همراه خود پیشرفت ساعت، خواب را در مسیر درست حرکت کنید شخصی حفظ کنید


عکس خبر: با افزایش ساعت ها، به خواب خود ادامه دهید

جمعه ۱۱ مارس ۲۰۲۲ (HealthDay News)

به آموزش داده شده است منصفانه متخصص، بالقوه است تنها درگیر اجتناب کرده اند کف دست دادن منصفانه ساعت خواب باشید کدام ممکن است ساعت‌ها {در این} یکشنبه ورودی می‌الگو، با این حال تنظیم ساعت نیز می‌تواند برای بهزیستی خواهید کرد آسیب رسان باشد.

به آموزش داده شده است جیمز وایت، دکتر متخصص مشکلات خواب پزشکی در وسط پزشکی دانشکده راش در شیکاگو، تحقیقات نماد می دهد کدام ممکن است خطر سکته مغزی، حمله قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تصادفات رانندگی در روزهای پس اجتناب کرده اند تنظیم به ساعت تابستانی افزایش خواهد یافت.

وایت در ادعا خبری دانشکده اظهار داشت: “{در میان} گروه علوم خواب، هیچ بحثی {وجود ندارد}: اتفاق تذکر اینجا است کدام ممکن است ما باید ساعت تابستانی را جدا بگذاریم را انتخاب کنید و انتخاب کنید به طور دائم به ساعت معمول پایبند باشیم.”

تنظیمات زمان بر ریتم‌های در یک روز واحد‌زمانی خالص هیکل خواهید کرد تأثیر می‌گذارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به ذهن خواهید کرد کمک می‌تنبل به همان اندازه زمان خواب را گفتن تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این متنوع اجتناب کرده اند سیستم‌های اندام تولید دیگری را مدیریت می‌تنبل.

وایت دلیل داد: «ما {در سراسر} هیکل ساعت داریم. “منصفانه ناحیه خاص در هیپوتالاموس ریتم در یک روز واحد زمانی ما را ترتیب می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید شناخته شده به عنوان ضربان ساز بی نظیر روده ها حرکت می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید به ما می گوید: “همین جا روز است، پس ، اکنون وقت عصر است، .” اعضای اعضای ما باید بسته به زمان روز کار کردن شخصی را تنظیم دهند.

شناخته شده به عنوان مثال، او دلیل داد: روده ما در عصر تا حد زیادی هضم می‌شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید در روز کمتر هضم می‌شود، ساخت ادرار در عصر کاهش می‌یابد، متعاقباً می‌توانیم در کل عصر دستی‌تر به خواب برویم، دمای هیکل ما در کل روز تا حد زیادی اجتناب کرده اند عصر است. این توسط منصفانه ریتم در یک روز واحد زمانی ترتیب تبدیل می شود.

اختلال {در این} ریتم ها {به دلیل} رویدادهایی شبیه تنظیمات زمان، بازدید در مناطق روزی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کار در شیفت های چرخشی باعث پاسخ استرس در هیکل تبدیل می شود.

وایت اظهار داشت: «متنوع اجتناب کرده اند افراد قصد دارند منصفانه ساعت زودتر به رختخواب بروند کدام ممکن است ساعت ها تنظیم می تنبل، با این حال نه اغلب این کار را می کنند. “این بدان معناست کدام ممکن است خواهید کرد ساده منصفانه ساعت خواب شخصی را اجتناب کرده اند کف دست داده اید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ریتم های در یک روز واحد زمانی خواهید کرد هماهنگ نیست، کدام ممکن است دلیل می دهد کدام ممکن است چرا بعد اجتناب کرده اند آغاز تابستان شاهد افزایش تصادفات هستیم.”

وایت اصرار کرد کدام ممکن است می‌توانید همراه خود این سیستم‌ریزی تعدادی از روز گذشته، تأثیر تنظیم فصل بهار را کاهش دهید.

“آسان ترین راه برای اداره کردن مسابقه بهاره اینجا است کدام ممکن است در روز جمعه مناسب در گذشته اجتناب کرده اند تنظیم ساعت به رختخواب بروید را انتخاب کنید و انتخاب کنید نیم ساعت زودتر اجتناب کرده اند خواب بیدار شوید. [March 11]او اظهار داشت: “سپس عصر بعد آن را نیم ساعت زودتر حرکت دهید.”

قطع شیفت منصفانه ساعته به ۲ شیفت نیم ساعت ای به هیکل خواهید کرد {کمک می کند} به همان اندازه همراه خود این سیستم جدید سازگار شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید در عین جاری استرس ساعت روزانه خواهید کرد را کاهش دهد.

دانش تا حد زیادی

در امکانات مدیریت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیشگیری اجتناب کرده اند بیماری های آمریکا دانش بیشتری با اشاره به ساعت تابستانی موجود است.

تأمین: وسط پزشکی دانشکده راش، ادعا مطبوعاتی، ۷ مارس ۲۰۲۲

اخبار پزشکی
حق چاپ © ۲۰۲۱ HealthDay. تمامی حقوق محفوظ است.




منصفانه پرس و جو


چرا می خوابیم؟
پاسخ را ببینید


رژیم وب مبتنی بر دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/