رفتن به نوشته‌ها

قسمت 159 پادکست: چگونه ژن های شما بر سلامت روانی ، اضطراب ، هورمون ها و روده شما تأثیر می گذارد


ژن ها چگونه در سلامت روان و اضطراب شما نقش دارند؟ آنها چگونه بر هورمون ها و روده شما تأثیر می گذارند؟ چای لئونارد اطلاعات هیجان انگیز زیادی را به همراه نکات و راهکارهایی برای درمان روده و بدخلقی به اشتراک می گذارد.

همه اطلاعات و پیوندهای مربوط به این قسمت را می توانید در آدرس زیر بیابید https://holisticwellness.ca/episode159به

برای گوش دادن به iTunes ، Stitcher یا Spotify اینجا را کلیک کنید:

iTunes – اینجا را کلیک کنید
Stitcher – اینجا را کلیک کنید
Spotify – اینجا را کلیک کنید

مطمئن شوید که در پادکست iTunes مشترک شوید و برای ما امتیاز و بررسی بگذارید!

موضوعات مورد بحث در این قسمت:

  • چگونه ژن ها در سلامت روان و اضطراب نقش دارند
  • نقش ژنتیک در هورمون های ما
  • سلامت روده و تاثیر آن بر سلامت روان
  • رابطه بین غذا و خلق و خو
  • انعطاف پذیری به چه معناست؟
  • داشتن یک سبک زندگی کم سمی

غذای اصلی:

  • فارماکوژنومیک یا نحوه پردازش ژنتیکی بدن داروها بسیار مفید است.
  • آنچه ما را بیشتر تحت تأثیر قرار می دهد اپی ژنتیک است – چگونه ژن های خود را از طریق شیوه زندگی خود بیان می کنیم.
  • به ندرت می توان فردی را مشاهده کرد که نتایج آزمایشگاه تیروئید غیرطبیعی داشته باشد و نوع ژنتیک ید یا سلنیوم نداشته باشد.
  • اگر در اتوفاژی کمی کند هستید ، ممکن است تمایل به افزایش التهاب و مقاومت به انسولین داشته باشید.
  • 90 how نحوه بیان ژن های ما از طریق محیط اطراف ما انجام می شود – آنچه ما هر روز انجام می دهیم یا انجام نمی دهیم و هر روز اولویت داریم.
  • اپی ژنتیک توانایی تغییر بیان DNA ما از طریق انتخاب شیوه زندگی است.
  • روده از طریق عصب واگ از طریق سیستم عصبی روده ای به مغز متصل می شود. میکروب های موجود در روده ما تأثیر زیادی بر احساس و درک ما از زندگی دارند.

مراحل عمل:

  • آزمایش ژنتیک بگیرید.
  • نکات و راهکارهای ساده روده:
  • از خوردن گلوتن و غذاهای فرآوری شده خودداری کنید.
  • گیاهان مخاطی مصرف کنید.
  • قرص ضد بارداری را کنار بگذارید.
  • نحوه انعطاف پذیری:
  • غذاهای کامل بخورید.
  • از ابزارها برای یادگیری جهت یابی در جزر و مد طبیعی زندگی (مدیتیشن ، زمین زدن ، اثبات ، حرکت ، و غیره) استفاده کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که به میزان کافی هیدراته شده اید و به درستی دفع می کنید.
  • به اندازه کافی بخوابید و جوان شوید.
  • مطمئن شوید که میکروبیوم سالم و متنوعی دارید.
  • اطمینان حاصل کنید که قند خون شما متعادل است.
  • با استراحت و هضم ، وضعیت جنگ یا گریز را متعادل کنید.
  • چیزهای خوب زندگی خود را به حداکثر برسانید. چیزهای بد و استرس زا را برای خود و بدن خود حذف کنید. شفا ، خنده ، سرگرمی و خواب را در اولویت قرار دهید.

شی گفت:

انتخاب های ما بر محیط ما تأثیر می گذارد ؛ محیط ما بر ژن های ما تأثیر می گذارد ؛ ژن های ما بر بیوشیمی ما تأثیر می گذارد ؛ بیوشیمی ما بر سلامتی یا بیماری ما تأثیر می گذارد.

“برای داشتن خلق و خوی مقاوم ، باید غذاهای کامل بخورید.”

ممنون که گوش کردید!

اطلاعیه های مهم:

درباره برنامه هورمون DUTCH ما بیشتر بدانید اینجا و ببینید آیا ممکن است گام بعدی برای شما باشد. ما خوشحالیم که در سفر تحول شما را پشتیبانی و راهنمایی می کنیم!

در خبرنامه ما مشترک شوید در holisticwellness.ca/ خبرنامه و در اینستاگرام با من تماس بگیرید ، جاسازی توییتبه اگر مطلبی دارید که دوست دارید من آن را گسترش دهم ، به من اطلاع دهید. همچنین اگر به ما امتیاز دهید یا در کدام بستر پادکست به ما گوش می دهید ، به ما امتیاز دهید.

پیوندهایی به مواردی که در برنامه در مورد آنها صحبت می کنم:

  • سر برای eatonhemp.com برای صرفه جویی 20٪ در تخفیف در سایت ، با استفاده از کد کوپن HEALTHYHORMONES. من کاملاً دانه های کنف سرخ شده و روغن CBD کامل را دوست دارم ، که قبل از خواب استفاده می کنم.
  • نظر مورد علاقه من برای حفاظت از EMF و پشتیبانی از استرس. با کلیک روی این لینک اینجا تا 50٪ تخفیف گردنبند HARMONI را ذخیره کنید: https://www.wendymyersdetox.com/2CN2HP5/BP658/؟uid=39به
  • 15٪ تخفیف برای محصولات Organifi در organifishop.com. Organifi Harmony برای مخلوط هورمونی متعادل جدید زنان و پودر آب سبز خوشمزه را بررسی کنید. از کد HEALTHYHORMONES استفاده کنید. آب سبز را در اینجا ببینید: https://www.organifishop.com/products/organifi-green-juice-1-bottleبه
  • محصولات CANPREV را از طریق فروشگاه های مواد غذایی سالم کانادایی و آنلاین در Natures-Source.ca بررسی کنید – من شخصاً عاشق MYCO10 و پودر کلاژن هستم. همچنین دوست دارم اسیدهای آمینه آنها را به اسموتی های قبل یا بعد از تمرین اضافه کنم. به دنبال L-glutamine و L-tyrosine هستم. سر برای https://canprev.ca برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات Canprev.

کجا می توانید چای پیدا کنید:

اینستاگرام Shae (shaeleonard)/

چیزی در فیس بوک

سایت شی

کجا می توانی مرا پیدا کنی:

سامانتا اینستاگرام

سامانتا فیس بوک

وب سایت سامانتا

توییتر سامانتا

پادکست انجمن خصوصی هورمون های سلامت زنان در فیس بوک

چگونه می توانید با من کار کنید:

این را به اشتراک بگذارید!

ارسال در Pinterest



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *