رفتن به نوشته‌ها

مراقب قند بالای این میوه باشید! – دکتر. بینایی خادیمیان


میوه ها 1- میوه های پر قند: مراقب قند بالای این میوه باشید!

میوه با قند بالامراقب قند بالای این میوه باشید!

برخی از میوه ها قند بیشتری نسبت به بقیه دارند و نباید بیش از حد از آنها خورد. در اینجا لیستی از میوه های پر قند وجود دارد:

میوه های قند بالا

انبه

یک انبه بزرگ حاوی 45 گرم شکر است که اگر می خواهید وزن خود یا میزان شکر مصرفی خود را کنترل کنید ، انتخاب مناسبی نیست. احتمالاً بهتر است چند تکه بخورید و بقیه را برای بعد نگه دارید.

عصبانیت

یک فنجان انگور حاوی حدود 23 گرم شکر است که برای چیزهایی که به راحتی جویده می شوند کافی است.

شلوار انگکور - میوه های سرشار از قند: مراقب قند بالای این میوه باشید!

گیلاس

یک فنجان گیلاس حاوی 18 گرم شکر است و اگر یک کاسه بزرگ را با آن پر کنید می توانید آن را با خیال راحت بخورید. میان وعده خود را از قبل اندازه بگیرید تا بدانید دقیقاً چقدر قند دریافت خواهید کرد.

گلابی ها

یک گلابی متوسط ​​حاوی 17 گرم شکر است. اگر می خواهید شکر خود را کاهش دهید ، همه آن را نخورید ، فقط چند برش با مقداری شیر کم چرب یا سالاد خود بخورید.

.jpg - میوه های پر قند: مراقب قند زیاد این میوه باشید!

هندوانه

یک برش متوسط ​​از این میوه تابستانی حاوی 17 گرم شکر است. همانطور که از نامش پیداست ، این میوه پر از آب است و حاوی یک ماده معدنی خاص به نام الکترولیت است که بدن شما پس از یک دوره قرار گرفتن در معرض نور خورشید برای شارژ مجدد به آن نیاز دارد. سعی کنید فقط یک یا دو تکه بخورید.

زیتون

دو زیتون متوسط ​​دارای 16 گرم شکر هستند. اگر سعی می کنید میزان مصرف قند خود را کنترل کنید ، می توانید مقداری پنیر خرد کرده و مقداری انجیر را برای یک وعده غذایی غنی از پروتئین روی آن بریزید.

موز

یک موز متوسط ​​حاوی 14 گرم شکر است. اگر این مقدار بیش از نیاز شماست ، آن را به نصف غلات صبحانه ببرید یا یک تکه کوچک را در وسط ساندویچ کره بادام زمینی له کنید.

در اینجا برخی از میوه هایی که قند کمتری نسبت به سایر میوه ها دارند:

میوه های کم قند

آووکادو

همه میوه ها طعم شیرینی ندارند. یک آووکادو کامل فقط 1.33 گرم شکر دارد. آن را در سالاد بگذارید ، روی نان تست بریزید و لذت ببرید.
اما آووکادو کالری کمی دارد و کالری بالایی دارد ، بنابراین ممکن است برای کسانی که رژیم کم کالری دارند این یک عادت روزانه نباشد.

گواوا

هر گواوا حاوی 5 گرم قند و حدود 3 گرم فیبر است. این بیشتر از آن است که از یک وعده برنج قهوه ای یا یک تکه نان گندم کامل دریافت کنید. اگر با پوست آن گواوا را به اسموتی خود اضافه کنید ، فیبر بیشتری دریافت خواهید کرد.

بی نام 1 - میوه های غنی از قند: مراقب قند بالای این میوه باشید!

تمشک

این میوه حاوی مقدار زیادی فیبر ، حدود 8 گرم در هر فنجان – و فقط 5 گرم شکر است. فیبر برای هضم خوب است و می تواند به شما کمک کند با کالری کمتری احساس سیری کنید.

طالبی

یک برش طالبی متوسط ​​حاوی حدود 5 گرم قند – و تنها 23 کالری است.

میوه پاپایا

نیمی از یک پاپایای کوچک حاوی 6 گرم شکر است. بنابراین نیمی از آنها برای خوردن در یک زمان کافی است.

1399073010592339021478634 - میوه های پر قند: مراقب قند بالای این میوه باشید!

توت فرنگی

یک فنجان توت فرنگی کامل فقط 7 گرم شکر دارد. به سالاد اضافه کنید و با شیر تازه یا بستنی سرو کنید.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *