رفتن به نوشته‌ها

نکات تخصصی برای محافظت از سلامت روان شما در طول COVID-19


برخی از متخصصان بهداشت برای حفظ آرامش راهکارهایی را در نظر می گیرند

نکات گوارشی برای گیاه خواران

این زمان استراحت است. استرس ، اضطراب ، نگرانی – این موارد محدود به ذهن نیست. آنها بر کل بدن ، از جمله سیستم ایمنی تأثیر می گذارند. با صرف این زمان در خانه برای تمرین مراقبت از خود ، قوی و سالم بمانید ، به خواندن یا نوشتن ادامه دهید و فقط در صورت امکان استراحت کنید. فعالیتهای آرامش بخش را بیابید و سعی کنید آنها را در هر روز گنجانید.

برای راهنمایی های بیشتر در مورد نحوه محافظت از سلامت روان خود ، این مقاله را در اینجا بخوانید سلام جادوبه

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *