رفتن به نوشته‌ها

چگونه می توانم بدانم چه نکات رژیمی را باید رعایت کنم؟


س: من چند ماه پیش سفر تناسب اندام خود را آغاز کردم و از آن زمان حدود 20 کیلو وزن کم کرده ام. بیشتر آنها فقط به دلیل قسم خوردن فست فود سقوط کردند. طی چند ماه گذشته که من خودم را برای خوردن غذای سالم سالم و ورزش کردن 6 یا 7 روز در هفته به چالش می کشیدم ، پیام های متفاوتی در مورد آنچه باید بخورم پیدا کردم. مربی در سالن بدنسازی من می گوید که مقدار زیادی پروتئین ، Weight Watchers این عدد را می گوید ، سایت دیگری این عدد را می گوید. در مورد وعده سبزیجات نیز همینطور است. سپس “متخصصان” هستند که از من می خواهند آن نوشیدنی را بخورم یا آن نوار را بخورم (شما قبلاً می دانید به آن چه می گویم ، اینجا تمیز غذا بخورید!). اما من آنقدر از توصیه همه گیج شده ام که مثل UGH هستم !! بنابراین اولین س myال من این است: چگونه می دانم کدام مسیر را باید طی کنم؟

من به طور اتفاقی راهی این کار شدم. تا زمانی که شروع کردم به اختصاص دادن مقدار قابل توجهی از زمانم به این که بدانم چرا کارهایی که انجام می دادم کار می کرد ، چرا آنچه که انجام می دادم ممکن است باعث دلسردی من شود ، چرا سایر موارد در گذشته من را شکست داده و چرا دیگران موفق شده اند در انجام این کار ، من در درک “چه کسی” برای Mine کاملاً راحت و کاملاً راحت بودم.

من را اشتباه نگیرید – اجتماعات آنلاین وجود دارند که به تعداد بیشماری “روش” برای کاهش وزن اختصاص داده اند. hCGers ، رژیم گیرنده های دائمی ، علاقه مندان به ورزش ، تمیزخواران ، رژیم های دوقلو ، رژیم گیر بیسکویت ، وزنه برداران ، رقصندگان قطب ، دوستداران غذای خام ، هنرمندان ابریشم هوایی ، دوندگان ، دوندگان ، یوگی ها ، علاقه مندان به گرسنگی ، بریتاریایی ها و میوه فروشان وجود دارند… همه است

توصیه های بی پایان در مورد کاهش وزن و تغذیه مناسب وجود دارد. این صنعت بزرگی است ، اگر نگویم که بخشی از آن هستم ، دروغ می گویم. افراد زیادی می خواهند شما را بفروشند اسرار خوردن غذای سالم به گونه ای که گویی در کد داوینچی یا چیزهایی مانند حماسی ترین رمزنگاری جهان پنهان شده است. بیشترین مخفی این اسرار چنین است و هرچه بیشتر بدانید که به نتیجه خواهید رسید ، پول بیشتری خواهید داشتفروشندگان کرت می توان آن را از شما استخراج کرد.

در اینجا حقیقت امر وجود دارد: اگر ما در حال تعیین اینکه آیا رژیم غذایی با کاهش یا کاهش وزن افراد “کار می کند” یا خیر ، رژیم ها برای افراد “کارساز” است ، زیرا رژیم مدرن آمریکایی پرخوری را تشویق می کند ، این کار را آسان می کند. ارزان قیمت دریافت کالری بیش از حد. فقط در اطراف کدام رژیم غذایی – به جز تنفس – بهتر از رژیم مدرن آمریکایی (که به آن رژیم استاندارد آمریکایی یا SAD نیز گفته می شود) بسیار مناسب است ، زیرا باعث عصبانیت شما می شود. و غم انگیز در همان زمان لعنتی.)

رژیم های غذایی نیز برای برخی از افراد “کار” می کند زیرا به طور یکپارچه در زندگی آنها مناسب است. در اینجا نکته دیگری وجود دارد – افرادی که اغلب موفقیت خود را با هر رژیم غذایی خاص گزارش می دهند ، تمایل دارند شباهت های دیگری در نحوه زندگی خود داشته باشند. آنها عموماً در یک گروه درآمد هستند ، در یک نوع محیط روستایی یا شهری زندگی می کنند ، تمایل دارند والدین باشند یا نیستند ، تعداد فرزندان مشابه ، انواع فعالیت های مشابه و غیره دارند. به همین دلیل است که آنها اغلب احساس فرهنگی می کنند و سبک زندگی خاصی را در پیش می گیرند. آیا شما گیاه خوار هستید؟ به احتمال زیاد از یوگا لذت خواهید برد. پالئو هستی؟ شما عضو کدام صندوق CrossFit هستید؟

می بینی چه چیزی به من می رسد؟

در اینجا چیزی است که من می دانم – شما باید از رژیمی استفاده کنید که نه تنها باعث ترشح بدن می شود ، بلکه بهبود می یابد و بهتر سلامت درون شما غذاهای فرآوری شده ، به دلایل مختلف ، آن را قطع نمی کند. شما هستید علاوه بر این شما به یک شیوه زندگی فعال نیاز دارید که نه تنها کیفیت زندگی شما را افزایش داده و باعث کاهش وزن می شود ، بلکه به شما کمک می کند احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید. ترک مثل برتر چیزی این احساس خوب ، همراه با م socialلفه اجتماعی ، به ورود شما به آن کمک می کند و بهش بچسببه

فعالیتی که انتخاب می کنید تقریباً همه چیز را هدایت می کند ، عمدتا به این دلیل که هر فعالیت الزامات خاص خود را برای نحوه تأمین آن دارد. اگر عاشق دویدن هستید ، رژیم کم کربوهیدرات بهترین دوست شما نخواهد بود. اگر یک وزنه بردار تازه کار هستید ، تعداد کربوهیدرات بیشتر ممکن است چندان مفید نباشد. اجازه دهید فعالیتی که انتخاب می کنید راهنمای تحقیقات شما باشد و مطمئن شوید که تحقیقات شما شامل نکات تغذیه ای برای بهبود عملکرد در فعالیت انتخابی شما باشد.

بنابراین ، این همان کاری است که شما انجام می دهید. شما تحقیقات خود را انجام می دهید ، به سمت آنچه برای شما جذاب تر است متمایل می شوید و از کشف آن نمی ترسید. به کالری هایی که می خورید توجه کنید و فعال بمانید. آنچه را که دوست دارید بردارید و بقیه را کنار بگذارید. و از اینکه 100٪ مواقع به آن پایبند نباشید ، احساس بدی نداشته باشید – حتی اگر اشتباه کنید. بدن شما از این بابت از شما تشکر خواهد کرد!



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *