رفتن به نوشته‌ها

چرا اندازه کاهش می یابد و من وزن کم نمی کنم؟


علم رژیم غذایی و کاهش وزن فراموش نکنید که کاهش وزن بدون اصول ارزش آن را ندارد. برای کاهش وزن ، باید اصول متابولیسم بدن را بدانید. شما همچنین باید اطلاعات کافی در مورد همه غذاها داشته باشید. کاهش وزن اولیه به سختی قابل برگشت است. در برخی موارد ممکن است متوجه کاهش حجم شوید. اما وزن کم نکنید. چرا فکر می کنی مسئله اینه؟ در این مقاله می خواهیم شما را به طور کامل با این موضوع آشنا کنیم. پس به ما بپیوندید.

چرا کاهش اندازه اتفاق می افتد اما من وزن کم نمی کنم
18 سنگ مرد اضافه وزن روی ترازوی حمام

ترازو حقیقت را به شما نمی گوید

بهتر است ابتدا از این عبارت شروع کنید. ترازو حقیقت را به شما نمی گوید. این یعنی چی؟ خوب ، همه ما برای کاهش وزن به ترازو متکی هستیم. وقتی ترازو تعداد کمتری نشان می دهد ، احساس خوشحالی می کنیم و می گوییم لاغر هستیم. پس چرا ترازو حقیقت را به ما نمی گوید؟ از نظر بسیاری از متخصصان تغذیه داخلی و خارجی ، برای کاهش وزن باید از ترازو استفاده کرد. ترازو بهترین ابزار و مقیاس برای اندازه گیری کاهش وزن یا چاقی است. پیشخوان هرگز به شما دروغ نمی گوید. این در حالی است که ترازو اغلب به شما دروغ می گوید.

بنابراین سوال این است که چرا و چگونه Libra به ما دروغ می گوید؟ در حقیقت ، ابتدا باید به این سال پاسخ دهید. چرا بدنبال کاهش وزن هستید؟ اگر پاسخ شما بیشتر سلامت یا زیبایی بدن است ، پس نیازی به ترازو ندارید. در طول رژیم غذایی ، شما سعی می کنید چربی بدن را کاهش دهید. کاهش بافت چربی به داشتن اندامی سالم و زیبا کمک می کند.

اندازه در مقابل کاهش وزن اندازه در مقابل کاهش وزن

بهتر است کمی در اینترنت جستجو کنید و حجم چربی را بدست آورید. در برخی از مقالات ، تصاویری را مشاهده خواهید کرد که 1 کیلوگرم چربی و 1 کیلوگرم عضله یا همان ماهیچه را با هم مقایسه می کنند. اندازه چربی حدود 6 تا 7 برابر اندازه ماهیچه است. بنابراین ، با کاهش یک کیلوگرم چربی خالص ، حجم را بسیار کاهش می دهید. این در حالی است که شما یک کیلوگرم از وزن خود را کاهش داده اید. در عین حال ، افرادی که برای کاهش وزن ورزش می کنند ، بیشتر از آنکه لاغر شوند ، وزن کم می کنند. این به این دلیل است که با کاهش بافت چربی ، بدن شروع به تولید بافت ماهیچه ای می کند.

بنابراین ، شما مقدار زیادی بافت چربی را از دست می دهید و کاهش حجم را تجربه می کنید. در عین حال ، به دلیل ساخت بافت ماهیچه ای ، کاهش وزن وجود ندارد.

چرا کاهش اندازه اتفاق می افتد اما من وزن کم نمی کنم

به فکر سلامتی خود باشید

در نهایت ، بهتر است به خود اعتماد کنید. اگر احساس می کنید کالری مناسب مصرف می کنید و یک برنامه ورزشی روزانه دارید ، لازم نیست نگران باشید. در واقع به جای تکیه بر ترازو ، یک متر را عوض کرد. اندازه قسمت های مختلف بدن خود را به صورت هفتگی ثبت کنید. اگر با وجود رعایت رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی ، در حال کاهش وزن نیستید یا در حال کاهش وزن هستید ، باید به متخصص تغذیه مراجعه کنید. البته این بسیار بعید است.

دوستان ، نظر شما در مورد کاهش سایز و ارتباط آن با کاهش وزن چیست؟ آیا از این مشکل رنج می برید؟ آیا برای حل این مشکل به پزشک مراجعه کرده اید؟ تجربیات خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *