رفتن به نوشته‌ها

چرا به کنترل مقدار نیاز ندارید [You Already Have it] – راینا دان لوتز



اگر قبل از اینکه ما جنگل های بتنی و فروشگاه های مواد غذایی داشته باشیم ، خود را به عنوان یک انسان بوته ای ، فقط یک انسان کوچک معمولی ، دوست دارید ، واقعاً نگران قطعات آن نخواهید بود؟

وقتی گرسنه هستید غذا می خورید و غذا می خورید ، و در صورت داشتن مازاد غذا ، وقتی سیر می شوید ، دیگر غذا نمی خورید.

چگونه آن را از دست خواهیم داد؟

سریع به فرهنگ رژیم غذایی امروز بروید. به ما گفته می شود که باید “اراده” را تمرین کنیم تا بخشی از کنترل را زیر شست خود نگه داریم. به ما گفته می شود که برای رسیدن به موفقیت باید رژیم غذایی خود را بشماریم ، پیگیری کنیم ، نگران باشیم و قضاوت کنیم.

این… .. دروغ است

و قطعات؟

قطعات نباید مشکلی برای استرس بیشتر داشته باشند.

بگذارید فقط آن را برای شما پاک کنم!

شما هنوز آن انسان کوچک معمولی هستید که در میان بوته ها می دوید. می توانید سیگنال های معده خود را بگویید و قبل از پر شدن بیش از حد آن را متوقف کنید. اگر در حدود 80 درصد توقف کنید ، پرخوری نخواهید کرد.

وقتی به دنیا آمدید ، با ردیاب قطعات داخلی ایجاد شد: معده شما. این به شما می گوید چه زمانی باید غذا بخورید و چه زمانی سیر هستید. شما نیازی به وزن ، شمارش یا اندازه گیری غذا ندارید و نیازی به کتاب ، گوگل یا رژیم غذایی ندارید که به شما بگوید چقدر بخورید.

برای یادگیری و یافتن نقطه شیرین خود زمان و تمرین لازم است. اما هنگامی که این کار را انجام می دهید ، دیگر هرگز سیستم گوارشی خود را با غذای بیش از حد سنگین نمی کنید ، یا به طرز آزاردهنده ای پر می شوید.

واقعاً می تواند به همین سادگی باشد. وقتی گرسنه هستید غذا بخورید و وقتی احساس سیری کردید دست از غذا بکشید.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *