رفتن به نوشته‌ها

وقتی نوبت به کاهش وزن بعد از 60 سالگی می رسد ، شما یک انتخاب دارید: اکنون لذت ببرید یا بعداً لذت ببرید!


لذت به عنوان “احساس رضایت و لذت” تعریف شده است.

وقتی نوبت به زندگی خوب می رسد ، چه چیزی به شما لذت می دهد؟ آیا این احساس خوب ، انرژی ، یا ارتباط با افراد و چیزهایی است که به آنها اهمیت می دهید؟ حدس می زنم اینها چیزهایی است که به اکثر ما لذت می بخشد.

نکته این است که هیچ یک از این موارد به طور خودکار به وجود نمی آیند – برای موفقیت و لذت بردن از آن باید در هریک از آنها تلاش کنید.

من اخیراً در مورد تفریح ​​با یک مشتری صحبت می کردم. او می خواهد وزن کم کند و بهتر بخوابد. اما او همچنین می داند که از نظر احساسی غذا می خورد و متوجه می شود که وقتی آب نبات می خورد آرام می شود. به نظر آشنا میاد؟

این به دلایل زیادی برای بسیاری از ما مشکل ایجاد کرده است. در کودکی ، ممکن است زمانی که ما از سه چرخه خود بیرون می آییم یا از چرت خوابیده بیدار می شویم ، آب نبات دریافت کرده اید. رابطه بین درد و بی دردی فوری قطع شده است.

ممکن است هنگام خوردن یک تکه آب نبات متوجه شوید که در این مرحله احساس بهتری دارید. شیرینی ها موذی هستند زیرا به مرکز لذت مغز برخورد می کنند و شما احساس بهتری دارید. برای لحظه ای احساس خوشبختی می کنید.

اما پس از آن واقعیت ظاهر می شود. مشکلی که تاکید کردید حل نشده است. و شما خود را به دلیل عدم حمایت از هدف کاهش وزن یا سلامتی عمومی ساده مورد انتقاد قرار می دهید. “چی فکر میکردم؟” می توانی بگویی. “چرا وقتی می توانستم اقدامی انجام دهم که می تواند منجر به لذت طولانی مدت شود ، حواسم را پرت کردم؟”

لذت طولانی مدت حسی است که وقتی چشم ها و اعمال خود را بر روی هدف بلند مدت متمرکز می کنید ، به شما دست می دهد. شما آن لحظات را دارید که میل به لذت فوری بوجود می آید ، اما تکنیک هایی را ایجاد کرده اید که شما را به یاد هدف بالاتر می اندازد.

برای راهنمایی شما به سمت نتایج رضایت بخش و قابل اعتماد ، ممکن است مایل به طراحی لوگو باشید …

“من می دانم در دراز مدت چه می خواهم” یا “این لذت لحظه ای مشکل من را حل نمی کند”

ایده این است که دریابید لذت لحظه ای که از افراط و تفریط به دست می آورید فقط حواس شما را پرت می کند و احتمالاً باعث آسیب می شود. این امر شما را از دستیابی به لذتی که می توانید از اهداف بلند مدت خود در مورد احساس رضایت ، کاهش وزن ، داشتن انرژی بیشتر و غیره بدست آورید جلوگیری می کند.

هنگامی که وسوسه را تشخیص دادید ، لحظه ای متوقف شوید و فکر کنید – آیا در این لحظه ، آیا من از همان لحظه لذت بردن از کاسه بستنی یا پیتزای پنیری را می خواهم یا می توانم از طریق احساسات نفس بکشم و به خودم یادآوری کنم که چگونه خوب هستم وقتی وزنم بهتر شود ، انرژی بیشتری داشته باشم و غیره احساس خواهم کرد.

هیچ یک از ما همیشه در این راه موفق نیستیم ، اما وقتی بیشتر اوقات موفق هستید ، به خود بسیار افتخار خواهید کرد.

این روزها چه کار می کنید تا به فرم خود برگردید؟ آیا از سلامت و توانایی های جسمانی خود راضی هستید؟ چرا و چرا که نه؟ آیا شخصا بعد از 60 سالگی وزن کم کرده اید؟ لطفاً به گفتگو بپیوندید.