رفتن به نوشته‌ها

غذا غذا نیست!


چند پست بعدی وبلاگ بر یکی از مهمترین کارهایی که می توانید هنگام دستیابی به نتایج واقعی و پایدار انجام دهید تمرکز می کند.

و این یک چیز خواهد بود:

  • سلامتی
  • سطح انرژی خود را بالا ببرید
  • کاهش درد مفاصل
  • هورمون های خود را کنترل کنید
  • بهبود عملکرد ورزشی/ورزشی
  • کیفیت پوست و موهای خود را افزایش دهید
  • قلب خود را سالم نگه دارید
  • کمک به عملکرد مغز
  • مه مغزی را کاهش دهید
  • بر احساسی که در حال حاضر و در آینده دارید تأثیر بگذارید.

بنابراین ، آن چیست؟

این به آنچه می خورید برمی گردد. بین خوردن غذای شما و هر چیزی که در آن منو قرار دارد و موارد دیگر ، یک خط مستقیم وجود دارد!

اکنون می دانید که آنچه می خورید مهم است ، اما ممکن است چیزی مانع از اقدام شما شود.

حقیقت:
یک نوع غذا وجود دارد که به طور خاص طراحی شده است تا شما را بیشتر هوس کند.

شما نه تنها هوس این غذا را می کنید ، بلکه حاوی برخی از بدترین چیزها برای بدن شما است: قندهای اضافی ، چربی های ناسالم ، نمک و کالری اضافی کاملاً فاقد هرگونه مواد مغذی. ما آنها را کالری “خالی” می نامیم.

که آن “غذاهای فوق فرآوری شدهکیک ، بیسکویت ، آب نبات ، چیپس ، آب نبات ، غلات شیرین شده ، گرانولای شیرین شده ، مرغ سرخ شده ، نان سفید ، چیپس سیب زمینی پوره شده و غیره اعتیادآور هستند و بسیاری از دانشمندان موافق هستند.

مطالعات نشان داده است که این “غذاها” همانند برخی از داروها مسیرهای پاداش را در مغز شما تحریک می کنند.

بنابراین ، این “غذا” نه تنها برای شما مفید است ، بلکه باعث می شود بیشتر میل کنید!

چرا نقل قول در مورد کلمه “غذا”؟

زیرا ، به صراحت می گویم ، این غذا خیلی شبیه غذای واقعی نیست. این ماده از همه مواد مغذی (فیبر و ریزمغذی ها) محروم شده است.

در این ماه ، من اطلاعات زیادی در مورد این “غذاها” و نحوه دور ماندن از آنها در اختیار شما قرار می دهد.

اما ابتدا … همه چیز با آگاهی شروع می شود.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که توجه خود را به آنچه می خواهید شروع کنید و پیگیری کنید.

اگر آنچه را که می خواهید ، چه موقع و چه احساسی دارید بنویسید ، به شما کمک می کند تا الگویی را مشاهده کنید که اولین قدم برای بازگرداندن کنترل است.

بنابراین توجه داشته باشید چه کسی/چه/چه زمانی/کجا/چرا هوس می کنید. این فقط برای چشم شما است و یک تمرین عالی برای انجام است. قطعاً به من کمک کرد!

اماده ای؟! در زیر نظر بدهید.

همچنین می خواهم بدانم وقتی چند روز این تمرین را انجام داده اید ، نظر شما در مورد این تمرین چیست. 😊

عاشق زندگیت باش،


عروسک آنیتا

مربی تغذیه جامع
مشاور تأیید شده در زمینه سلامت محل کار
پیری سرزندگی گروه FB
مربی آنیتا دوول صفحه FB

توجه داشته باشید اگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم به من ملحق شوید Aging with Vitality FaceBook مجموعةبه این مکان برای تبادل اطلاعات و استراتژی ها در مورد زندگی با کیفیت و پر جنب و جوش است. اولین نفری باشید که به هدایا ، چالش ها و غیره رایگان دسترسی پیدا می کنید. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن سرگرمی است!


PSS اگر آن را از دست دادید راهنمای تمرین Time Crunchو هنوز زمان دارید تا آن را بدست آورید او او!

شامل 5 ، 10 ، 15 و 20 دقیقه است که کوتاه ، مثر است و برای تمرینات شما نتیجه می گیرد (دیگر بهانه ای برای ورزش نکردن!).

به علاوه شامل واژه نامه ای با عکس و شرح هر تمرین است.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *