رفتن به نوشته‌ها

کالری در رژیم کتوژنیک اهمیت کالری در رژیم کتو


دست هایی که بالن های کالری را 1800x252 نشان می دهند - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اگرچه اکثر متخصصان تغذیه می گویند کالری رژیم کتوژنیک اصلا مهم نیست. اما در حقیقت ، اصلاً اینطور نیست.

هنگامی که بدن شما می تواند به میزان کالری مورد نیاز خود در طول روز برسد ، غذای مصرفی را در اولویت قرار می دهد و به شما در مصرف چربی بدن کمک نمی کند.

بنابراین کالری دریافتی روزانه شما باید کمتر از کالری مورد نیاز روزانه شما باشد ، در واقع این همان چیزی است که به شما در کاهش وزن کمک می کند.

غذای کتوژنیک - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

و همانطور که می دانید ، رژیم کتوژنیک این کاهش وزن را بسیار بهبود می بخشد ، هورمون های شما را تنظیم می کند و حتی با پرخوری به سادگی بر نمی گردد. ممکن است قطع شود اما به سادگی برنمی گردد.

رژیم کتوژنیک خوردن غذای کمتر را آسان می کند ، پس از سوزاندن گلوکز به چربی می رود و ماهیچه های شما را نمی سوزاند.

آن بیماری ها و بی حالی که شما را مجبور به خوردن کرد. و ضعف اعصابی که قبلاً به شما می رسید دیگر به شما نمی آید.

بنابراین اساساً شما باید کالری دریافتی را از کالری مورد نیاز بدن خود کاهش دهید. اولین باری که رژیم کتوژنیک را شروع می کنید ، به طور خودکار به دلیل از دست دادن اشتها ، کالری کمتری از دست می دهید ، به سادگی وزن بیشتری کاهش می دهید. تا آنجا که متوقف می شود.

با رسیدن به نقطه توقف ، هورمون میل جنسی می آید و شروع به کار می کند و به شما اجازه نمی دهد اشتهای خود را برای کاهش وزن افزایش دهید.

666 x 400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

راههای کنار گذاشتن رژیم کتو

وقتی توقف می کنید ، راه ها و نظریه های متفاوتی برای خروج از موقعیت وجود دارد. اما در واقع ، همه آنچه برای خروج از ایستگاه لازم است باید به سمت او منتهی شود کربوهیدرات ها را کاهش دهید یا کالری دریافتی خود را کاهش دهیدبه

کربوهیدرات خالص

رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا نیز ضروری نیست ، زیرا فیبر و فیبرهای محلول در آب از نظر تئوری ممکن است سطح انسولین شما را افزایش دهد.

از این پس محدودیت ها را محاسبه نمی کند و منحنی ها را به طور کامل محاسبه می کند.

بسیاری از افراد با 50 گرم کربوهیدرات در روز کاهش وزن را تجربه می کنند. این افراد باید در صورت توقف رسیدن به 20 گرم کربوهیدرات در روز ، کربوهیدرات خود را تا حد ممکن کاهش دهند. تا زمانی که بدن آنها دوباره شروع به سوزاندن چربی کند و روند چربی سوزی را تسریع کند.

البته ما کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز توصیه نمی کنیم ، زیرا در طول روز باید سبزیجات کافی مصرف شود.

سبزیجات برگ دار برای سلامتی شما و تامین ریزمغذی های شما بسیار مهم هستند.

این در واقع راهی است که شما را از ایستگاه خود خارج می کند.

راه های بسیار زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از مردم کالریهای این سختی و رنج را حساب می کنند ، و ما فکر نمی کنیم که شما به خودتان صدمه بزنید و برای کاهش وزن زحمت بکشید.

کاهش وزن 0630x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

وقتی بدن متوقف می شود به بدن شوک وارد می کند

ایده های بسیار خوبی برای ضربه زدن به بدن برای خروج از نقطه توقف وجود دارد و همه آنها واقعاً کمک می کنند.

سعی می کنید شوکه کنید و اگر پاسخی دریافت نکردید. حالا باید روشهای دیگر را امتحان کنید. راه های زیادی وجود دارد ، اما در نهایت همه آنها میزان کالری دریافتی شما را کاهش می دهد.

روش هایی که برای ایجاد شوک استفاده می کنید ، زحمت و کشش شمارش کالری را ندارند. روش های زیادی وجود دارد که در بسیاری از مقالات به آنها اشاره شده است.

راههای ایجاد شوک

یکی می آید و روزه می گیرد ، یکی می آید تا زمان روزه اش را کاهش دهد ، و دیگری می آید که زمان خود را تغییر دهد.

(البته تغییر ساعت سریع به این معناست که مهم نیست چقدر ساعت سریع خود را می بندید ، به عنوان مثال ، اگر قبلاً ساعت 12 را در ساعت 12 صبح می شکستید و در ساعت 1 می خوابید ، آن ساعت را در ساعت 10 و به اندازه خودتان ببندید. آن را برگردانید ، رطوبت بیشتری را به ارمغان می آورد و هر چه بیشتر به رختخواب بروید ، بیشتر روزه می گیرید و این می تواند به سوزاندن چربی بیشتر کمک کند.)

راه های زیادی وجود دارد ، یکی برای حذف آجیل ، یکی برای حذف آجیل بیشتر ، دیگری برای حذف لبنیات می آید.

شما می توانید شوک های زیادی را تجربه کنید. البته خوب این است که آزمایش این شوک ها به بدن شما آسیبی نمی رساند. آنقدرها هم قدیمی نیست که بتوانید به آن برگردید ، می توانید آن را امتحان کنید تا بالاخره کسی به بدن شما پاسخ دهد و شما از ایستگاه خارج شوید.

انتخاب رژیم غذایی کم کربوهیدرات سفید غذای سفید دیوار 2 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

آیا رژیم کتو برای همه افراد متوقف شده است؟

البته ، هیچ توقفی برای همه وجود ندارد ، اکثر مردم می توانند به راحتی به وزن دلخواه برسند و کار را تمام کنند.

این به این دلیل است که این افراد تا رسیدن به وزن و تناسب مطلوب هورمون های خود را تنظیم می کنند.

البته در برخی افراد لپتین گرلین باعث مقاومت می شود. باید با شوک شکسته شود. حالا شما شوکه شده اید و پاسخی دریافت نمی کنید ، باید یک شوک دیگر وارد کنید.

که البته من دوباره می گویم همه شوک ها باید در نهایت برطرف شوند کربوهیدرات ها را کاهش دهید و کل کالری را کاهش دهید منجر شدن.

آیا می توان با سوزاندن چربی به وزن ایده آل در رژیم کتو رسید؟

برخی از افراد سعی می کنند چربی خود را کاهش دهند ، اما همانطور که گفتیم توصیه نمی کنیم که چربی زیادی مصرف کنید ، زیرا مغز شما یا باید از قندها استفاده کند یا از کتون های بدن شما که از چربی تشکیل شده است استفاده کند.

بدن شما به سادگی نمی تواند از فیبر گیاهی یا پروتئین برای تغذیه مغز استفاده کند ، و هنگامی که نیاز به استفاده از پروتئین دارد ، ابتدا باید آن را به قند تجزیه کرده و شروع به استفاده از آن قند کند.

این خود باعث تحریک عصبی می شود. و همانطور که می دانید ، تبدیل پروتئین ها به قند شما را از کتوز خارج می کند.

اخرین حرف

البته باید توجه داشت که بسیاری از افراد وزن کم می کنند و چربی سوزی برایشان مشکل است. اما شما سعی می کنید رژیم کتوژنیک خود را تا زمانی که باز نگردد حفظ کنید. و شوک های فوق را آزمایش کنید تا با سرعتی که می خواهید به نتیجه دلخواه برسید و وزن خود را کاهش دهید و به وزن دلخواه برسید.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *