رفتن به نوشته‌ها

پادکست قسمت 163: محور HPA ، بهبود تیروئید و متابولیسم


چگونه می توانید متابولیسم خود را کنترل کرده و اهداف تناسب اندام خود را بهبود بخشید؟ Lacey Dunn ، MD ، متخصص تغذیه و بنیانگذار UpliftFit Nutrition ، در مورد هورمون ها ، آنچه که آنها هستند و دلایل آن صحبت می کند تا دریابد که چگونه می توانید بهترین ظاهر و ظاهر خود را داشته باشید.

همه اطلاعات و پیوندهای مربوط به این قسمت را می توانید در آدرس زیر بیابید https://holisticwellness.ca/episode163به

برای گوش دادن به iTunes ، Stitcher یا Spotify اینجا را کلیک کنید:

iTunes – اینجا را کلیک کنید
Stitcher – اینجا را کلیک کنید
Spotify – اینجا را کلیک کنید

مطمئن شوید که در پادکست iTunes مشترک شوید و برای ما امتیاز و بررسی بگذارید!

موضوعات مورد بحث در این قسمت:

  • محور HPA چیست؟
  • چگونه محور HPA می تواند خراب شود و به دنبال چه چیزی باشید
  • مشکلات تیروئید و بزرگترین عوامل سلامت تیروئید
  • رابطه بین غده تیروئید و متابولیسم
  • چگونه می توانید متابولیسم خود را بهبود بخشیده و کنترل کنید
  • نکات و ترفندهایی که می توانید برای بهبود تناسب اندام و اهداف تناسب اندام خود در نظر بگیرید
  • آموزش بر اساس دوره شما
  • برخی از راهکارهای اساسی برای داشتن یک خواب کامل

غذای اصلی:

  • هنگامی که استرس وجود دارد ، بدن ما آن را به عنوان یک تهدید درک می کند. و آنچه می تواند اتفاق بیفتد این است که با گذشت زمان ، این فشار داخلی یا خارجی باعث می شود که در محور HPA تنظیم پایینی داشته باشیم. این زمانی است که شروع به پریودهای نامنظم یا از دست دادن پریود می کنیم.
  • تنوع ریز مغذی ها یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای تسهیل سلامت روده و میکروبیوم سالم انجام دهید.
  • غده تیروئید نیروی محرک متابولیسم ما است.
  • برای اینکه بتوانیم بدن خود را دستکاری کنیم ، باید بدانیم چقدر غذا می خوریم و چقدر انرژی تولید می کنیم.
  • خواب اساساً سرویس نظافت خانه ما است. این به از بین بردن تمام التهاب و سموم از بدن ما کمک می کند و به ما در تجدید قوا کمک می کند.

مراحل عمل:

  • رژیم غذایی مناسب ضد التهابی دریافت کنید.
  • به این اختلالات غدد درون ریز نگاه کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که قند خون شما متعادل است.
  • اگر می خواهید روده خود را درمان کنید ، از آدرنال و استرس خود شروع کنید. همچنین وضعیت مواد مغذی و سلامت کبد را بررسی کنید.
  • اگر کورتیزول شما بالا یا پایین است ، بهترین کار این است که حداکثر 4 ساعت در هفته ، تمرینات مقاومتی را به مدت یک ساعت متمرکز کنید.
  • راهکارهایی برای یک خواب کامل:
  • حداقل دو ساعت قبل از خواب نور آبی را مسدود کنید.
  • حداقل 30 دقیقه قبل از خواب همه دستگاه های الکترونیکی را خاموش کنید.
  • قبل از خواب چند کربوهیدرات بخورید.
  • اتاق خواب خود را خنک نگه دارید.
  • مطمئن شوید که یک تشک خوب و با کیفیت بالا تهیه کرده اید.
  • از مصرف کافئین در اواخر روز خودداری کنید.

لیسی گفت:

“او تمرین می کند. و هنگامی که احساس کردید باید استراحت کنید ، به بدن خود گوش دهید و استراحت کنید.”

“فنجان بستر. غذای کثیف را برش دهید ، آب کثیف را بریزید ، فیلتر هوای کثیف را ، افراد بد را. زیرا همه این موارد می تواند بر سلامت ما تأثیر بگذارد. “

ممنون که گوش کردید!

اطلاعیه های مهم:

جدیدترین برنامه ما ، برنامه بازنشانی آدرنال 28 روزه را بررسی کنید. اگر احساس خستگی ، اضطراب ، افزایش وزن ، خوابیدن و احساس نیاز به تنظیم مجدد می کنید ، این برنامه برای شما مناسب است! در مورد بازیابی سلامت هورمونی ، آدرنال ما در مرکز و مرکز قرار دارد. به همین دلیل است که ما یک برنامه غذایی مغذی ، برنامه ورزشی ، تمرینات تنفسی و موارد دیگر را در این برنامه قرار داده ایم تا به شما کمک کند بهترین احساس را داشته باشید! در اینجا به پیوند Adrenal Reset بپیوندید – https://bit.ly/28dayadrenalresetبه

در خبرنامه ما مشترک شوید در holisticwellness.ca/ خبرنامه و در اینستاگرام با من تماس بگیرید ، جاسازی توییتبه اگر مطلبی دارید که دوست دارید من آن را گسترش دهم ، به من اطلاع دهید. همچنین اگر به ما امتیاز دهید یا در کدام بستر پادکست به ما گوش می دهید ، به ما امتیاز دهید.

پیوندهایی به مواردی که در برنامه در مورد آنها صحبت می کنم:

  • سر برای eatonhemp.com برای صرفه جویی 20 درصدی در کل سایت با استفاده از کد کوپن HEALTHYHORMONES. من کاملاً دانه های کنف سرخ شده و روغن CBD فوق العاده قوی را دوست دارم ، که قبل از خواب استفاده می کنم. https://eatonhemp.com
  • نظر مورد علاقه من برای حفاظت از EMF و پشتیبانی از استرس. با کلیک روی این پیوند اینجا -> تا 50٪ تخفیف گردنبند HARMONI را ذخیره کنید https://www.wendymyersdetox.com/2CN2HP5/BP658/؟uid=39
  • تخفیف 15 درصدی برای محصولات Organifi در organifishop.comبه Organifi Harmony برای مخلوط هورمونی متعادل جدید زنان و پودر آب سبز خوشمزه را بررسی کنید. از کد HEALTHYHORMONES استفاده کنید. آب سبز را اینجا ببینید. https://www.organifishop.com/products/organifi-green-juice-1-bottle
  • محصولات CANPREV را از طریق فروشگاه های مواد غذایی سالم کانادایی و آنلاین در Natures-Source.ca بررسی کنید – من شخصاً عاشق MYCO10 و پودر کلاژن هستم. همچنین دوست دارم اسیدهای آمینه آنها را به اسموتی های قبل یا بعد از تمرین اضافه کنم. به دنبال L-glutamine و L-tyrosine هستم. سر برای https://canprev.ca برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات Canprev. حتماً لیپوزوم های جدید Canberef را بررسی کنید. من در حال حاضر از ویتامین C و Curcumin Liposomal استفاده می کنم و محصولات بیشتری به زودی منتشر می شود! – https://canprev.ca/products/curcumin100-liposomal

https://canprev.ca/products/vitaminc1000-liposomal

لیسی را از کجا می توانید پیدا کنید:

اینستاگرام (faithandfit)

فیس بوک لیسی

سایت توری

کجا می توانی مرا پیدا کنی:

سامانتا اینستاگرام

سامانتا فیس بوک

وب سایت سامانتا

توییتر سامانتا

پادکست انجمن خصوصی هورمون های سلامت زنان در فیس بوک

چگونه می توانید با من کار کنید:

این را به اشتراک بگذارید!

ارسال در Pinterest



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *