رفتن به نوشته‌ها

هیچ وقت فکر نمی کردم امروز ببینم


می گویند یک دقیقه گذشت!

ولی فکر کنم برگشتم

این بار هنگامی که در سال 2014 مجدداً راه اندازی مجدد شدم ، برخی از مطالب بسیار قدیمی را بازیافت می کنم. من به راهنمایی/راهنمایی احتیاج داشتم تا بتوانم دوباره قدم هایی برای بهبود خودم بردارم. من می دانم که این علم موشک نیست ، اما شما می دانید. انجام کارهای بدیهی همیشه آسان نیست.

به هر حال … من اکنون کمتر از 2 ماه با 51 فاصله دارم و این را احساس می کردم! از نظر وزن ، من به دهه 340 باز می گردم (فردا رسماً این کار را انجام می دهم) ، اما از آخرین باری که من در این آزمایش حضور داشتم ، مبتلا به فیبرومیالژیا نیز شدم ، که جالب نبود. ترکیبی از آن و بیماری همه گیر باعث شد من فردی باشم که راه رفتن دوباره در راهرو برایش دشوار شود. این روزها زیاد نشسته ام

حرفهای زیادی برای گفتن وجود دارد! در حال حاضر ، من اهداف و مقاصد خود را تعیین می کنم ، و به زودی برمی گردم تا بتوانم کارهای بیشتری را انجام دهم. من هنوز می خواهم پیرزنی باشم که کوه ها را بالا می برد …

از 24 مه 2014:

چه می کنم و چه نمی کنم.

اگر این مطلب را می خوانید ، از شما متشکرم. اگر دوست یا عضوی از خانواده هستید ، به خصوص اگر شخصاً با من ملاقات می کنید ، مواردی که باید به عنوان یک فرد حامی بدانید ، در اینجا آمده است.

• من رژیم نمی گیرم. من خودم را بر اساس تصور اکثر مردم محدود نمی کنم. با این حال ، من سعی می کنم عادات غذایی خود را بر اساس اطلاعات موجود در مورد منابع غذایی ما و چیزهایی که منطقی هستند تنظیم کنم. من می خواهم غذا بخورم.

• من نمی خواهم چیزهای مصنوعی بخورم. من نمی خواهم مواد شیمیایی کلان بخورم. من نمی خواهم آسپارتامید مصنوعی بدون چربی را فحش دهم. من کره و شکر می خورم ، اما تا آنجا که می توانم غلات کامل بخورم و سعی می کنم غذا بخورم همه غذاها تا جایی که می توانم (نه ، نه در فروشگاه). من میوه و سبزیجات زیادی می خورم ، اما آیا خوردن پیتزا یا کیک را کنار می گذارم؟ خیر

• من این روزها برچسب ها را زیاد می خوانم ، اما نه فقط برای کالری و محتوای چربی.

• من امیدوارم که از مصرف دارو برای مواردی مانند فشار خون بالا و دیا چغندر خودداری کنم. می خواهم احساس خستگی را کنار بگذارم همیشهبه

• من مرتباً با پزشکم مشورت می کنم و از توصیه های او استفاده می کنم. (من بعد از یک سال بدون بیمه بودن دوباره بیمه درمانی دارم!)

• من هر روز به مصرف ویتامین ها ادامه می دهم.

• من روزانه مقدار زیادی آب می نوشم (و بیشتر اوقات نوشابه را ترک می کنم).

• من خواهم ادامه بده به من ورزش منظم و
قدرت و استقامت ایجاد کنید.

• به کار بر روی شاد بودن و فرد خوب بودن ادامه خواهم داد.

• اگر اشتباهی انجام دهم ، خودم را برمی دارم و دوباره تلاش می کنم و هرگز از تلاش خود دست نمی کشم.

اهداف:

وزن
1. رسیدن به 325 (تصادفی اما هر چیزی)
2. تا 300
3. زیر 300 به شیوه ای پایدار برسید
4. 250
5. 200
6 ؟؟؟

من علاقه ای به لاغر شدن ندارم ، فی نفسه. من علاقه مند هستم که از نظر جسمی راحت باشم و بتوانم هر کاری که می خواهم انجام دهم. آخرین باری که در 250 بودم ، این احساس را داشتم. بنابراین باید ببینیم چگونه پیش می رود.

تناسب اندام
1. 20 دقیقه پیاده روی کنید
1 الف شما هر روز پیاده روی می کنید
2. 20 مایل در مایل پیاده روی کنید
3. دو مایل راحت راه بروید
4. 3.1 مایل (5 کیلومتر) را راحت طی کنید
5. دوباره Couch to 5K یا هر فرمت دیگر را شروع کنید

… به علاوه یوگا!

من می خواهم همه کارها را انجام دهم.

خوشحالم که برگشت

چطور هستید؟؟؟؟

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *