رفتن به نوشته‌ها

نحوه گرم شدن قبل از بدنسازی || قبل از تمرین خود را گرم کنید ||


نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی / گرم کردن قبل از تمرین

با این برنامه های گرم کردن سریع و همه کاره ، برنامه بدنسازی خود را به حداکثر برسانید! تنها در 15 دقیقه ، شما برای هر برنامه ورزشی که انجام می دهید ، آمادگی بهتری خواهید داشت. هرکسی که به تناسب اندام و قدرت متعهد است می خواهد تمام تلاش خود را در حین تمرین انجام دهد. هیچ کس 100٪ مواقع تمرینات فوق العاده ای انجام نمی دهد ، اما هیچ احساسی بهتر از خروج از سالن بدنسازی یا اتاق وزنه با دانستن اینکه یک تمرین خوب انجام داده اید وجود ندارد.

خلاصه نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی

  • هدف اصلی: آمادگی جسمانی عمومی
  • نوع تمرین: جداگانه {جدا شده}
  • سطح تمرین: مبتدی
  • مدت زمان برنامه: 8 هفته
  • مدت زمان هر جلسه آموزشی: 15 دقیقه
  • تجهیزات مورد نیاز: آهن ، کمربند ، وزن بدن ، فوم غلطک ، زنگ کتری

ما باید در مورد آن صحبت کنیم نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی بیایید صحبت کنیم. چقدر زمان خود را برای گرم کردن و آماده شدن برای تمرینات آینده صرف می کنید؟ برای بیشتر افراد ، این گرم کردن شامل حرکات دست و کمی کشش است ، سپس بلافاصله بلافاصله به وزنه می روند! اختصاص زمان کوتاه برای آمادگی برای هر جلسه آموزشی می تواند بر آینده و حداکثر کارایی هر گروه تأثیر بسزایی بگذارد. علاوه بر آرامش ماهیچه ها ، سیستم قلبی عروقی ، سیستم تنفسی ، سیستم عصبی و حتی سیستم اسکلتی نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی 15 دقیقه وقت بگذارید تا ذهن خود را آماده کنید. همچنین می تواند خطر آسیب جدی را کاهش دهد ، زیرا بدن شما قبلاً به انجام فعالیتهایی با شروع جدی عادت کرده است.

قبل از شروع ورزش بدن خود را گرم کنید
قبل از شروع ورزش بدن خود را گرم کنید

نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی

باید بدانید که کشش عضلات سرد هرگز ایده خوبی نیست. این یک راه آسان برای آسیب رساندن به خود قبل از شروع تمرین است. همیشه باید حرکات را قبل از کشش انجام دهید. حتی یک کار ساده مانند پیاده روی سه دقیقه ای می تواند به شما در شروع گرم کردن کمک کند. پس از حرکت بدن ، کشش می تواند مفید باشد. راه دیگر گرم کردن م effectivelyثر تمرکز بر تثبیت است. مواردی مانند تخته و چمباتمه زدن این می تواند در بیدار کردن آن رشته های ماهیچه ای بسیار مثر باشد. آنها همچنین می توانند به بهبود دامنه حرکتی و انقباضی کمک کنند.

سه روش معمول برای گرم کردن بدن

هر بار که قسمت خاصی از بدن را تمرین می کنید از سه یا چهار تمرین یکسان استفاده نکنید ، زیرا بدن می تواند خود را با این حرکات وفق دهد. به همین دلیل استفاده از برخی از تمرینات گرم کردن ایده خوبی نیست. تنوع می تواند چاشنی زندگی و تناسب اندام باشد. به همین دلیل سه روال 15 دقیقه ای در اینجا گنجانده شده است تا بتوانید از زمان آمادگی خود بیشترین بهره را ببرید. خارج از پیاده روی در ابتدای هر تمرین ، تعداد زیادی تمرینات مختلف و فرصت های شغلی وجود دارد. آنها نه تنها به شما کمک می کنند تا برای تمرین بعدی خود آماده شوید ، بلکه می توانند به شما کمک کنند تا ورزشکار بهتری شوید. چند نکته قابل توجه در این زمینه نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی :

  • به طور دلخواه این برنامه گرم کردن را در برنامه آموزشی خود به طور ایمن پیاده کنید. تمرینات انزوا کنونی شما در نهایت تعیین می کند که چند بار از هر نوع گرم کردن در هفته استفاده می کنید.
  • به طور دلخواه این برنامه گرم کردن را در برنامه آموزشی خود به طور ایمن پیاده کنید. تمرینات کنونی انزوای شما درنهایت تعیین می کند که چند بار از هر نوع گرم کردن در هفته استفاده می کنید.
  • به طور دلخواه این برنامه گرم کردن را در برنامه آموزشی خود به طور ایمن پیاده کنید. تمرینات انزوا کنونی شما در نهایت تعیین می کند که چند بار از هر نوع گرم کردن در هفته استفاده می کنید.
  • اگر نمی توانید تکرارها یا زمانهای توصیه شده با این تمرینات را انجام دهید ، تمام تلاش خود را بکنید و به دنبال بهبود باشید.
  • ایده خوبی است که به جای پیاده روی از گزینه های دیگری که به آنها دسترسی دارید مانند دستگاه ایروبیک استفاده کنید. این تمرینات طوری طراحی شده اند که افراد بتوانند آنها را انجام دهند. اگر احساس می کنید کمک می کند ، به سراغ گزینه های جایگزین یا گزینه های چالش برانگیز بروید.

نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی برای عضلات پایین بدن

این یک برنامه است که می تواند برای برخی از لیفتراک های متوسط ​​و پیشرفته که می خواهند روی قسمت های خاصی از بدن تمرکز کنند استفاده شود. این برنامه را با هر برنامه پای روزانه ترکیب کنید و به نتایج دلخواه برسید. این امر به ویژه در مورد عضلات پایین تنه صادق است. یک مثال تمرین چرخاندن فوم غلطک در کنار بدنه است. اگر فوم غلطک ندارید ، از چیزی مانند توپ تنیس یا دارو برای ساخت غلتک استفاده کنید. همچنین شامل حرکات تک پای و چنگ زدن است. تمرکز کنید تا زمانی که کشش و انقباض ناحیه مورد نظر را احساس کنید. در نهایت ، حرکاتی برای وسط (شکم) و شانه ها وجود دارد. این به این دلیل است که آنها می توانند نقش ثانویه ایفا کنند. فکر کن اسکات ماهیچه های اصلی شما باید بتوانند در حالت اسکوات بمانند و بدن شما را تثبیت کنند. شانه ها جایی هستند که آهن وجود دارد ، بنابراین باید آماده شوند.

ورزش هفت تکرار / زمان زنگ تفريح
پیاده روی سریع 1 30 دقیقه 30-45 ثانیه
وزن پا ایستاده 1 پانزدهم 30-45 ثانیه
رول فوم را به طرف بدن بچرخانید 1 30 ثانیه ، هر طرف 30-45 ثانیه
ددلیفت وزن بدن یک پا 1 15 ، هر طرف 30-45 ثانیه
اسکات بدون وزنه 1 پانزدهم 30-45 ثانیه
اسکات بی وزن (فشار دهید و نگه دارید) 1 30 ثانیه 30-45 ثانیه
سوپرمن 1 30 ثانیه 30-45 ثانیه
تخته 1 30 ثانیه 30-45 ثانیه
طناب کش 1 پانزدهم 30-45 ثانیه

حتما بخوانید: به 4 روش در روز سریع لاغر شوید

نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی برای عضلات بالای بدن

افرادی که از مراحل ابتدایی گذشته اند می توانند از این روال گرم کردن استفاده کنند. این که آیا شما یک برنامه ورزشی انفرادی را دنبال می کنید یا تمام قسمت های بالای بدن خود را در یک جلسه تمرین می دهید ، این کار را انجام دهید نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی قابل استفاده برای هر برنامه ورزشی بدنسازی. هیچ پشتیبانی ثابتی وجود ندارد ، اما این حرکات غیرطبیعی برای هدف قرار دادن ماهیچه های پشت ، بالای پشت و حتی دوسر مفید خواهد بود. نشستن و دراز کشیدن عضلات اصلی شکم را به چالش می کشد و چمباتمه زدن به افزایش دمای بدن کمک می کند و پاها را برای ایجاد ثبات در بدن در طی برخی از تمرینات بالاتنه آماده می کند.

حتما بخوانید: تمرینات تقویتی قسمت بالای بدن

گرم کردن قبل از تمرین به اندازه ثبت یک رکورد شخصی جدید یا ادامه پمپاژ عضلات هیجان انگیز نیست ، اما وقت گذاشتن برای آماده شدن برای این 15 دقیقه می تواند تجربه را حتی بهتر کند. این تمرینات همچنین نیازی به ذخیره در ورزشگاه ندارند. صبح یا هر زمان که احساس کردید باید فعالیتی انجام دهید از آن استفاده کنید. اگر به مدت طولانی بنشینید ، گرم کردن کل بدن می تواند بسیار مفید باشد. این برنامه ها را اجرا کنید ، آنها را خودتان بسازید و مزایای آن را احساس کنید.

برای مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه آن بروید ورزش و تغذیه برای مشاهده سایر مقالات در صفحه کیمیاگری. وبلاگ می بینم.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *