رفتن به نوشته‌ها

کازئین چیست؟ | در مورد فن آوری های فعلی (اکتساب ، اکتساب) که از پروتئین کازئین به دست آمده است ، بیاموزید


پروتئین یکی از مهمترین مواد مغذی مورد نیاز بدن است. در واقع پروتئین نقش حیاتی در بدن ایفا می کند. شما برای تنظیم سلامت بدن خود به پروتئین نیاز دارید. اما جالب است بدانید که انواع مختلف پروتئین ها تأثیرات متفاوتی بر عملکردهای بدن دارند. در ادامه می خواهیم پروتئین کازئین را که یکی از مهمترین انواع پروتئین است به شما معرفی کنیم.

کازئین چیست؟

پروتئین کازئین چیست؟

به بیان ساده ، کازئین یک پروتئین لبنی هضم کند است. این پروتئین به آرامی برخی از اسیدهای آمینه را تولید می کند. بنابراین ، مصرف پروتئین کازئین قبل از خواب توصیه می شود. به این ترتیب می توان پروتئین کازئین را بهترین نوع پروتئین برای بازیابی دانست.

شیر به طور کلی حاوی دو نوع پروتئین است. یکی از این پروتئین ها کازئین و دیگری به نام he نام دارد. 80 درصد شیر پروتئین کازئین است و 20 درصد باقی مانده خود آن است. کازئین به آرامی هضم می شود. اما به سرعت در دستگاه گوارش تجزیه می شود. این تفاوت اصلی بین پروتئین آب پنیر و کازئین است. کازئین حاوی انواع مولکولهای فعال بیولوژیکی یا فعال زیستی است که تأثیر مهمی بر سلامت بدن دارند.

تفاوت بین پروتئین کازئین و پروتئین V را بررسی کنید.

کازئین مستقیماً از شیر بدست می آید. از سوی دیگر ، پروتئین آن از آب پنیر تامین می شود. به همین دلیل است که کازئین گرانتر از آن است. تفاوت اصلی بین آن و کازئین همانطور که اشاره کردیم در سرعت جذب آنها است. کازئین میزان جذب پایینی دارد. بنابراین برای عضله سازی و چربی سوزی بسیار مفید است. شاید درباره تاثیرات شیر ​​و محصولات لبنی بر رژیم غذایی خود چیزی شنیده باشید. در واقع به همین دلیل است که شیر و محصولات لبنی برای کاهش وزن بسیار مهم هستند.

کازئین چیست؟

بهترین زمان برای مصرف این پروتئین چه ساعتی است؟

همانطور که گفته شد ، این پروتئین دیر جذب می شود و دیر هضم می شود. بنابراین ، بهترین زمان مصرف آن شب و قبل از خواب است. وقتی این پروتئین را قبل از خواب می خورید ، بدن شما در شب بهبود می یابد. از سوی دیگر ، هنگامی که ما در مورد جذب کند و هضم آهسته کازئین صحبت می کنیم ، به این معنی است که مدت طولانی تری در دستگاه گوارش شما باقی می ماند. بنابراین اگر در طول روز و هنگام خوردن غذاهای دیگر در سیستم گوارشی خود کازئین دارید ، احتمال مشکلات گوارشی را افزایش می دهد. اما وقتی این پروتئین را قبل از خواب می خورید و سپس به خواب می روید ، دستگاه گوارش شما آن را به آرامی هضم می کند.

بنابراین دوستان شما چگونه پروتئین کازئین مصرف می کنند؟ فکر می کنید بدن شما چقدر پروتئین و کازئین دریافت می کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *