن زیتون، روغن نارگیل و روغن آووکادو. روغن های سالم: در درجه ی اول روغن زیتون فوق العاده بکر، روغن نارگیل و روغن آووکادو.

چربی های غیر سالم: تا جایی که می توانید از مصرف روغن های گیاهی فرآوری شده و مایونزها دوری کنید. از مواد غذایی با کربوهیدرات بالا دوری کنید. رژیم هایی که جنبه عمومی دارند، اغلب برخی مواد غذایی مفید یا مضر را ممنوع می کنند. مطمئن باشید که افراد همچنان میتوانند رژیم کتو را برای افزایش عضله دنبال کنند. مطالعه دیگری نشان داد افرادی که رژیم کتوژنیک را دنبال میکنند، سه برابر بیشتر از کسانی که رژیم غذایی توصیه شده توسط انجمن دیابت انگلستان را پیروی میکنند، وزن کم میکنند.

دیابت با تغییرات متابولیسم، قند خون بالا و اختلال عملکرد انسولین را تغییر می دهد. LDL حرکتی کندتر از HDL (لیپوپروتئین با تراکم بالا) در جریان خون دارد و توسط رادیکال های آزاد اکسید می شود. از آنجا که چربی نمی تواند به گلوکز تبدیل شود، به مولکول های کتون تبدیل می شود. کتون های اضافی تولید شده در بدن ذخیره نمی شوند بلکه از طریق ادرار دفع می شوند. حداقل مقدار کربوهیدرات نیز مورد نیاز است، بنابراین به طور کامل سبزیجات نادیده گرفته نمی شود، زیرا آنها به شما کمک می کنند تا مواد مغذی مفید را دریافت کنید.

باور کردن هر یک از از آن 10 افسانه درباره رژیم کتوژنیک شما را از رشد نگه می‌دارد

سدیم بیش از حد نیز از کبد دفع می شود. رژیم غذایی سودا – رژیم سودا حاوی سدیم و شیرین کننده های مصنوعی است و ممکن است به نظر شما در رژیم غذایی کتوژنیک خوب باشد. یک مطالعه نشان داد که رژیم کتوژنیک، حساسیت به انسولین را تا 75٪ بهبود می دهد ؛مطالعه دیگری در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 نشان داد که 7 نفر از 21 شرکت کننده قادر به متوقف کردن استفاده از تمام داروهای دیابت بودند. وجود چربی اضافه در بدن، با ابتلا به دیابت نوع ۲، پیشدیابت و سندروم متابولیکی ارتباط نزدیکی دارد. در صورت عدم تنظیم مناسب داروها قبل از شروع این رژیم، افرادی که از دیابت رنج می برند و از انسولین یا عوامل قند خون خوراکی استفاده می کنند دچار افت قند خون شدید می شوند.

آکنه و جوش صورت: کاهش میزان انسولین و مصرف کمتر شکر و غذاهای فراوری شده در این رژیم میتواند به بهبود جوش صورت و درمان آکنه کمک کند. کسانی که نوار مغزیشان دارای امواج نیزهای صرعی باشد، حتی اگر بهبود کامل اولیه داشته باشند، احتمال عودشان بیشتر است، چرا که نشان میدهد، هنوز در مغز فعالیتهای تشنجی خفیف موجود است، اما هنوز به آن سطحی نرسیده که تشنج ایجاد کند. اساس این رژیم، کاهش دادن میزان کربوهیدرات دریافتی است پس باید هر نوع غذایی که دارای کربوهیدرات بالا است، حذف شود.

رژیم لاغری کتوژنیک در ماه رمضان

در هر رژیم غذایی خطر از دست دادن عضله وجود دارد. از دست دادن عضله در هر رژیمی یک ریسک به حساب میآید اما میتوانید با مصرف پروتئین و کتون کافی، از دست دادن عضلههایتان را به حداقل برساند. در این رژیم می بایست از خوردن غذاهایی که دارای کربوهیدرات هستند، خودداری کنید و یا مصرف آنها را به حداقل برسانید. حداقل در ابتدای رژیم، مهم است که تا زمان سیر شدن غذا بخورید و از محدود کردن بیش از حد کالری خودداری کنید.

در رژیم کتوژنیک چه چیزهایی باید بخوریم

فلفل – اگر چه آنها مغذی هستند، اما از خوردن فلفل های زرد و قرمز در هنگام انجام رژیم غذایی کتوژنیک خودداری کنید چون این فلفل ها حاوی کربوهیدرات بیشتری نسبت به فلفل سبز هستند. سعی کنید آب بنوشید یا آدامس های بدون قند بجوید. چاشنی ها را نخرید زیرا حاوی مقدار زیادی قند و مواد نگهدارنده هستند. آجیل و دانه ها – بادام، گردو، آجیل ماکادامیا، فندق، بادام زمینی، بذر کدو تنبل، دانه های کتان، دانه های چیا، دانه های کنف، پسته، آجیل گردویی و آفتابگردان.

ناهار: شیک شیر بادام، کره بادام زمینی، پودر کاکائو و استیویا. 5. شیر را در چایوز بپزید و برای 2 دقیقه کنار بگذارید. ترکیب شیرخشک کم کربوهیدرات با شیر بادام ، پودر کاکائو و کره گردو و… 6. کره را اضافه کنید و آن را به مدت 1 دقیقه گرم کنید. هر دو طرف را به مدت 2-3 دقيقه بپزید. 6. تخم مرغ های شسته شده را اضافه کنید و آن را مانند املت به مدت 2 دقیقه در شعله متوسط بپزید.

متناوباً، برخی از خدمات تحویل وعده های غذایی حتی گزینه های مناسب کتو را برای یک روش سریع و راحت برای لذت بردن از وعده های غذایی کتو در خانه ارائه می دهند. رژیم غذایی لاغری سریع کراش روشی سریع و آسان برای لاغر شدن میباشد که در یک دوره کوتاه با کاهش مصرف کالری روزانه به میزان ۷۰۰ کالری در روز می توان به آن دست یافت. این عمل به کاهش سریع وزن منجر می شود. اما شما باید به برنامه عمل کنید تا به هدف خود برسید، در غیر این صورت، کتوز متوقف خواهد شد و شما سوزاندن چربی را متوقف خواهید کرد.

غذاهای رژیم کتوژنیک

منیزیم به عنوان یک سرعت دهنده برای تعدادی از واکنش ها عمل می کند. حتی وقتی خوابیدید، رژیم غذایی به سوختن کالری کمک می کند. در این رژیم پروتئین بیشتر و چربی کمتر است و ممکن است باعث نشود تا بدن به حالت کتوز برسد اما با این حال رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا هم سبب کاهش وزن می شود. ورزش سبب میشود که ذخایر گلیکوژن بدن تخلیه شود. ورزش را ادامه دهید. 1 قاشق چای خوری کره بریزید، و اجازه دهید تا کره ذوب شود.

5. اسفناج و کرفس را از تابه خارج کنید و یک قاشق چای خوری کره اضافه کنید. شام : ماهی سالمون و مارچوبه طبخ شده در کره. اما چربیهای اشباع شده از روغن ها (نخل، نارگیل)، کره و کره کاکائو باید در مقادیر زیاد مصرف شوند. قهوه گلوله ای با افزودن کره، روغن نارگیل و خامه به قهوه سیاه ساخته شده است. هفته آخر برنامه رژیم غذایی بسیار هیجان انگیز است زیرا شما وزن زیادی از دست داده اید.

9 تعاریف جدید درباره رژیم کتوژنیک شما نمی‌کنید معمولا میخواهم برای شنیدن

همچنین ممکن است برای سبک زندگی و تمایلات برخی افراد مناسب نباشد معقول ترین کار این است که از یک متخصص کتوژنیک که دارای تخصص تغذیه است در مورد برنامه و اهداف غذایی خود صحبت کنید تا تصمیم بگیرید که آیا یک برنامه غذایی کتو مناسب شما است یا خیر. ۹. آیا کتوز بسیار خطرناک است؟ آیا می توانم از طریق رژیم کتوژنیک عضله سازی کنم؟ اطمینان حاصل کنید که مقدار زیادی از پروتئین ها را از طریق گوشت یا حبوبات دریافت می کنید. ᠎A rticle w᠎as gener᠎ated ᠎by GSA  Con​tent G᠎en​er᠎ator Dem over​sion​!

رژیم کتوژنیک اسرار فاش شد

در رژیم غذایی کنوژنیک باید ها و نباید های بسیاری وجود دارد که می بایست قبل از اینکه بخواهیم این رژیم را انتخاب نماییم، آنها را بدانیم. اشاره کرد، اما نیاز به تحقیقات بیشتری در این موارد وجود دارد. قند در نوشیدنی های زیادی وجود دارد این در حالیت که مصرف قند و کربوهیدرات در این رژیم غذایی ممنوع است. رژیم کتوژنیک همچنین می تواند تعادل آب و مواد معدنی بدن را تغییر دهد، بنابراین افزودن نمک اضافی به وعده های غذایی یا مصرف مکمل های معدنی می تواند کمک کنده باشد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد رژیم کتوژنیک روش لاغری سریع بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.