رفتن به نوشته‌ها

محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک همه آنچه باید در مورد رژیم کتوژنیک بدانید


چندین روش برای کاهش وزن از گذشته تا به امروز وجود دارد. برخی افراد از روش های سنتی استفاده می کنند. اما امروزه روشهای بسیار عجیب و علمی مانند “رژیم کتوژنیک” پیشنهاد شده است. امروز می خواهیم شما را با این رژیم غذایی بیشتر آشنا کنیم. در نهایت ، ما در مورد نقش لبنیات در رژیم کتوژنیک با شما صحبت می کنیم.

محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک

رژیم کتو چیست؟

در رژیم کتو شما چربی می خورید و وزن کم می کنید! این ممکن است در نگاه اول عجیب به نظر برسد. اما واقعاً عملی است. در درجه اول ، این رژیم مصرف کربوهیدرات شما را محدود می کند. این بدان معناست که تنها حدود 5 درصد رژیم غذایی شما از کربوهیدرات تشکیل شده است. 75 درصد رژیم غذایی شما شامل پروتئین و چربی است. البته استفاده از چربی های سالم را نیز فراموش نکنید. به عنوان مثال ، می توانید صبحانه مقداری ماهی قزل آلا را در روغن زیتون سرخ کنید. این رژیم محدودیت کالری ندارد.

عملکرد رژیم کتوژنیک با توجه به نوع عملکرد بدن تغییر می کند. بدن ما به طور طبیعی ترجیح می دهد ابتدا کربوهیدرات ها را بسوزاند و سپس به سوزاندن چربی ها ادامه دهد. هنگامی که مصرف کربوهیدراتها محدود است ، پس از مدتی بدن به ناچار به محصولات لبنی روی می آورد. به این ترتیب بدن باید به جای کربوهیدرات از چربی برای تامین انرژی استفاده کند. همچنین در طولانی مدت بر بدن شما تأثیر می گذارد. حتی پس از اتمام رژیم غذایی ، بدن شما همچنان از چربی به عنوان معمول برای انرژی استفاده می کند.

محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک

محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک

مصرف لبنیات در رژیم کتوژنیک بسیار توصیه می شود. محصولات لبنی حاوی کازئین و پروتئین هستند. در محصولات لبنی ، پروتئین فراوانی وجود دارد. چربی های لبنی همچنین می توانند به رژیم کتوژنیک کمک کنند. از سوی دیگر ، محصولات لبنی نیز می توانند در تهیه غذاهای رژیمی مختلف کمک کنند. می توانید ماست میوه ای ، ماست زیبا ، ماست بورانی درست کنید یا ماست را با آجیل مخلوط کنید. به این ترتیب ، شما می توانید محصولات لبنی را به هر طریق ممکن در رژیم غذایی خود قرار دهید. ماست یونانی یکی از بهترین محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک است. با خوردن ماست یونانی ، می توانید به افزایش متابولیسم بدن در طول رژیم غذایی نیز کمک کنید.

محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک

ارزش غذایی محصولات لبنی

اگر ارزش غذایی محصولات لبنی را بررسی کنید ، خواهید دید که مقداری کربوهیدرات ، نمک و قند در محصولات لبنی وجود دارد. این مقادیر برای انواع مختلف محصولات لبنی متفاوت است. به عنوان مثال ، شیر کم چرب یا پنیر نرم حاوی کربوهیدرات بیشتری است. بنابراین ، قبل از انتخاب محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک خود ، جدول ارزش غذایی آنها را حتما مطالعه کنید. این بدان معنا نیست که شما می توانید محصولات لبنی را بدون محدودیت مصرف کنید. بنابراین حتماً به جدول ارزش غذایی توجه کنید.

دوستان ، نظر شما در مورد خوردن لبنیات با رژیم کتوژنیک چیست؟ آیا تا به حال از رژیم کتو استفاده کرده اید؟ اگر بله ، نتیجه این رژیم برای شما چه بود؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *