رفتن به نوشته‌ها

غذاهای بد برای کاهش وزن


برنج
برنج

سیب زمینی

سیب زمینی
سیب زمینی

نمره سیب زمینی درست در بالای شاخص سیری قرار دارد. اما نحوه پخت سیب زمینی نیز مهم است: طرز تهیه آب پز باعث احساس سیری طولانی مدت می شود. اما پختن با یک غذای سالم مانند کلم بروکلی بو داده یکی دیگر از گزینه های خوشمزه است. سیب زمینی فاقد گلوتن است ، پتاسیم بیشتری نسبت به موز دارد و منابع خوبی از ویتامین B6 و ویتامین C است.

ماکارونی

ماکارونی
ماکارونی

مطالعات انجام شده بر روی افرادی که از رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین استفاده می کنند (غذاهایی که قند خون را در مدت زمان طولانی افزایش می دهند) نشان می دهد که مقادیر متوسط ​​پاستا مضر نیست. در حقیقت ، شرکت کنندگان هنوز می توانند هنگام خوردن ماکارونی وزن خود را کاهش دهند. بیشتر ماکارونی سبوس دار بخورید. هرچه ماکارونی بیشتری استنشاق کنید ، سطح قند خون شما بالاتر می رود.

مغز

مغز
مغز

آجیل ها ممکن است چربی و کالری بالایی داشته باشند ، اما برای کاهش وزن لازم نیست آنها را رها کنید. در حقیقت ، مطالعات نشان می دهد که زنانی که یک وعده آجیل دو یا چند بار در هفته می خورند ، 25 درصد کمتر از کسانی که از آجیل اجتناب می کنند ، وزن دارند.

پنیر

پنیر
پنیر

یک مطالعه نشان می دهد که گنجاندن لبنیات غنی از کلسیم و کم چرب در وعده های غذایی کم کالری می تواند به شما در کاهش وزن و حفظ سلامت استخوان ها کمک کند.

قهوه

قهوه
قهوه

یک فنجان قهوه در روز به تنهایی مانع کاهش وزن نمی شود. در واقع ، محققان معتقدند که کافئین موجود در قهوه ممکن است باعث شود احساس گرسنگی کمتری داشته باشید و کالری بیشتری بسوزانید. اما افزودن شکر و خامه به قهوه می تواند فواید آن را کاهش دهد. حتی می توانید با گذشت زمان وزن خود را افزایش دهید.

برنج

برنج
برنج

خوردن رژیم غذایی غنی از غلات کامل ، مانند برنج قهوه ای ، می تواند به شما در حفظ وزن سالم کمک کند. علاوه بر پر کردن فیبر ، ویتامین B1 ، B6 ، منیزیم ، سلنیوم ، فسفر و منگنز نیز دریافت خواهید کرد. و اگرچه برنج سفید این فواید را ندارد ، اما با مصرف مقدار معقول و محدود ، می توانید بدون نگرانی در مورد افزایش وزن از آن لذت ببرید.

شکلات

شکلات
شکلات

نکته مهم این است که شکلات را به مقدار یکبار و چند بار مصرف کنید. شکلات تلخ سرشار از آنتی اکسیدان است و مطالعات نشان می دهد که در کنترل گرسنگی به کنترل انسولین کمک می کند. این باعث می شود یک دسر عالی برای حذف یک وعده غذایی سالم باشد.

ذرت بو داده

ذرت بو داده
ذرت بو داده

پاپ کورن منبع خوبی از فیبر است و به سرعت گرسنگی شما را برطرف می کند ، بنابراین تا زمانی که از روغن و نمک کمتری استفاده شود ، احتمال زیاد پرخوری ندارید.

شیر خالص

شیر خالص
شیر خالص

برای کاهش وزن شیر کامل بنوشید؟ ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما کارشناسان معتقدند ممکن است اینطور باشد. مطالعات نشان می دهد که نوشیدن یک لیوان شیر کامل اغلب باعث افزایش وزن نمی شود و حتی ممکن است به شما در کاهش وزن کمک کند.اگرچه هنوز از مکانیسم آن مطمئن نیستند ، اما ممکن است این اتفاق بیفتد زیرا شیر بیش از حد سریع شما را سیر می کند و از پرخوری جلوگیری می کند. غذا خوردن در جاهای دیگر

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *