رفتن به نوشته‌ها

نوشیدنی های چربی سوز (طرز تهیه 7 ماده بسیار موثر)


نوشیدنی های چربی سوز

نوشیدنی هایی که چربی سوزی می کنند تنوع زیادی دارند. این نوشیدنی ها می توانند روند کاهش وزن را تسریع کرده و نیاز بدن به مواد مغذی و ویتامین ها را برطرف کنند. در ادامه ، ما بهترین این نوشیدنی ها را آموزش خواهیم داد. با ما بمان

بهترین نوشیدنی های چربی سوز

روش های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد که بهترین و دائمی ترین آنها پیروی از آنهاست رژیم اولیه و ورزش او هست. این امر گاهی اوقات نیاز به محرک هایی برای تسریع روند کاهش وزن دارد.

چندین گزینه برای افزایش چربی سوزی وجود دارد ، از جمله انواع غذاها ، نوشیدنی ها ، میوه ها ، آب میوه ها و حتی ادویه جات.

نوشیدنی های چربی سوز

اما کمترین میزان کالری موجود ، که می تواند به سوزاندن چربی و رفع نیازهای بدن کمک کند ، نوشیدنی های چربی سوز هستند. در زیر طرز تهیه بهترین نوع خود را به شما آموزش می دهیم.

1. چربی سوز داغ

این نوشیدنی یکی از نوشیدنی های شاداب کننده و چربی سوز است که به سوزاندن چربی کمک می کند میان وعده ها و اوقات گرسنگی یک اثر است. برای تهیه این نوشیدنی ، مواد زیر را تهیه کنید:

  • زنجبیل تازه رنده شده: به مقدار دلخواه و مطابق سلیقه
  • ترش ترش: 4 عدد
  • پودر فلفل قرمز: به میزان دلخواه
  • نعناع تازه: 2 عدد
  • آب سرد یا گازدار: 1 لیتر
  • چند تکه یخ
  • عسل: 1 قاشق چایخوری

آب لیمو را بردارید و با آب مخلوط کنید. عسل را به آن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. فلفل دلمه ای را با پودر زنجبیل رنده شده مخلوط کرده و با آب روی گاز بگذارید تا کاملا بجوشد. سپس بگذارید خنک شود تا ورقه های لیمو و برگ نعناع اضافه شود.

در آخر تکه های یخ را اضافه کرده و بنوشید. شما می توانید بهترین نتایج را از این نوشیدنی قبل یا بین فعالیت های بدنی بدست آورید سوزاندن چربی گرفتن.

2. چربی شکم را به طور قوی بسوزانید

چربی سوز شکم

راه حلی که می توان برای سوزاندن چربی حتی هنگام خواب استفاده کرد ، نوشیدن این نوشیدنی با موارد زیر است:

  • لیمو: 1 عدد
  • سرکه سیب: 1 قاشق چایخوری
  • زنجبیل تازه رنده شده: یک قاشق چایخوری
  • عسل: 1 قاشق غذاخوری
  • دارچین یا پودر چوب: به میزان دلخواه
  • آب: 2 فنجان
  • جعفری: 250 گرم

از این چربی سوز می توان روزانه استفاده کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه مواد را در مخلوط کن بریزید و با هم مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید تکه های یخ را در انتها اضافه کنید.

3. میوه و چای را برای افزایش چربی سوزی ترکیب کنید

برای تهیه این نوع نوشیدنی چربی سوز ، مواد زیر باید تهیه شود:

  • مریم گلی: 2 قاشق غذاخوری
  • لیمو تازه: 1 عدد
  • گلابی: 1 عدد
  • آب: یک فنجان
  • آب گلابی: 2 فنجان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

به غیر از یخ ، مواد را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید مریم گلی تهیه کرده و چای اضافه کرده یا از برگ های آن استفاده کنید. این نوشیدنی را یکبار در روز بنوشید تا چربی سوزی افزایش یابد و با افزودن خواص گلابی به آن نیاز بدن به ویتامین ها برطرف شود.

4. با زیره چربی بسوزانید

زیره یکی از گزینه هایی است که می تواند در نوشیدنی های چربی سوز استفاده شود. از گذشته تا به امروز ، این دانه در بسیاری از ترکیبات چربی سوز استفاده می شده است. علاوه بر این ، تهیه موارد زیر ضروری است:

  • زیره: 1 قاشق غذاخوری
  • لیمو تازه: 1 عدد
  • آب: دو فنجان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

زیره را کمی مخلوط کرده و اجازه دهید کمی با آب جوش دم بکشد. سپس آب لیمو را برداشته و با آب و یخ مخلوط کنید. زیره تخمیر شده را به آن اضافه کنید و روزانه بنوشید. در صورت تمایل می توانید مقدار کمی عسل به آن اضافه کنید.

5. چربی سوز با چربی سوز قوی

این نوشیدنی ساده و م shouldثر باید با تازه ترین مواد ممکن تهیه و مصرف شود. ترجیح داده می شود از آن یک ساعت قبل از غذای اصلی استفاده کنید تا اثر بهتری داشته باشد. موارد زیر را برای این نوشیدنی آماده کنید:

  • آب گریپ فروت: 1 فنجان
  • سرکه سیب: 2 قاشق غذاخوری
  • چای نعناع: 1 فنجان
  • عسل: نصف قاشق غذاخوری

موارد بالا را مخلوط کرده و روزانه یک لیوان از آن را قبل از غذای اصلی بنوشید. این ترکیب درصد بالایی از چربی سوزها را دارد.

6. یک نوشیدنی چربی سوز با کرفس

کرفس یکی از بهترین نوشیدنی های چربی سوز است. برای بهبود یبوست استفاده می شود ، مشکلات گوارشی و دفع کننده، می توان از ویتامین ها و مواد مغذی استفاده کرد. ترجیحاً از آن در یک فنجان قبل از صبحانه استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

  • آناناس خرد شده: نصف پیمانه
  • گزینه: نصف عدد
  • کرفس: دو ساقه
  • تربچه: 1 عدد
  • بادمجان ، خام یا پخته: نصف فنجان
  • سرکه (ترجیحا سرکه سیب): 2 قاشق غذاخوری
  • آب: 1 فنجان

مواد ذکر شده را به مخلوط کن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. این ترکیب از تجمع کربوهیدرات های اضافی در بدن جلوگیری می کند. آن را نیم ساعت قبل از صبحانه بنوشید.

7. قبل از ورزش چربی بسوزانید

ورزش چربی سوزی

ترکیبات موجود در چای سبز از جمله محبوب ترین و بسیار مفید در افزایش چربی سوزی است. وقتی نوبت به نوشیدنی هایی می رسد که چربی می سوزانند ، چای سبز یکی از محبوب ترین نوشیدنی هایی است که به ذهن می آید. اما برای اثربخشی بیشتر ، می توان آن را تهیه و نوشید:

  • چای سبز: 2 قاشق چایخوری
  • زیره: نصف قاشق چایخوری
  • رازیانه: نصف قاشق چایخوری
  • چوب دارچین و زنجبیل: به میزان دلخواه
  • لیمو تازه یا لیمو عمانی: یک عدد
  • آب جوش: دو فنجان

چای سبز ، زیره ، رازیانه ، چوب دارچین ، زنجبیل و لیمو عمانی را در آب جوش بجوشانید و نیم ساعت قبل از ورزش گرم کنید. با کمی شکلات تلخ او می نوشد. این ترکیب به افزایش چربی سوزی در حین ورزش کمک می کند.

نتیجه

چندین گزینه برای بهترین نوشیدنی های چربی سوز وجود دارد که بهترین آنها در این مقاله ذکر شده است. برای نتیجه مثبت بهتر است از آن در اعتدال در رژیم غذایی روزانه استفاده کنید. در مواردی که می توانید عسل اضافه کنید ، بهتر است سعی کنید از مقدار کمتری استفاده کنید تا کالری اضافی وارد بدن نشود.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *