رفتن به نوشته‌ها

پنج راه برای تهیه Veggie Burger – امی لونگارد



همبرگر را با سبزیجات و میوه ها پر کنید!
اگر در هیچ یک از سخنرانی ها یا کارگاه های آموزشی من شرکت کرده اید ، می دانید که من همیشه به دنبال راهی هستم تا سبزیجات و میوه های بیشتری را به وعده های غذایی خود اضافه کنم. همبرگر گیاهی نیز از این قاعده مستثنی نیست! البته ، رویه های آزمایش شده ای مانند پیاز ، گوجه فرنگی و کاهو نیز وجود دارد. با این حال ، من طرفدار زیادی برای افزودن آروگولا ، اسفناج ، بچه کلم پیچ ، سبزی یا جوانه بچه ، پیاز قرمز ترشی ، قارچ سرخ شده ، آووکادو ، هلو برشته ، گلابی یا آناناس هستم. من لزوماً همه این موارد را همزمان اضافه نمی کنم ، اما نکته این است که تنوع بسیار زیاد است و گزینه ها بی پایان هستند. اگر سبزیجات یا میوه های مورد علاقه خود را دارید که من به آنها اشاره نکرده ام ، لطفاً در نظرات زیر به من اطلاع دهید.

تثبیت کننده های تخمیر شده
غذاهایی که تخمیر می شوند ، یک ترد خوب ، اسیدیته و مزایای باکتری های دوستدار روده را به هر چیزی که می خورید ، منتقل می کنند. من از افزودن کلم ترش و کیمچی به همبرگر سبزیجات لذت می برم ، اما مورد علاقه من ترشی شوید و خردل تخمیر شده است. هنگام خرید این محصولات ، کلمات مانند “خام” ، “پاستوریزه نشده” یا “تخمیر لاکتو” را روی برچسب جستجو کنید. آنها احتمالاً در بخش غذای طبیعی مغازه های خواربار فروشی یا فروشگاه های مواد غذایی سالم در یخچال و در بازار کشاورزان محلی شما قرار خواهند گرفت.

ادویه ها را با دقت هماهنگ کنید.
اعتراف: من در مورد ادویه جات چیزی دارم! برخی از مواد افزودنی مورد علاقه من برای همبرگر سبزیجات شامل پنیر بادام هندی نرم ، تپن ، چاتنی ، پستو ، چاتنی ، سس مایونز وگان یا حتی سس گوجه فرنگی خانگی یا طبیعی است (من از نام تجاری Good Food For Good که از خرما به جای شکر استفاده می کند ، واقعاً خوشم می آید). اوه و نخود ، چاشنی جهانی که می توان تقریباً به هر چیزی اضافه کرد. این واقعا سزاوار گروه غذایی خاص خود است.

بهترین کیک ها.
طعم اکثر نان های تجاری یا فروشگاهی بسیار خوب است ، اما بسیاری از آنها از نظر تغذیه ای کمبود دارند. به طور کلی وقتی به دنبال نان کامل برگر خود می گردم ، به دنبال نان برگر سبوس دار می گردم زیرا حاوی بالاترین کیفیت مواد اولیه و مغذی تر هستند. دستیابی به آنها دشوار است ، بنابراین قسمت غذای طبیعی فروشگاه خواربارفروشی یا غذای سالم خود را امتحان کنید. من همچنین پیشنهاد می کنم برای تهیه کیک های تازه پخته شده و فاقد مواد نگهدارنده و مواد افزودنی به نانوایان صنعتگر یا نانوایی های منطقه خود مراجعه کنید.

طرفهای بسیار خوشمزه
در اکثر رستوران ها به همراه برگر سبزیجات خود یک سالاد یا سیب زمینی سرخ کرده سرو می کنید ، اما نکته مهم در مورد سرو همبرگر سبزیجات در خانه یا آوردن آنها به کباب این است که می توانید با غذاهای بسیار مغذی و خوشمزه هم سطح شوید. به من معمولاً همبرگر سبزیجاتم را با سالاد ماکارونی ، کیک تابستانی یا سالاد کلم سوپرفود سرو می کنم. سیب زمینی یک جنبه عالی دارد ، اما آیا سیب زمینی سرخ کرده را با چیلی امتحان کرده اید؟ اینها پخته می شوند (سرخ نمی شوند!) و کاملاً با هر برگر سبزی جفت می شوند.

امیدوارم پیشنهادهای کبابی تابستانی من شما را به سطح بعدی برساند. بعد از فیلمبرداری از آزمایش طعم سبزیجات با برخی دوستان برای کانال YouTube من ، از نوشتن این پست الهام گرفتم. می توانید فیلم زیر را تماشا کنید!



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *