رفتن به نوشته‌ها

ویژگی های رژیم غذایی سالم برای کاهش وزن


رژیم غذایی – رژیم لاغری غذا یکی از مهمترین دغدغه ها و نیازهای افرادی است که به دنبال آمادگی جسمانی هستند یا چاقی را عامل خطری برای سلامتی خود می دانند.
اگر فکر می کنید چاقی سلامت شما را به خطر می اندازد ، رژیم غذایی سالمی داشته باشید متخصص تغذیه ضروری است که برای حفظ و بهبود سلامت جسمانی بدن طراحی شده باشد. به اینجا لاغری موضعی نیز دریافت کنید

تمام مواد مغذی را دریافت کنید

  1. یک رژیم غذایی خوب شامل مواد مغذی ، مایعات ، اسیدهای چرب ، ویتامین ها و مواد معدنی و همچنین کالری برای عملکرد روزانه بدن است.

یک رژیم غذایی سالم نیازهای اولیه زندگی را بدون هیچ گونه ضعف و بیماری برای شما فراهم می کند.

رژیم غذایی

مطابق عادات غذایی خود باشید

  1. متخصص تغذیه رژیم غذایی شما با توجه به عادات غذایی و سلیقه شما طراحی شده است تا بتوانید آنها را رعایت کرده و به آنها پایبند باشید. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه است. به همین دلیل ، وزن کاهش یافته به زودی باز می گردد ، اما متأسفانه اکثر مردم در دام این نوع رژیم ها قرار می گیرند.

هدف اصلی سلامتی شماست

  1. ابتدا باید تعیین کنید که رژیم کاهش وزن یک انتخاب سالم است یا خیر. شما باید انتخابهای خود را محدود کنید تا سرانجام بهترین گزینه را بیابید. انتخابی که بیشتر با سبک زندگی ، غذا خوردن و ورزش شما سازگار است.

رژیم غذایی

گرسنگی نکشید

  1. مهم است که رژیم غذایی باعث احساس گرسنگی در شما نشود. بدنبال رژیم غذایی سرشار از فیبر و آب مانند سوپ ، میوه و سبزیجات باشید. این غذاها شما را سیر می کنند و اشتهای شما را کاهش می دهند ، در حالی که شما را بدون رژیم غذایی وفادار نگه می دارند. این بدان معنا نیست که شما آنقدر گرسنه هستید که حاضر باشید حتی یک سنگ بخورید.

من احساس راحتی میکنم

  1. با هر رژیم غذایی در ذهن خود ، از خود بپرسید ، “آیا این چیزی است که من می خواهم تا پایان عمر رعایت کنم؟” اگر محصول جدیدی فقط برای شما وجود ندارد!

به میزان آبی که می نوشید توجه کنید

  1. یا آیا یک غذا یا نوشیدنی وجود دارد که می خواهید در دراز مدت از آن استفاده کرده و میل کنید؟ در برخی از برنامه ها ، لازم است غذا را با نوشیدنی جایگزین کنید ، که برای افرادی که دائما در حال دویدن هستند مفید است ، اما برخی افراد غذا را به نوشیدن ترجیح می دهند.

اتلاف وقت نباشید
رژیم غذایی

  1. برنامه ای که شامل غذاهای غیرمعمول است و نیاز به ساعت ها وقت در آشپزخانه دارد ، ممکن است برای فردی با زمان و پول کافی مناسب باشد ، اما برای همه مناسب نیست.

خودتان را محدود نکنید

  1. بهترین رژیم غذایی رژیمی است که فکر نمی کنید اصلاً باید از آن پیروی کنید. تصور اینکه رژیم دارید می تواند منجر به OCD ، افزایش اشتها و حتی سرخوردگی شود. طرحی را پیدا کنید که شما را از عادت های بدی که مانع پیروی از یک برنامه سالم و مغذی می شود آگاه کند. اگر هنگام غذا خوردن تلویزیون تماشا می کنید یا عادت دارید ظرف های فرزندان خود را تمیز کنید ، سعی کنید از آنها دوری کنید.
منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *