رفتن به نوشته‌ها

نکات مهم برای زندگی سالم


مردم اغلب از ایجاد تعادل بین زندگی ، کار ، عزیزان ، سرگرمی ، تعطیلات و لیست کارهای بی پایان خود خسته می شوند.

شما می پرسید چگونه می توانم انتظار داشته باشم که سالم غذا بخورم ؟؟؟

می بینید ، زمان بندی واقعاً مسئله اینجا نیست.

اولویت های.

من با افراد زیادی صحبت می کنم که می گویند مشغله زیادی برای آشپزی ندارند یا بسیار مشغول انتخاب غذای سالمتر وقتی که وقت دارند دو یا سه قسمت از سریال مورد علاقه خود را در یک شب معین تماشا کنند.

به نظر آشنا میاد؟

من درک می کنم که مردم (من 100٪ در این مورد مقصر هستم!) اغلب بسیار شلوغ هستند ، بنابراین هنگام خوردن ، پروتئین ، میان وعده های فرآوری شده چیزی دریافت می کنند …

اما در واقعیت ، اگر این به عنوان “استاندارد” شما اتفاق بیفتد ، باید چیزی به آن بدهد. و سلامتی شما همیشه باید در بالای لیست کارهای شما قرار گیرد. شما برای مراقبت از خود و عزیزان خود به انرژی و سلامت خود نیاز دارید.

در اینجا چند روش ساده وجود دارد که می توانید به شیوه ای بسیار خوب و سالم ، خود محورتر شوید – تا بتوانید بهترین احساس خود را داشته باشید:

1. روزانه حداقل 2 لیتر آب بنوشید. صبح از خواب بیدار شده و روز خود را با نیم لیتر آب شروع کنید. روز خود را با حداقل یک لیوان 250 میلی لیتر آب به پایان برسانید تا یک سوم راه را طی کنید! بقیه را در کیف خود داشته باشید و در صورت نیاز بنوشید!

2. میان وعده های سالم همراه داشته باشید. اگر وسوسه وجود داشته باشد و شما آماده نباشید ، مقاومت در برابر آن دشوار خواهد بود. بادام ، کره آجیل ، کیک برنج ، شکلات تلخ ، میوه ، ماست یونانی و … را همراه داشته باشید.

3. صبحانه بخورید. این شما را برای روز آماده می کند و تمرکز شما را حفظ می کند ، کمتر به دنبال کافئین و قند در طول روز برای انرژی هستید و اگر ترکیبی خوب از پروتئین و چربی داشته باشد به تعادل قند خون شما کمک می کند!

4. به هر وعده غذایی سبزیجات سبز اضافه کنید. و مخلوط کنید به کدو سبز با لوبیا سبز و مقداری اسفناج فکر کنید – همه آنها را در سیر و روغن زیتون آغشته کرده اید. خوش طعم!

5. تا جایی که ممکن است از سس پرهیز کنید. به جای آن ساده باشید. روغن زیتون ، آب لیمو ، نمک و فلفل. خوش طعم.

6. از چربی نترسید. همه سلول های ما به چربی نیاز دارند. اختیاری نیست. یک الزام است.

7. ضمیمه. تعداد کمی از افراد مقدار مناسب ماکرو و ماکرو را برای رفع نیازهای روزانه خود دریافت می کنند. به عنوان مثال ، اگر از قرص های ضد بارداری استفاده می کنید ، باید از B-complex مناسب استفاده کنید. قرص های ضد بارداری سطح ویتامین B شما را کاهش می دهد. چیزهای ترسناک.

۸- استراحت کنید. پیاده روی کنید ، کمی هوا بخورید ، قهوه بنوشید ، به پادکست گوش دهید و کتاب بخوانید. “کار” شما هرچه باشد ، بروید آن را انجام دهید.

9. خودتان را دوست داشته باشید. با خود آرام باشید. با خودت مهربان باش.

10. اطرافتان را با افرادی احاطه کنید که به شما احساس شادی می دهند ، به ایده های خوب فکر می کنند و به حرف شما ارزش می دهند. اگر آنها لیاقت شما را ندارند ، در سطح آنها قرار نگیرید.

توجه داشته باشید که سه مورد آخر حتی در مورد غذا یا تغذیه نیست.

فقط شما به رتبه اول اهمیت می دهید.

ایکس



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *