رفتن به نوشته‌ها

ماه ملی سبزیجات و میوه ها


ماه سپتامبر ماه ملی میوه و سبزیجات است و ما آن را جشن می گیریم تا به شما کمک کنیم راههای آسان ، واقع بینانه و خوشمزه ای برای افزایش مصرف روزانه میوه ها و سبزیجات خوشمزه و سالم پیدا کنید.



افشاگری – این پست در ابتدا در رژیم درمانی محلی در سال 2020 منتشر شد ، اما به روز شده و بازنشر شده است.

دلیلی برای جشن گرفتن

می دانم که به نظر می رسد هر هفته “روز ملی (جای خالی را پر کنید)” وجود دارد. همه چیز از روز ملی اسفناج گرفته تا پنکیک زغال اخته با روز شربت افرا. خیلی زیاد است.


با این حال برای بنیاد سلامت بهتر تولید کنید (PBH) من ماه سپتامبر را به عنوان ماه ملی میوه و سبزیجات تعیین کرده ام و این چیزی است که من قطعاً از آن حمایت می کنم!

خوردن میوه و سبزیجات در ایالات متحده

کاسه بزرگ توت فرنگی

رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات می تواند به کاهش فشار خون ، جلوگیری از برخی از انواع سرطان و کاهش خطر سکته مغزی و بیماری های قلبی کمک کند. این بسیار مهم است زیرا بیماری های قلبی هنوز علت اصلی مرگ و میر در ایالات متحده است ، اگرچه 80 درصد از حوادث قلبی عروقی از طریق رژیم غذایی و تغییر شیوه زندگی قابل پیشگیری است.


میوه ها و سبزیجات همچنین سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی ، مواد شیمیایی گیاهی و آنتی اکسیدان های قوی هستند. آنها همه چیز را از چشم ما گرفته تا سیستم ایمنی ما را پشتیبانی می کنند.

با وجود این مزایا ، آمریکایی ها به میزان توصیه شده روزانه خود از میوه یا سبزیجات دست پیدا نمی کنند.

طبق گزارش منتشر شده توسط CDC در سال 2018 ،

تنها یک نفر از هر 10 بزرگسال در ایالات متحده مقدار توصیه شده روزانه میوه و سبزیجات می خورد

جوانان هندوانه می خورند تا به میوه خواری برسند

مصرف میوه و سبزیجات توسط جوانان به همان اندازه کم است فقط 2٪ دانش آموزان دبیرستانی از سبزیجات روزانه خود استفاده می کنند و فقط 9 درصد از آنها میوه روزانه خود را دریافت می کنند.

توصیه های فعلی میوه و سبزیجات چیست؟

مطابق با 2020-2025 دستورالعمل های رژیم غذایی برای آمریکایی هابه بزرگسالان توصیه می شود روزانه موارد زیر را مصرف کنند –

  • 1.5 – 2 فنجان میوه
  • 2-3 فنجان سبزیجات

این دستورالعمل رژیم غذایی مدیترانه ای توصیه می کنیم میوه ها و سبزیجات را در بیشتر وعده های غذایی ، با تمرکز قوی بر گنجاندن مقدار زیادی وعده های غذایی گیاهی در رژیم غذایی خود قرار دهید.

نکاتی برای مصرف بیشتر میوه و سبزیجات

کاسه تربچه

برخی نکات ساده برای دریافت میوه و سبزیجات بیشتر در روز عبارتند از:

  • به اسموتی صبحگاهی خود اسفناج یا سبزی اضافه کنید
  • جمع آوری سبزیجات در وعده ناهار مانند کاهو ، خیار و جوانه در بالای ساندویچ بوقلمون
  • میوه ها (تازه یا یخ زده) را با ماست مخلوط کنید تا یک غذای راحت تهیه کنید
  • هر هفته سبزیجات جدید را در فروشگاه چیده و راههای جدیدی برای تهیه آنها بیابید
  • هفته ای یکبار در وعده شام ​​سبزیجات را ستاره برنامه قرار دهید دوشنبه بدون گوشت غذای الهام بخش
  • هفته ای یک بشقاب کامل سبزیجات را تفت دهید تا در آخرین لحظه به غذاها اضافه شود
  • هنگام پختن شام برای میان وعده یک سینی سبزیجات قرار دهید
  • با هم اشتباه گرفته اند a میکس پیاده روی خانگی با میوه های خشک مانند زردآلو ، زغال اخته و گیلاس
  • گنجاندن میوه در دسرها ، مانند هلوهای کبابی با ماست یا سالاد میوه با نعناع

شما تعهد گیاه دارید

PBH در تلاش برای کمک به هرکسی که میوه ها و سبزیجات بیشتری را در سبک زندگی خود بگنجاند ، یک جنبش سرگرم کننده به نام “Have A Plant Challenge” ایجاد کرده است. امسال ، آنها ما را تشویق می کنند تا از تخیلات خود استفاده کنیم و آماده امتحان میوه ها و سبزیجات در سراسر جهان شویم. به افتخار مجمع عمومی سازمان ملل متحد که سال 2021 را سال جهانی میوه ها و سبزیجات اعلام کرد ، جشن امسال شامل فعالیتهای دیجیتالی و اجتماعی هیجان انگیز ، مطالبی با الهام از سراسر جهان ، دستور العمل ها و موارد دیگر خواهد بود.

ما چالش گیاهی داریم

من شما را تشویق می کنم که بگیرید شما تعهد گیاه دارید و خودتان را به چالش بکشید تا هر روز و در طول ماه میوه و سبزیجات دیگر را به برنامه معمول خود اضافه کنید.

این وب سایت A Plant همچنین دارای تنوع منابع ، دستور العمل ها و اطلاعات عالی در مورد میوه ها و سبزیجات است.

برخی از دستور العمل های سبزیجات و میوه های مورد علاقه ما در رژیم مدیترانه ای

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *