رفتن به نوشته‌ها

مزایای شیر A2 برای ورزشکاران – تغذیه کلی جونز


آیا در مورد اینکه محصولات لبنی در برنامه غذایی متعادل برای شیوه زندگی فعال شما قرار دارند ، گیج شده اید؟ لبنیات سرشار از بسیاری از مواد مغذی مهم برای عملکرد از جمله پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم است. با این حال ، برای برخی افراد ، محصولات لبنی می تواند باعث ناراحتی معده شود. اگر نگران علائم ناشی از مصرف محصولات لبنی هستید اما نمی خواهید مواد مغذی موجود در آن را از دست بدهید ، ممکن است از آزمایش شیر a2 سود ببرید. در این پست ، ما بررسی می کنیم که a2 Milk چیست ، مزایای a2 Milk برای ورزشکاران و چگونه می توانید این محصول را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا به نیازهای شما به عنوان یک ورزشکار یا فرد فعال کمک کند.

فواید شیر a2 برای ورزشکاران

تشکر برای a2 شیر برای مراقبت از این پست! مثل همیشه ، همه نظرات متعلق به من است و من فقط با کسانی مشارکت می کنم که دارای فلسفه و ارزش های مشابه هستند.

شیر a2 چیست؟

نام شیر a2 از پروتئین A2 موجود در شیر گاو گرفته شده است. شیر معمولی گاو حاوی پروتئین A1 و A2 بتا کازئین است ، در حالی که شیر a2 فقط حاوی پروتئین A2 است. به طور خاص ، شیر a2 از گاوهایی است که به طور طبیعی فقط پروتئین A2 تولید می کنند و A1 را تولید نمی کنند.

فواید شیر A2 برای گوارش

یکی از مزایای شیر a2 این است که از آنجا که فقط حاوی پروتئین A2 است ، هضم آن آسان تر است و بنابراین از ناراحتی معده در برخی افراد جلوگیری می کند. این امر به این دلیل رخ می دهد که تفاوت کمی در توالی اسید آمینه پروتئین های A2 نسبت به پروتئین های A1 وجود دارد و بنابراین پروتئین ها به طور متفاوتی هضم می شوند.

2 شیر میوه

یکی از مطالعات دانشگاه پردو نشان داد که برخی از افرادی که پس از نوشیدن شیر معمولی ناراحتی معده را تجربه می کنند ، ممکن است علائم خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند در صورتی که فقط از شیر حاوی پروتئین A2 استفاده می کنند. اگر شما قادر به خوردن شیر بز یا گوسفند بدون هیچ مشکلی هستید ، به احتمال زیاد این محصولات بیشتر حاوی پروتئین A2 هستند.

رفاه و پایداری حیوانات در مزارع شیری a2

همانطور که می دانید ، ما در تغذیه کلی جونز به شدت به پایداری و شیوه های ایمن کشاورزی اهمیت می دهیم ، بنابراین بسیار خوب است بدانید که همه مزارع شیر A2 دارای گواهینامه Validus برای رفاه حیوانات هستند. این بدان معناست که آنها از برنامه جامع حسابرسی و ارزیابی دام های شیری که توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) و سازمان بین المللی استاندارد (ISO) پشتیبانی می شود پیروی می کنند. برای حفظ این گواهینامه ، کشاورزان باید در ممیزی ها ، بررسی ها و آموزش ها شرکت کنند تا اطمینان حاصل شود که مراقبت از حیوانات آنها با استانداردها مطابقت دارد ، که شامل رفتار مناسب با حیوانات ، اقدامات بهداشتی گله ، غذا و آب با کیفیت ، مسکنی است که باعث راحتی حیوانات می شود و مراقبت مناسب را پوشش می دهد. برای نیازهای ویژه حیوانات

رویکرد یکپارچه A2 Milk به پایداری نه تنها رفاه حیوانات بلکه همچنین رفاه کارگران آنها و تأثیرات زیست محیطی مدل کسب و کار آنها را در نظر می گیرد. برنامه پایداری آنها بسیاری از اجزای کلیدی مدیریت محیط زیست در صنایع لبنی را شامل حفظ کیفیت خاک و آب ، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ، افزایش تنوع زیستی در مزارع و کاهش ضایعات را مورد بررسی قرار می دهد.

اکنون که مزایای گوارشی و محیطی شیر a2 را درک کرده اید ، بیایید به مواد مغذی موجود در شیر a2 که عملکرد ورزشی را پشتیبانی می کند ، بپردازیم.

فواید تغذیه ای شیر a2 برای ورزشکاران

برای برخی افراد ، حذف محصولات لبنی به دلیل عدم تحمل لاکتوز یا حساسیت به لبنی ضروری است. با این حال ، یک روند اخیر برای مردم نیز وجود داشت بدون این شرایط محصولات غیر لبنی را نیز انتخاب می کند. این می تواند ناشی از نگرانی در مورد ناراحتی های احتمالی معده یا فقط پیروی از روندهایی باشد که توسط اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی ترویج شده است.

مشکل این است که بسیاری از جایگزین های غیر لبنی ، مانند شیر بادام یا جو دوسر ، محتوای تغذیه ای مشابه و مزایای لبنیات واقعی گاوها را ندارند. برای ورزشکاران ، این به معنی از دست دادن مواد مغذی مهم برای عملکرد مانند پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم است. در مقابل ، شیر a2 حاوی همان مقدار کلسیم ، مواد معدنی و سایر مواد مغذی مهم شیر گاو است زیرا این شیر واقعی گاو است.

شیر شکلاتی بعد از تمرین

پروتئین

پروتئین یک ماده مغذی ضروری برای رشد و بهبود ماهیچه ها است. پروتئین به حفظ اندام ها و بافت های شما کمک می کند ، مسئول تعادل مایعات است و حتی بر سلامت سیستم ایمنی شما نیز تأثیر می گذارد. همچنین در تعادل هورمونی و متابولیسم انرژی نقش دارد. شیر A2 در هر فنجان 8 گرم پروتئین فراهم می کند و شامل هر سه آمینو اسید شاخه دار (یا BCAA) است: لوسین ، ایزولوسین و والین. این اسیدهای آمینه به ویژه برای سنتز پروتئین ماهیچه ها مهم هستند و می توانند به عملکرد و بازیابی ورزشی کمک کنند.

برای ورزشکاران و افراد فعال ، مهم است که 10 تا 20 گرم پروتئین با کیفیت بالا را در مدت 30 دقیقه بعد از ورزش مصرف کنید تا ریکاوری عضلات را به حداکثر برسانید. اگر بعد از تمرین با سرکوب اشتها دست و پنجه نرم می کنید ، منبع مایع پروتئین مانند شیر می تواند راهی عالی برای برآوردن نیازهای بدن شما باشد. با ترکیب 1 فنجان شیر a2 با یک مشت آجیل یا ادامام خشک شده یا اضافه کردن آن به یک اسموتی با پروتئین اضافی از ترکیباتی مانند پودر پروتئین یا کره آجیل ، می توانید نیازهای پروتئینی خود را بعد از تمرین در یک روش راحت و راحت برآورده کنید. -عالی ترین راه

ویتامین دی

ویتامین D نقش مهمی در ماهیچه ها و استخوان ها و همچنین در سیستم ایمنی بدن ایفا می کند. این ماده مغذی به بدن کمک می کند تا کلسیم را از روده ها جذب کند ، که برای سلامت استخوان ها مهم است. سطوح پایین ویتامین D با افزایش خطر شکستگی همراه است ، به همین دلیل این ماده مغذی مهم برای پیشگیری از آسیب ورزشکاران است. ویتامین D همچنین می تواند در رشد و ترمیم ماهیچه ها و تنظیم پاسخ های التهابی و ایمنی نقش داشته باشد. غذاهای کمی حاوی ویتامین D هستند ، اما یکی از فواید شیر a2 این است که یک فنجان 15 درصد از میزان توصیه شده روزانه ویتامین D را تأمین می کند.

ویتامین D و عملکرد بدنی

کلسیم

کلسیم فراوان ترین ماده معدنی در بدن است و برای ساختار استخوان ها و دندان ها و همچنین عملکرد ماهیچه ها ، اعصاب و هورمون ها مهم است. از آنجا که کلسیم برای انقباض عضلات ضروری است ، عدم وجود کلسیم کافی می تواند در گرفتگی عضلات ورزشکاران نقش داشته باشد. علاوه بر این ، هر ورزشکاری با RED-S در معرض از دست دادن استخوان و شکستگی قرار دارد و بنابراین باید از مصرف کافی کلسیم اطمینان حاصل کند. برای کمک به تامین نیازهای کلسیم ، یک فنجان شیر a2 25٪ از میزان توصیه شده روزانه برای کلسیم را تأمین می کند.

پتاسیم

پتاسیم یک الکترولیت است که به حفظ سلامت استخوان ها و تنظیم انقباضات ماهیچه ای ، فشار خون و ضربان قلب کمک می کند. همچنین برای هیدراتاسیون مناسب مهم است و عرق اغلب در حین ورزش شدید از بین می رود. در یک فنجان شیر a2 ، می توانید 8 درصد از مقدار توصیه شده روزانه پتاسیم را مصرف کنید.

خیس کردن

در ورزشکاران ، کم آبی بدن می تواند منجر به کاهش عملکرد ، خستگی زودرس ، گرفتگی عضلات ، سردرد و در موارد شدید گرمازدگی و نارسایی اعضای بدن شود. کمبود آب مناسب نیز مانع بهبود می شود. در حقیقت ، از دست دادن فقط 1-2 of از وزن بدن در مایعات منجر به اختلال در استقامت و عملکرد شناختی می شود. شیر A2 می تواند در مصرف مایعات روزانه شما حساب شود در حالی که سایر مواد مغذی ذکر شده در بالا را نیز ارائه می دهد که عملکرد را نیز پشتیبانی می کند.

چگونه ورزشکاران می توانند از شیر a2 استفاده کنند

لطفا توجه داشته باشید که شیر a2 100٪ شیر گاو است ، بنابراین اینطور است نه مناسب برای افرادی که از نظر پزشکی تشخیص عدم تحمل لاکتوز را داده اند یا حساسیت به آب پنیر/شیر دارند. با این حال ، اگر هنگام نوشیدن شیر درد معده را تجربه می کنید و هیچ کدام از این تشخیص ها را دریافت نکرده اید ، می توانید شیر a2 را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. من توصیه می کنم با مقدار کمی با 2 قاشق غذاخوری در روز تا یک فنجان کامل کار کنید و علائم گوارشی را کنترل کنید.

a2 شیر با بلغور جو دوسر

در اینجا چند ایده برای گنجاندن شیر a2 در رژیم غذایی شما وجود دارد:

  • بعد از تمرین آن را به عنوان میان وعده بخورید
    • شیر A2 حاوی پروتئین و کربوهیدرات است که هر دو برای بازسازی پس از تمرین مهم هستند. سعی کنید 1 فنجان شیر a2 را با یک مشت ادامام پودر شده برای پروتئین بیشتر و یک تکه میوه برای مقداری کربوهیدرات اضافی ترکیب کنید.
  • برای تقویت مواد مغذی ، آن را با بلغور جو دوسر یا جو دوسر یک شبه به جای آب مخلوط کنید
  • از آن به عنوان پایه در اسموتی صبح خود استفاده کنید
  • آن را با غلات یا موسلی به عنوان میان وعده قبل از تمرین بخورید
  • سفید کننده A2 را به قهوه خود اضافه کنید
  • از آن برای تهیه ماست خانگی استفاده کنید

در صورت نیاز به کمک برای تقویت عملکرد و جلوگیری از ناراحتی های گوارشی ، با ما تماس بگیرید تا درباره خدمات مربیگری تغذیه 1-1 ما بیشتر بدانید.



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *