رفتن به نوشته‌ها

چگونه می توان در خانه خود فضای مدیتیشن ایجاد کرد


ایجاد یک فضای مدیتیشن اختصاصی در خانه شما یک راه حمایتی برای افزایش احتمال ایجاد تمرین مدیتیشن روزانه است.

از کاهش سطح استرس ، اضطراب ، افسردگی ، درد جسمی ، ضربان قلب و فشار خون بالا گرفته تا افزایش و افزایش سلامت احساسی ، محدوده توجه ، عملکرد سیستم ایمنی ، عملکرد مغز ، وضوح ذهنی ، تمرکز ذهنی ، احساس آرامش و خواب ، لیست طولانی مزایای سلامتی مدیتیشن به طور مداوم در حال افزایش است.

این یکی از ساده ترین تمریناتی است که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید ، و از آنجا که می تواند تأثیر زیادی در عادات غذایی شما داشته باشد ، ما همه مشتریان خود را تشویق می کنیم تا این عمل را توسعه دهند.

هنگامی که برای اولین بار شروع به کار می کنید ، رسیدن به حالت مدیتیشن دشوار است ، به خصوص اگر محیط اطراف شما فضایی آرام و آرام نداشته باشد ، اما با چند قدم ساده می توانید یک منطقه میانجی گری داشته باشید که از شما در توسعه حمایت می کند. عادت.

چه مواردی را باید در فضای مدیتیشن خود قرار دهید

در اینجا چیزی است ، مدیتیشن و تمرین منحصر به فرد شما می تواند در هر کجا که هستید اتفاق بیفتد! در اینجا ، نیازی نیست که یک اتاق کامل یا فضای خاصی را برای مدیتیشن اختصاص دهید ، زیرا مدیتیشن را می توان به طرق مختلف در طول روز یافت. من می دانم که برای همه ما یک رویا خواهد بود که یک اتاق اضافی در آپارتمان ها یا خانه های خود اختصاص دهیم برای مدیتیشن ، که معمولا اینطور نیست و شما نیازی به اتاق اختصاصی ندارید.

با این حال ، ما می دانیم که ما موجوداتی از عادات هستیم و محیط ما بر رفتارهایی که انجام می دهیم تأثیر می گذارد ، به همین دلیل است که بهتر است و از یک فضای خصوصی برای تمرینات خود حمایت کنید.

منطقه میانجیگری شما می تواند یک گوشه ، گوشه ، اتاقی باشد که اغلب از آن استفاده نمی کنید یا هر چیز دیگری که برای شما مفید است! وقتی مکانی را در ذهن خود داشتید ، این ابزارها را اضافه کنید که به شما کمک می کند احساس آرامش کنید و روزانه منتظر دیدن آن هستید.

1. بالش مدیتیشن راحت

نشستن هنوز می تواند یک چالش باشد ، به خصوص اگر شما در حال شروع سفر ذهنیتان هستید ، و اگر یک مدیتیشن اختصاصی هستید ، می دانید که چقدر راحت است. داشتن یک مکان راحت برای نشستن برای مدیتیشن مهم است.

من بالش مدیتیشن تشک آووکادو را دوست دارم زیرا سبز و ارگانیک است و دارای گندم سیاه است که یک پایه محکم و راحت ایجاد می کند و با بدن منحصر به فرد شما سازگار می شود.

من مدت ها مشتری و دوستدار تشک های آووکادو بودم زیرا آنها متعهد به ساخت محصولات با کیفیت بالا هستند که برای سلامتی شما ، کشاورزان و سیاره ما نیز بهتر است ، که برای رفاه ما بسیار مهم است.

2. مجله

من نمی توانم روزنامه نگاری کافی را توصیه کنم زیرا این یکی از قوی ترین ابزارهایی است که من در روش تغذیه آگاهانه آموزش می دهم.

شما می توانید از یک مجله برای حمایت از شما به طرق مختلف از روزنامه نگاری مواد غذایی (به عنوان مثال آنچه غذا خوردید ، چه موقع ، چه احساسی دارید ، گرسنگی شما چیست ، هوس ، مشکلات گوارشی ، سلامت عاطفی در اطراف غذا و غیره) ، تا روزنامه نگاری در مورد استرس از امروز به عنوان وسیله ای برای مدیتیشن ، تا تهیه یک دفتر خاطرات از آنچه که هر روز از آن سپاسگزار هستید و غیره.

نشان داده شده است که نوشتن یک دفتر خاطرات فیزیکی با قلم و کاغذ به افزایش عملکرد شناختی و حفظ اطلاعات به جای استفاده از دیجیتال کمک می کند – بنابراین روش قدیمی را امتحان کرده و با خود مشورت کنید.

پس از میانجیگری خود ، دو دقیقه وقت بگذارید تا بنویسید و در مورد احساس خود ، آنچه در طول تمرین اتفاق افتاد و قصد خود برای روز (یا روز بعد اگر شب مدیتیشن کرده اید) فکر کنید. این لحظه بیداری پس از تمرین مدیتیشن شما را در تنظیم بیشتر ذهن و بدن راهنمایی می کند و می تواند به عمق تمرین شما کمک کند.

3. کتابهای مدیتیشن برای حمایت از شما

اگر در حال یادگیری نحوه مدیتیشن یا بررسی شیوه های مختلف ذهن آگاهی هستید ، داشتن کتابهایی که می توانید به راحتی آنها را تهیه کرده و کمی راهنمایی و الهام از آنها پیدا کنید از کجا شروع کنید واقعاً می تواند مفید باشد.

برخی از کتابهای مورد علاقه من که می توانند از Mindfulness Journey پشتیبانی کنند عبارتند از:

4. تقویت کننده های جوی

اگر می خواهید منطقه مدیتیشن خود را واقعاً خاص جلوه دهید و در عین حال از شما برای ایجاد یک روحیه بسیار آرام نیز حمایت کنید ، می توانید برخی تقویت کننده ها را اضافه کنید. اینها برای شروع مدیتیشن ضروری نیست ، اما می تواند به لذت بخش تر شدن تجربه کمک کند و به شما در ایجاد ثبات کمک کند.

آروماتراپی

من عاشق این هستم که رایحه های آرام بخش چگونه می توانند من را در حالت آرامش بیشتری برای مدیتیشن قرار دهند ، بنابراین ممکن است متوجه شوید که یک پخش کننده اسانس ، اسپری اتاق یا بخور نیز می تواند برای شما مفید باشد. فقط مراقب باشید که مواد غیر سمی بخرید

صدا

من همچنین از داشتن یک کاسه آواز در نزدیکی به عنوان بخشی از تمرین خود لذت می برم. داشتن یک جزء صوتی یک راه خوب برای عمق بخشیدن به تجربه شما است ، من واقعاً از شروع جلسه مدیتیشن و پایان دادن به آن با یک جلسه صوتی لذت می برم.

طبیعت معتدل

من در حال حاضر یک اتاق مدیتیشن در خانه ما با پنجره های زیبا مشرف به طبیعت دارم. من همچنین گیاهان زیادی را در اتاق نگه می دارم تا یک استراحت آرام بخش مانند آبگرم ایجاد کنم. این که آیا پنجره ای برای نشستن نزدیک دارید یا برخی از گیاهان را برای نزدیک ماندن انتخاب می کنید ، داشتن کمی طبیعت استرس را کاهش می دهد.

فضای مدیتیشن خود را ایجاد کنید

هر یک از فضاهای مدیتیشن ما بسته به خواسته ها ، نیازها و فضای ما منحصر به فرد به نظر می رسد. نکته کلیدی این است که محیطی را بیابید که به شما این احساس را بدهد که هر روز به آن فضا بروید تا تمرین میانجیگری خود را افزایش دهید.

اکنون که چند ایده در مورد مواردی که در اختیار دارید ، دارید ، متعهد شوید که این هفته فضای مدیتیشن خود را راه اندازی کنید!

Take آماده سازی کلیدی: ایجاد یک تمرین مدیتیشن متفکرانه منحصر به فرد یکی از بهترین کارهای رایگان است که می توانید برای حفظ سلامت خود انجام دهید.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *