رفتن به نوشته‌ها

پنکیک پالئو (بدون گلوتن ، کم کربوهیدرات ، بدون قند ، پروتئین بالا)-ارین هولت سلامت



من این پنکیک های سرشار از پروتئین و بدون قند را صبح امروز در استوری های اینستاگرام خود قرار دادم و چندین بار دستور تهیه آن را پرسیدم.

خوشبختانه شما صبح یکشنبه تنبل داریم زیرا هتی با اشکالات مبارزه می کند.

برای اطلاع از نکات حمایتی سیستم ایمنی ، به هشتادمین قسمت پادکست Funk’tional Nutrition گوش دهید.

بنابراین من وقت داشتم که یک دسته جدید تهیه کنم ، دستور غذا را بنویسم و ​​آن را اینجا ارسال کنم.

سوالات جایگزینی

مطمئنم از من سال می شود که “آیا می توانم اینها را بدون کلاژن تهیه کنم؟” و پاسخ من این است … به احتمال زیاد. برای به دست آوردن بافت و بافت یکدست ، ممکن است مجبور شوید مقداری آرد دیگر اضافه کنید.

تا آنجا که سایر سوالات جایگزین مطرح می شوند ….

پاسخ من این است: من نمی دانم. آن را امتحان کنید و ببینید به چه چیزی می رسید. دوستان من نانوا نیستم. فقط سعی کنید و تماشا کنید. دستورالعمل هایی که خیلی خوب ظاهر می شوند وقتی همه ستاره ها در یک راستا قرار می گیرند و من میل ، انگیزه و زمان لازم برای نوشتن و بازسازی دستور ، عکس گرفتن و نوشتن پست وبلاگ را دارم. لطفاً به خاطر داشته باشید ، من متخصص تغذیه هستم ، * نه * وبلاگ نویس غذا.



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *