رفتن به نوشته‌ها

پروتئین بخورید و وزن کم کنید


آیا با خوردن پروتئین می توان وزن کم کرد؟

آیا با خوردن پروتئین می توان وزن کم کرد؟

مهمترین جنبه هر برنامه اعم از کاهش وزن یا افزایش وزن ، قدرت یا عملکرد تغذیه است. اعضا و مشتریان در همه جا بسیار بیشتر از ورزشگاه هزینه می کنند ، به همین دلیل است که من می گویم نتایج 80 درصد تغذیه و 20 درصد ورزش است.

بسیاری از مردم بدنبال کاهش چربی بدن و رسیدن به وزن سالم هستند. اکثر مردم نیاز به کاهش کالری و افزایش ورزش خود را درک می کنند ، که به طور کلی عالی است ، اما پاسخ نتایج دائمی نیست.

شایع ترین مشکل کمبود پروتئین در رژیم غذایی افراد است. برنامه ها تمایل به تجزیه درشت مغذی ها به کربوهیدراتهای بالاتر و پروتئین بیشتر ندارند.

محدوده قابل قبول توزیع درشت مغذی ها برای کربوهیدراتها 45-65 ، پروتئین 35-35 ، چربی 20-35 از کل کالری است.

با چنین دامنه وسیعی از 15 تا 25 درصد از حداقل تا حداکثر ، جای تعجب نیست که مردم در درک نسبت مناسب درشت مغذی های مورد نیاز برای نیازها و نوع بدن خود دچار مشکل شوند.

بنابراین ، ممکن است بتوانید همه چیزهایی را که می خورید ردیابی کنید و برنامه شما به شما بگوید که به هدف روزانه خود و همچنین درشت مغذی های مورد نیاز خود رسیده اید ، اما این اعداد برای رسیدن به اهداف شما است.

به دلیل رژیم غذایی طولانی ، بسیاری از افراد متابولیسم را مختل کرده اند. این افراد علاوه بر کاهش متابولیسم ، تمرینات مقاومتی لازم برای ساختن توده بدون چربی بدن و افزایش متابولیسم را ندارند.

متابولیسم آهسته را با یک ساعت یا بیشتر تمرینات قلبی در چند روز در هفته ترکیب کنید و کنترل وزن بیشتری نسبت به قبل از دست خواهید داد.

راه حل این است که یک برنامه تمرین مقاومتی ایجاد کنید و پروتئین مصرفی خود را افزایش دهید تا مطمئن شوید که ماهیچه ها به طور مناسب ساخته شده و ترمیم می شوند.

خوردن پروتئین در طول روز نه تنها به سوخت بدن کمک می کند ، بلکه در مقایسه با غذاهای دارای کربوهیدرات بالا که کالری را افزایش می دهند ، احساس سیری و رضایت می کند.

با تمرکز بر میزان پروتئینی که در هر وعده غذایی روزانه می خورید ، به احتمال زیاد کالری دریافتی خود را کاهش داده و میزان مصرف پروتئین خود را به میزان قابل توجهی افزایش می دهید.

اگر زمان کمی دارید و به منبع سریع پروتئین نیاز دارید ، از مکمل پودر پروتئین آب پنیر بعد از تمرین استفاده کنید. شیک های پروتئینی سریع ، آسان و کم کالری.

این نوشیدنی پروتئینی را امتحان کنید

مواد تشکیل دهنده غذا

1 فنجان شیر بادام شیرین نشده

1/2 فنجان زغال اخته یخ زدن قوی

1/2 فنجان انبه منجمد

2 وعده پودر پروتئین وانیل

1 قاشق غذاخوری دانه چیا

آماده کردن

در مخلوط کن ، همه مواد را مخلوط کنید تا یکدست شودبه


بیشتر بدانید:

افسانه های کاهش وزن و تغذیه
بهترین پودر پروتئین برای کاهش وزن کدام است؟

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *