رفتن به نوشته‌ها

هنر آرامش کامل: جسمی ، احساسی و معنوی


ممکن است به نظر برسد که تنها افرادی هستند که می توانند به این وضعیت آرامتر در جوامع مذهبی یا معنوی که برای دور شدن از تجربیات دنیوی تلاش می کنند ، برسند. بقیه ما باید هر روز از سال با سر و صدای جهان – خوب و بد – کنار بیاییم!

با این حال ، در این مقاله امیدوارم بتوانم شما را متقاعد کنم که برخی از عاداتی که باید انجام دهید می تواند سلامت و طول عمر روزانه شما را بهبود بخشد. این شیوه ها می تواند به شما کمک کند میوه هایی را که همه ما امیدواریم در پایان زندگی کاری خود به پایان برسانید (البته به استثنای یک حادثه عجیب یا طبیعت). لطفاً بخوانید تا بدانید چگونه می توانید این عادات ارزشمند را توسعه دهید و در طول سفر خود روی زمین به حالت تعادل جسمی ، احساسی و روحی دست پیدا کنید.

من مطمئن هستم که بسیاری از ما هنوز متوجه این موضوع نشده ایم ‘ما همانیم که میخوریمبه به همین دلیل ، بسیاری از ما از پذیرفتن این نکته که مصرف بیش از حد شکر ، روغن های گیاهی هیدروژنه و سایر غذاهای ناسالم و ناخواسته نقض قوانین طبیعی است خودداری می کنیم. هر روز مردم در اتومبیل های خود صف می کشند تا ناهار یا شام را از غذاهای ناخواسته دریافت کنند. – و بنابراین ، فقط برای خوردن آنچه ممکن است توصیف کنم ، این بدترین توهین به بدن انسان است.

بله ، من بدترین توهین به بدن انسان را گفتم! به یاد داشته باشید ، بدن شما بدون داشتن غذاهای سالم و کامل که حاوی تمام ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز ما هستند ، واقعاً نمی تواند استراحت کند. کمبود خواب مناسب – که بسیاری از مردم فکر می کنند اهمیت چندانی ندارد – به کمبود رژیم غذایی خوب اضافه کنید – همراه با کمک خواب مانند ملاتونین (هورمون خطرناک بدون نسخه) و حتی تجویز قرص خواب! در آخر اما مهمتر از همه ، عدم وجود ورزش است که به حفظ گردش خون مناسب و تن ماهیچه ها کمک می کند.

به نظر حقیر ، زندگی روزمره و روزمره به دلیل بالا بودن میزان حملات قلبی ، دیابت و سایر اختلالات است. برای مقابله با این شرایط ، ما داروهای بسیار خطرناکی تجویز می کنیم تا بتوانیم ناتوانی ما در تغذیه بدن گرانبهای خود را جبران کرده و به آنها اجازه دهیم تا مطابق برنامه خود عمل کنند. اگر به این اهداف نرسیم ، پیر به نظر می رسیم و احساس می کنیم ظرف ها در پایان عمر کاری ما!

هنگامی که تصمیم گرفتید که در واقع می خواهید استراحت کنید ، باید آشپزی را یاد بگیرید! با عرض پوزش ، آیا شما فقط گفتید که باید آشپزی را یاد بگیرید (حداقل تا حدی)؟ بله ، انجام دادماما خبر خوب این است که تهیه یک قابلمه خوب از سوپ در اجاق گاز آهسته تقریباً آسان است.

پختن یکی دیگر از روش های عالی برای اجازه دادن به فر شما برای تهیه گوشت گاو سرخ شده ، مرغ ترد یا یک خوک خوشمزه خوک است. به این وعده ها مقداری سبزیجات بخارپز مقوی تازه یا سالاد سبز مخلوط با پیاز ، گوجه فرنگی ، خیار ، هویج خرد شده یا هر چیز دیگری که می خواهید اضافه کنید – و بله ، تغذیه خوبی خواهید داشت. جستجوی سریع کلمات در اینترنتآشپزی برای مبتدیانتعداد زیادی کتاب ، کلاس آشپزی و فیلم های YouTube.

با وجود ابزارهای زیاد ، بهانه ای وجود ندارد که حداقل یک وعده غذایی خوب در روز برنامه ریزی نکنید و مهمتر از همه ، غذاهایی را که برای آنها آماده هستید بشناسید. اجازه دهید فواید دو مورد از غذاهای مورد علاقه خود را که روزانه مصرف می کنم ، شرح دهم:

  1. تخم مرغ آلیبه اینها واقعاً غذاهایی هستند که از نظر انرژی دارای مزایای شگفت انگیزی برای چشم ها و مغز شما هستند.
  1. شیر خامبه وب سایت OrganicFacts.net مزایای زیادی را که در رابطه با شیر خام وجود دارد ، بیان می کند. همانطور که توضیح می دهند: “شیر خام حاوی مواد مغذی ضروری مفید برای بدن است ، از جمله پروبیوتیک ها ، چربی های خام ، ویتامین B12 ، ویتامین B6 ، کاروتنوئیدها ، کلسیم ، فسفر ، منیزیم و آهن ، و همچنین اسیدهای چرب امگا 3 ، لینولئیک مزدوج اسید ، ویتامین K و تعدادی از آنزیم های گوارشی. این مورد را با ابزار جستجوی شیر خام دولتی که توسط کمپین شیر خام ایجاد شده است ، مشاهده کنید.

بسیاری از غذاهای دیگر نیز به آرامش شما کمک می کنندبه به لیست ده غذای برتر برای آرامش بیشتر از وب سایت Health Fitness Revolution نگاه کنید. این غذاهای جایگزین آماده برای خوردن فست فود نه تنها به آرامش شما کمک می کند ، بلکه باعث آب دهان شما نیز می شود. همچنین ، برای تهیه دستور العمل های هفته حتماً از بنیاد Weston A. Price دیدن کنید.

خوشحالم که پرسیدی آرامش احساسی شاید یکی از ساده ترین کارهایی باشد که می توانید انجام دهید. با این حال – احتمالاً مانند بسیاری از شما – من مقدار قابل توجهی از وقت خود را برای سندرم به نام “بله ، اما اگر؟ آگاهانه یا ناآگاهانه ، بسیاری از ما دست به این اقدام خائنانه سوء استفاده از خود می زنیم! من حتی در مورد این مشکل خاص در پست وبلاگم “بستن سال (و چگونه می توان سال آینده بدون نگرانی بود.”) نوشتم.) آیا همیشه به این فکر می کنید هر تصمیمی یا عملی هنگام فکر کردن “بله ، اما چه؟ اگر چنین است ، این پست وبلاگ راهی تازه را برای ایجاد تعادل عاطفی در اختیار شما قرار می دهد در حالی که یاد می گیرید چگونه تا پایان عمر تصمیمات خوبی بگیرید. بهت قول میدمبه

به جای نوشتن مجدد در مورد آن ، من شما را تشویق می کنم پست وبلاگ من را بخوانید “آیا مشکلات سلامتی واقعی هستند یا خیالی؟ معماهای بدن و ذهن”.

در آن ، من درباره کتاب بحث می کنم دین و سلامت توسط جیمز جی والش. او در مورد اینکه چگونه سربازانی که از نظر روحی و روانی در طول جنگ جهانی دوم شکسته شده بودند نتوانستند با وجود تمام توانبخشی هایی که داشتند ، از تجربیات خود رهایی یابند. آنها فقط با بیداری معنوی دوباره بهبود یافتند. نقل قول از پست وبلاگ:

“هنگامی که دکتر والش تصمیم گرفت که اختلالات گزارش شده توسط این سربازان شکسته یک مشکل واقعی پزشکی پس از توسل به مشاوره و روشهای دیگر نباشد ، متوجه شد که اگر سربازی بتواند به ایمان دینی خود بازگردد و/یا قدرت شفابخش خدا را بپذیرد ، پادزهر مشکلات خیالی او تحت تأثیر قرار گرفت وضعیت روحی او بسیار مثبت است.

“من نیز از ایمان دوران کودکی خود دست کشیدم. اما بعداً در زندگی ، در میان بسیاری از تجربیات وحشتناک ، راه بازگشت را پیدا کردم. همچنین نوعی تجربه خارج از بدن را تجربه کردم ، که به نظر حقیر من ، یک تغییر 180 درجه ای در زندگی من ایجاد کرد و راه حل ها متنوع بود.

“یک داستان خیلی طولانی است که در اینجا توضیح داده شود ، اما همانطور که من می بینم ، این ایده این است که دین و بازگشت به خدا ، آنطور که ما آن را درک می کنیم ، می تواند ما را به انرژی ها و نعمت های محتاطانه برساند که ما به سادگی نمی فهمیم. بله ، آنها هستند اگر می توانیم برای ما وجود دارد. ” به باور رسیدم. شاید برای اولین بار متوجه شدم که به دارویی نیاز دارم که از هیچ نیروی زمینی در دسترس نیست. امیدوارم اگر از هرگونه ناراحتی روحی رنج می برید ، بتوانید به خدا نیز مراجعه کنید. “

“یک نام تجاری جدید برای من؟”

کسی فقط از شما عکس گرفت ،
منظره ای که در غیر این صورت نمی دیدید ،
نمایی از لنزهای آنها ،
دیدگاهی که در آن دیگران را دیدم ،
منظره ای که فوراً عاشق آن خواهید شد.

شخصی که عکس می گیرد باید چه احساسی داشته باشد؟
کسی آنها را نمی گیرد ،
به نظر می رسد این یک عمل از خودگذشتگی است ،
یا میل شیطانی در زیر آن وجود دارد؟
یا فقط انتظارات راجع به متقابل خاموش شده است؟

هر چه ،
تو آن را هویت خود کردی ،
شما اکنون آن شخص در تصویر هستید ، نه آن چیزی که در واقع می بینید ،
تصویر روی قرقره واقعی است ،
چگونه این نام تجاری جدید را برای من دوست دارید؟
– پل ویلکین

سلب مسئولیت از ماریا اتوود ، CNHP: من یک متخصص بهداشت طبیعی معتبر (CNHP) هستم و یک پزشک نیستم. من تشخیص ، تجویز ، درمان یا ادعای پیشگیری ، کاهش یا درمان هیچ گونه بیماری انسانی را نمی کنم. لطفاً قبل از پیروی از توصیه هایی که در پست های وبلاگ یا وب سایت خود انجام می دهم ، با پزشک یا پزشک خود مشورت کنید.

تصاویر از iStock/g-stockstudio (اصلی) ، debbiehelbing (مردی که به سرباز استراحت می کند) ، Perarayot (شیر و تخم مرغ).

ماریا اتوود ، CNHP

ماریا اتوود یک متخصص بهداشت نیمه ثابت دائمی و رئیس Weston A. Price در کلرادو اسپرینگز ، کلرادو است. از وب سایت وی در TraditionalCook.com دیدن کنید. همچنین رستوران ماریا را ببینید راه خود را برای سلامتی بپزید DVD (به عنوان دوره الکترونیکی نیز موجود است) و مطمئن شوید که به تماشای آن ادامه می دهید نکاتی از آشپز سنتی مقالات.
محصولات ماریا اتوود

راه خود را برای سلامتی بپزید



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *