رفتن به نوشته‌ها

نحوه پیدا کردن مربی سلامت برای پزشکان (2021)


چگونه می توانید مربی سلامت را به عنوان پزشک پیدا کنید؟

به هر حال ، شما به شخصی نیاز دارید که نیازها و الزامات شما را درک کند. اینطور نیست که بتوانید رژیم محدود کننده ای بگیرید و ساعت های طولانی نامنظم کار کنید.

متوجه شدم! برخی از بزرگترین مشتریان من پزشک هستند. برای کاهش موفقیت آمیز وزن و زندگی سالم به عنوان یک پزشک مشغول ، شما نیاز به برنامه ای مناسب دارید که متناسب با سبک زندگی شما باشد.

میخواهی بیشتر بدانی؟ برای پیدا کردن نحوه پیدا کردن مربی سلامت برای پزشکان ، ادامه مطلب را بخوانید.

به عنوان پزشک چگونه وزن کم می کنید؟ شما به استراتژی ها و غذاهای مناسب نیاز دارید. گرفتن ورق تقلب ادویه شیرین با یک ادویه شیرین که به شما کمک می کند متابولیسم خود را افزایش دهید و هوس قند را متوقف کنید (پاداش: دستور غذا برای سوزاندن چربی).

چگونه در یک برنامه شلوغ وزن خود را کاهش دهیم

به عنوان یک پزشک ، شما زمان زیادی ندارید. من مشتریان زیادی دارم که زندگی بسیار شلوغی دارند و ممکن است بچه و خانواده داشته باشند.

همه ما می دانیم که چگونه است … شما دیر صبح هستید ، سعی می کنید بچه های خود را به مدرسه برسانید و از گرسنگی می میرید. دیگر فکر نکنید “چه چیزی بخورم؟”

زمان وجود ندارد در عوض ، می توانید هر چیزی که در آشپزخانه دارید بخورید ، مانند آن غلات شیرین یا مقداری نان سفید.

و این پوندها همچنان در حال خزیدن هستند.

هرچه وزن بیشتری افزایش دهید ، اعتماد به نفس کمتری در لباس بیکینی یا فقط یک لباس مناسب احساس خواهید کرد. علاوه بر این ، انرژی شما کاهش می یابد و احساس بی حالی می کنید. اگر شغلی سختگیرانه دارید که افراد قبلاً به شما وابسته هستند ، عالی نیست و آیا می خواهید زمان با کیفیتی را در کنار خانواده خود بگذرانید؟

به علاوه ، همه تصور می کنند که شما به عنوان یک پزشک باید همه چیز را در مورد تغذیه سالم بدانید. در حالی که بله ، شما ممکن است اطلاعات تغذیه ای در دانشکده پزشکی داشته باشید ، و این فقط 15-20 ساعت بود. علاوه بر این ، در مورد شیمی است ، نه تغییر رفتار.

چگونه در 9 ماه 40 کیلو وزن کم کردم

باور کن من می دانم! من به عنوان مشاور مدیریت مشغول در نیویورک کار می کردم. من دو فرزند خردسال داشتم و زندگی من نیز همینطور بود واقعا مشغول.

من در طول این سالها سعی کردم وزن کم کنم ، اما هیچ نتیجه ای نداشت. من قصد داشتم رژیم شروع کنم ، کمی وزن کم کنم ، اما بعد BAM – دوباره به خودش می چسبید.

اما بعد از به دنیا آوردن دخترم ، تصمیم گرفتم که همه چیز باید تغییر کند.

بنابراین من شروع به خواندن همه چیزهایی کردم که در مورد کاهش وزن طولانی مدت پیدا کردم.

و پس از آزمایش و خطای زیاد ، نتایج را مشاهده می کنم. ناگهان ، پوندهایم از بین رفت و در عرض نه ماه ، 40 پوند وزن کم کردم.

اما بهترین قسمت این بود که این وزن را کاهش دادم. و من خودم را محروم نکردم. وقتی غذای مورد علاقه ام را می خوردم ، مدام غذا می خوردم و با شکلات و شراب از خود پذیرایی می کردم.

من انرژی زیادی داشتم و می توانستم از آن برای گذراندن وقت با خانواده استفاده کنم. ما پیاده روی و بازی در بیرون را شروع کردیم و بعد از اینکه بالاخره با بیکینی راحت شدم ، زمان زیادی را در ساحل گذراندیم (و هنوز هم می گذرانم).

قد خانواده

من حتی این تجارت ، MasalaBody را به عنوان یک تجارت جانبی ایجاد کردم و در حال حاضر تجارت تمام وقت من است!

کاهش موفقیت آمیز وزن به دلیل داشتن برنامه است.

این همان چیزی است که به مشتری من ، دکتر برنیا ، کمک کرد تا از استراتژی های من استفاده کند و 3.5 اینچ کمر خود را در کمتر از پنج ماه از دست داد.

چگونه پزشک من ، دکتر پرنیا ، 3.5 اینچ کمر خود را در کمتر از 5 ماه از دست داد

دکتر پرنیا پزشک داخلی و دارای مدرک مدیریت چاقی است.

شرح: در اینجا چت سریع من با دکتر برنیا است که یافته های خود را به اشتراک می گذارد.

او به عنوان مادر دو پسر جوان مشغول است.

و در حالی که او با رژیم کم کربوهیدرات ، روزه داری متناوب و سرخوشی وزن خود را کاهش می داد ، تلاش های او هرگز نتیجه نداد زیرا این کاهش وزن دوام نیاورد. در عوض ، پوندها همچنان در حال بالا رفتن بودند.

دکتر برنیا ناامید شده بود ، به خصوص به این دلیل که از کار خود در زمینه مدیریت چاقی آموخته بود که رژیم ها یک استراتژی بلند مدت برای کاهش وزن نیستند.

همانطور که تحقیقات نشان می دهد ، رژیم های غذایی متابولیسم شما را از بین می برد ، بنابراین کاهش وزن با هر رژیم غذایی که سعی می کنید دشوار خواهد بود.

دکتر برنیا از دوران دبیرستان 20 پوند تقسیم کرده بود. من به عنوان یک متخصص مدیریت چاقی ، احساس بدی داشتم که او واقعاً آنچه را که تبلیغ می کرد انجام نمی داد.

وقتی هوس خوردن قند در سه شد ، او به دنبال چیزی شیرین بود. دکتر برنیا به عنوان یک غذا خور که در هوستون (یکی از بهترین شهرهای غذای ایالات متحده) زندگی می کند و غذا خوردن در بیرون را دوست دارد ، خاطرنشان کرد که شیوه زندگی او مانع او شده است.

اما پس از بررسی Slim Down Transformation ، دکتر پرنیا عادات و نگرش خود را نسبت به غذا کاملاً تغییر داد.

کلید او برنامه ریزی بود. در حالی که شما در ابتدا فکر می کردید این کار دشوار است و نمی توانید آن را حفظ کنید ، من خیلی زود متوجه شدم که برنامه ریزی اصلاً دشوار نیست.

از آنجا که دکتر برنیا آشپزی را دوست ندارد ، نمی خواهد ساعت ها را در آشپزخانه بگذراند. با استراتژی هایی که به او آموختیم ، مجبور نیست مجبور شود زیرا آماده شدن غذا طول نمی کشد.

در حالی که قبلاً ، گرسنه به خانه می آمد و هر چه در یخچالش بود خورد ، اکنون او در طول روز یک ناهار سریع 10 دقیقه ای دارد. او پر و راضی به خانه می آید.

به علاوه ، او حتی مجبور نیست در تعطیلات خود را محدود کند. او لذت می برد و غذا می خورد ، اما بدون افزایش وزن.

و دکتر برنیا سرانجام احساس کرد که در حال تمرین همان چیزی است که به بیماران خود تبلیغ می کند. حتی فرزندان او شروع به انتخاب سالمتر کرده اند. و از آنجا که عادات سالم از دوران کودکی شروع می شود ، این یکی از بزرگترین مزایایی است که من از این برنامه کسب کردم.

در عرض 4-5 ماه ، دکتر برنیا 3.5 اینچ از ناحیه کمر و 11 پوند وزن کم کرده است. شما برای کاهش وزن بیشتر از آنچه آموخته اید استفاده خواهید کرد – زیرا همانطور که من روشن کردم ، این در واقع یک برنامه کاهش وزن نیست ، بلکه تغییر شیوه زندگی است.

به عنوان پزشک چگونه وزن کم می کنید؟ شما به استراتژی ها و غذاهای مناسب نیاز دارید. گرفتن ورق تقلب ادویه شیرین با یک ادویه شیرین که به شما کمک می کند متابولیسم خود را افزایش دهید و هوس قند را متوقف کنید (پاداش: دستور غذا برای سوزاندن چربی).

مربی سلامت پزشک چگونه می تواند به شما کمک کند

چرا انتخاب همکاری با مربی سلامت برای پزشکان را انتخاب می کنید؟

چیز این است:

یک مربی بهداشت با تجربه کار با پزشکان (و سایر زنان مشغول) نیازها و نیازهای شما را درک می کند.

به هر حال ، شما نیازی به رژیم غذایی دیگر ندارید.

شما نیاز به تغییر شیوه زندگی دارید که متناسب با حرفه شما باشد.

آنچه برای موفقیت در کاهش وزن نیاز دارید

می بینید ، نمی توانید از یک برنامه محدود کننده کاهش وزن پیروی کنید و تمام روز گرسنه قدم بزنید. کار شما همانطور که هست استرس زا است و در هنگام استرس و گرسنگی انتخاب غذای مناسب را انجام می دهید نه ایده خوبی است.

علاوه بر این ، اگر مجبور باشید چند بار در هفته ورزش کنید ، مدت زیادی به برنامه خود پایبند نخواهید بود. در صورتی که مجبور باشید ساعت ها در آشپزخانه باشید یا غذایی بخورید که بقیه اعضای خانواده نمی توانند بخورند ، همین امر صدق می کند.

شما به برنامه ای نیاز دارید که برای شما مناسب باشد:

… این امر مستلزم این نیست که شما ساعت ها را در آشپزخانه بگذرانید.

… یا ورزشگاه

… یا در شمارش کالری دچار مشکل می شوید یا خود را محدود می کنید.

اینجاست که Slim Down Transformation می تواند کمک کند.

چگونه Slim Down Transformation می تواند به شما در رسیدن به بدن رویاهایتان کمک کند

در برنامه کاهش وزن من ، Slim Down Transformation ، ما به مدت 12 ماه با شما کار می کنیم. در این مدت ، شما عادات خود را کاملاً تغییر می دهید و عادت های ثابت ایجاد می کنید.

ما با زنان مشغول از جمله پزشکان کار می کنیم. در واقع ، من 100 زن را برای رسیدن به اهداف کاهش وزن خود مربیگری کرده ام. آنها نه تنها توانستند 20 تا 60 پوند وزن کم کنند ، بلکه به حفظ این وزن ادامه دادند و بعد از برنامه بیشتر وزن کم کردند.

اگر گیاهخوار ، گیاهخوار یا محدودیت های غذایی دیگری دارید ، برنامه های تخصصی داریم.

طرح ساده است:

از آنجایی که 80 درصد کاهش وزن شما غذایی است که می خورید ، یاد می گیرید که چه غذاهایی را بخورید تا متابولیسم شما را افزایش داده و به شما در کاهش وزن کمک کند حتی هنگام تماشای Netflix با همسرتان.

غذا نه تنها سالم است ، بلکه خوشمزه است. این غذایی است که خانواده شما می توانند با خود ببرند ، بنابراین نیازی به تهیه غذاهای جداگانه برای همه ندارید.

و خود را محدود نمی کنید. وقتی 40 کیلو وزن کم کردم ، غذا خوردم بیشتر نسبت به قبل

برای عضله سازی (که به افزایش متابولیسم شما کمک می کند) ، می توانید هر هفته 2 * 30 دقیقه تمرینات قدرتی اضافه کنید. (ما تمرینات را به شما آموزش می دهیم.)

علاوه بر این ، یکی دیگر از بخشهای مهم کاهش وزن ، حمایت و پاسخگویی است. مطالعات مختلف تحقیقاتی نشان داده است که این عناصر برای کاهش و حفظ موفقیت آمیز وزن ضروری هستند.

به عنوان مثال ، مطالعه ای از دانشگاه درکسل نشان داد که ترفند کاهش وزن این است که مسئولیت را با به اشتراک گذاشتن پیشرفت و داده های خود با فردی که شما را تشویق می کند ، مانند مربی ، بر عهده بگیرید.

و در Slim Down Transformation ، یک مربی پاسخگویی دریافت می کنید که در طول برنامه شما را با انگیزه و پاسخگو نگه می دارد و به شما کمک می کند از فلات هایی که شما را درگیر می کند ، عبور کنید.

به این ترتیب می توانید برنامه را راحت تر دنبال کنید. حتی اگر دچار لغزش شوید (که بخشی از این فرایند است وقتی چیزی را به عنوان عادات روزمره خود تغییر می دهید) ، مراحل را برای بازگشت به مسیر پیش رو خواهید داشت.

علاوه بر این ، یادگیری از مربی برای ایجاد تغییرات رفتاری در نهایت به شما کمک می کند تا سبک زندگی سالم تری را در پیش بگیرید و از تجهیزات لازم برای آموزش نحوه تغییر شیوه زندگی برای کاهش وزن و سالم تر شدن استفاده کنید.

به عنوان پزشک چگونه وزن کم می کنید؟ شما به استراتژی ها و غذاهای مناسب نیاز دارید. گرفتن ورق تقلب ادویه شیرین با یک ادویه شیرین که به شما کمک می کند متابولیسم خود را افزایش داده و هوس قند را متوقف کنید (پاداش: دستور غذا برای چربی سوزی).

تمام شدی!

بفرمایید! اکنون می دانید که در مربی سلامت پزشکان باید به دنبال چه چیزی باشید.

حالا دوست دارم از شما بشنوم:

در حال حاضر #1 چه چیزی شما را عقب می اندازد؟

با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید.



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *