رفتن به نوشته‌ها

هفت تقویت کننده ایمنی ضروری – آن لوئیز گتلمن


همچنان که با تهدیدهای ویروسی برای سلامتی خود روبرو هستیم ، زمان آن رسیده است که اهمیت تقویت سیستم ایمنی بدن خود را در بالاترین سطح ممکن تجدید نظر کنیم. چیزی که من در مورد تغذیه و سلامت جامع دوست دارم – و چیزی که آن را برای چنین زمانی مناسب می کند – این است که ما بر قوی ساختن بدن خود تمرکز می کنیم تا بتواند بر هر چیزی غلبه کند!

سیستم ایمنی قوی ، سنگ بنای حفظ سلامتی است. بنابراین ، بیایید اصول اولیه مورد نیاز در جعبه ابزار خود را برای ایجاد و حفظ یک دژ قوی در برابر ویروس مرور کنیم. به هر حال ، آیا می توانید قلعه خود را با یونجه یا چوب بسازید وقتی می توانید با سنگ بسازید؟

کنترل سلامت سیستم ایمنی بدن شامل رژیم غذایی تمیز ، ورزش منظم ، داشتن خواب خوب ، تنظیم نیازهای عاطفی و روحی و مکمل گیاهان و ویتامین ها است. اگر قبلاً از خستگی ، مشکلات گوارشی یا مشکلات ایمنی مانند آلرژی یا بیماری های مزمن رنج می برید ، سم زدایی و بازسازی مهم است.

یک سیستم ایمنی سالم مهاجمان خارجی را از جمله ویروس ها به تنهایی از بین می برد. وقتی قرار گرفتن در معرض سموم محیطی کاهش می یابد و مسیرهای سم زدایی باز شده و عملکرد بهینه ای دارند ، بهترین عملکرد را دارد.

این مفاهیم اساس من هستند طول عمر رادیکال این برنامه نه تنها بر رژیم غذایی تمیز ، مغذی و سم زدایی تمرکز دارد ، بلکه بر حذف سموم در محیط و کاهش التهاب در بدن شما برای یک عمر طولانی و سالم تمرکز دارد.

هنگامی که رژیم غذایی و شیوه زندگی شما باعث ارتقاء سلامتی و مبارزه با بیماری ها می شود ، زمان آن رسیده است که ایمنی بدن خود را با مواد مغذی برای بدن قوی و سالم تقویت کنید. مطالعات متعددی انجام شده است تا مشخص شود عفونت ویروسی برای برخی خفیف و برای برخی دیگر تهدید کننده زندگی است.

تعدادی از مواد مغذی از جمله ویتامین A ، ویتامین C ، ویتامین D ، سلنیوم ، ید و روی برای اثربخشی مورد مطالعه قرار گرفته اند و من آنها را به شدت توصیه می کنم.

در اینجا هفت مورد اصلی که برای تقویت ایمنی باید داشته باشم آورده شده است:

  1. چه کسی – کدامpH خود را ck کنید وقتی احساس سرگیجه یا سرما می کنم اولین کاری که می کنم این است که نمک اضافی مصرف کنم. چرا؟ از آنجا که می دانم PH من متعادل نیست و برای بازگشت مجدد ، 1 قاشق چایخوری نمک دریایی سلتیک و 1 قاشق چایخوری خامه تارتار (برای افزایش پتاسیم) در 4 اونس آب مخلوط می کنم و هر روز آن را می نوشم. و سطح pH را به طور مرتب اندازه گیری می کنم. به راحتی می توانید سلامت خود را با کاغذ pH یا کاغذ نیتروزین از هر داروخانه ای ارزیابی کنید. این مقاله برای آزمایش سطح pH در بزاق و ادرار استفاده می شود.

    مقیاس pH از O تا 14 متغیر است ، با 7 به عنوان نقطه خنثی. از 7 تا 0 ، pH اسیدی تر می شود. از 7 تا 14 ، pH قلیایی تر می شود. اندازه گیری ایده آل از طریق ادرار و بزاق کمی اسیدی در 6.4 است. آزمایش سطح pH اطلاعات ارزشمندی در مورد بیوشیمی بدن از طریق تعادل اسیدی و قلیایی بدن ارائه می دهد. حالت اسیدی بیش از حد معمولاً با کاهش مقاومت در برابر بیماری ها همراه است. ویروس ها ، باکتری ها ، قارچ ها و انگل ها در بدن اسیدی وجود دارند.
  2. سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید. فرمول ایمنی طراحی شده برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما به روشهای منحصر به فرد و قوی با ترکیبی از غدد ضروری تقویت کننده سیستم ایمنی ، مواد مغذی ، عصاره های گیاهی ، مواد معدنی و ویتامین ها که به طور خاص برای مزایای بسیار مورد بررسی و افتخار آنها برای سیستم ایمنی انتخاب شده اند. این سیستم را با ترکیب ویتامین C و D ، روی و کورستین در یک فرمول ساده همه کاره ساده می کند.
  3. مطمئن شوید متیله شده است. محصول روزانه شما باید حاوی متیل کوبالامین (شکل مطلوب B-12) باشد که در تولید گلوتاتیون نقش دارد که در زیر در مورد آن صحبت خواهم کرد. من می گیرم و توصیه می کنم مولتی ویتامین پیشرفته روزانه برای اطمینان از تولید گلوتاتیون و سلامت کلی سیستم ایمنی بدن با بیش از 30 ویتامین و مواد معدنی کلیدی (از جمله موارد ذکر شده در بالا) در اشکال بسیار قابل جذب.
  4. تقویت آنتی اکسیدان ها با ویتامین C مدتهاست که شناخته شده است که ویتامین C دارای آن است اثرات ضد ویروسی با افزایش فعالیت سلولهای کشنده طبیعی (NK) و سلولهای T ، ضمن مهار سایتوکاینهای التهابی. من توصیه می کنم از UNI KEY Health استفاده کنید زمان- ج برای حفظ سطح این ویتامین به طور مداوم در طول روز.
  5. بدون دکتر نرو من نمی توانم اهمیت مکمل ویتامین D را برای سلامت ریه ها و ایمنی شما بیش از حد بیان کنم. راه های هوایی ، لوله های برونش و حتی کیسه های هوایی کوچکی به نام آلوئول دارای گیرنده های ویتامین D هستند که وظیفه عملکردهای مختلف ایمنی را بر عهده دارند که برای محافظت از بافت حساس ریه طراحی شده اند. این امر به ویژه در سنین بالای 50 سال اهمیت دارد ، زیرا آلوئولها با افزایش سن مقداری خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند ، که منجر به کاهش توانایی نگهداری هوا و افزایش خطر عفونت می شود. پنومونی نارسایی تنفسی ناشی از ویروس ها. ویتامین D همچنین به تنظیم کمک می کند سلول های T، که به ما در مقابله با عفونت های ویروسی کمک می کند و با افزایش سن کاهش می یابد.
  6. آن را با نقره بی خطر بازی کنید. نقره سابقه طولانی در استفاده از میکروب ها ، قارچ ها ، باکتری ها و ویروس ها دارد. من اخیراً در مورد موثرترین شکل نقره ای که در آن پیدا کرده ام نوشتم این مقالهبه نقره ای عالی اکسید نقره شلات شده با غلظت 4000ppm در دسترس است که 15 برابر بیشتر از هر نقره کلوئیدی است که می توانید خریداری کنید. نقره زیست سازگار وارد سلولهایی می شود که ویروسها در آن تکثیر می شوند. من محلول خود را تا 150ppm توصیه می کنم ، سپس از 8 قطره برای شستشو و غرغره سینوس هایم حداقل یک بار در روز استفاده می کنم.
  7. مقدار زیادی گلوتاتیون مصرف کنید. گلوتاتیون به عنوان سم زدا و آنتی اکسیدان اصلی در هر سلول بدن یافت می شود اما بیشتر در کبد فعال است. جالب است بدانید که در افراد مبتلا به سرطان ، ایدز و سایر بیماریهای جدی ، سطح گلوتاتیون به طور کلی به شدت کاهش می یابد و این نشان می دهد که این آنتی اکسیدان ممکن است نقش مهمی در بدتر شدن سیستم ایمنی بدن داشته باشد. برای کمک به افزایش سطح گلوتاتیون ، پروتئین غذایی را در نظر بگیرید. از آنجایی که گلوتاتیون از سه آمینو اسید (سیستئین ، گلوتامین و گلیسین) تشکیل شده است ، یکی از بهترین راه ها برای تحریک تولید ، مصرف یک یا دو وعده آب پنیر است که در مورد پودر پروتئین با کیفیت استاندارد طلا است. پروتئین آب پنیر به دلیل فرایندهای حرارت دهی که سیستئین را بی فایده می کند ، اسیدهای آمینه غیر طبیعی و طبیعی به همراه لاکتوفرین های درمانی و گلیکوپروتئین هایی که در اکثر محصولات آب پنیر یافت نمی شود ، فراهم می کند. تماشا کردن این ویدیو درباره دلیل خالص بودن پروتئین آب پنیر Fat Flush بیشتر بدانید.

    سایر منابع غذایی گلوتاتیون شامل مارچوبه و سبزیجات چلیپایی “معطر” – کلم پیچ ، کلم بروکسل ، کلم و کلم بروکلی – سرشار از سایر ترکیبات حاوی گوگرد است که به سنتز تغذیه ای این آنتی اکسیدان شگفت انگیز کمک می کند.

با آرزوی سلامتی فراوان برای همه شما در ماه ها و سال های آینده!



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *