رفتن به نوشته‌ها

علوم ورزشی 7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی


در این مقاله چه چیزی خوانده اید؟

بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزشکار المپیکی شدن سخت است. آیا ژنهای یک ابر انسان درون او وجود دارد؟ خوب ، شاید نه. ورزشکاران المپیکی به عنوان یک کارمند تمام وقت تمرین می کنند ، زیرا در واقع این یک کار تمام وقت در سطح آنها است و در حالی که تمرینات و انگیزه آنها به جایی می رسد که به مدال طلا می رسند ، این امکان وجود دارد. به طور کامل (یا در برخی به طور کامل) بالاتر از سطح شما ، استراتژی های اساسی مورد استفاده آنها چندان پیچیده نیست.

برای اینکه مردم عادی بتوانند از استراتژی های مورد استفاده ورزشکاران المپیکی استفاده کنند ، ما از ایده های مایکل اسراتل استفاده کردیم. او مشاور تیم وزنه برداری ایالات متحده ، مشاور رنسانس است و از آنجا که حتی اگر در آینده ای نزدیک مدال المپیک را برای خود انتظار ندارید ، احتمالاً سعی می کنید نوعی تمرین روتین و غیره را انجام دهید. انجام دهید. سقوط نکن

از تکنیک هایی مانند متعهد ماندن تا تعیین اهدافی که واقعاً می توانید به آنها دست یابید ، اینها نکات آسانی هستند که می توانید پیشرفت خود را تا رسیدن به آرزوهای تناسب اندام خود پیگیری کنید ، با این حال ، این تکنیک ها ممکن است رقابت را تعدیل کند. بازیهای المپیک زیر را مقایسه کنید.

درگیر رژیم غذایی و ورزش شوید

نکته به نظر می رسد به اندازه کافی آسان است: ادامه دهید. اما چند بار واقعاً به رژیم غذایی سخت یا برنامه ورزشی منظم خود پایبند بوده اید؟ این مسئله برای ورزشکاران المپیکی بسیار مهم است.

در حالی که علاقه مندان به تناسب اندام اغلب تمرینات خوب را دوست دارند و سعی می کنند با هر تمرین پیشرفت کنند ، یک تمرین بد کار بزرگی نیست. Isratel می گوید ورزشکاران المپیکی به تعداد زیادی از این جلسات خوب برای رسیدن به هدف خود در اوج عملکرد ورزشی نیاز دارند.

او می گوید: “برای آنها ، اگر یک یا دو وعده غذایی را از دست بدهند ، می تواند برای آنها هزینه تمرین داشته باشد.” “یک تمرین وجود دارد که ساختار متفاوتی در طول هفته دارد ، و اگر مثلاً سخت ترین تمرین یک روز در هفته باشد ، بقیه هفته به طور کلی بسیار ضعیف تر است ، سپس یک هفته تمرین ضعیف یک ماه می شود و به همین ترتیب همه چیز در سطح بالا واقعاً اهمیت دارد.

او می گوید ، با چنین برنامه آموزشی دقیق ، آنها باید مطمئن شوند که رژیم غذایی مناسبی دارند که در واقع برای تغذیه بدن خود در طول هر تمرین ، از جمله زمانی که گرسنه نیستند ، رعایت می کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه در تلاش برای افزایش وزن هستند ، احتمالاً به این موضوع پی خواهید برد.

رژیم غذایی خود و تمرینات خود را دنبال کنید و نقشه راه ورزش و مزایای تغذیه را پیدا خواهید کرد. Ezratel می گوید: “حداقل پنج روز در هفته ، شاید شش روز در هفته ، شما باید کالری زیادی با چند وعده غذایی خوب و پر پروتئین در طول روز دریافت کنید و در یک تمرین سخت بمانید.” شاید شما المپیکی نباشید ، اما می توانید از تلاش های خود برای حفظ تمرکز و رعایت برنامه خود درس بگیرید.

غذاهای مناسب را برای رژیم غذایی خود انتخاب کنید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیک

برخی از ورزشکاران المپیکی در مراکز ورزشی مانند Leak Dirt و برخی دیگر بیشتر به تنهایی تمرین می کنند. به ویژه در مورد بازی های المپیک زمستانی ، بسیاری از آنها دائماً در سراسر اروپا در حال رقابت هستند ، جایی که مکانهای زیادی برای ورزش وجود دارد. بنابراین بیشتر اوقات ، آنها می توانند هر غذای خوشمزه ای را که می خواهند بخورند. در آنجا ، انتخاب غذای مناسب صحیح است و باز هم تداوم مهم است و حتی ورزشکاران المپیکی باید تمام تلاش خود را بکنند تا بتوانند آن انتخاب های درست را انجام دهند. فدای خوبی ها برای بهتر شدن!

وقتی ساعت 11 شب است و در این زمان می خوابید ، می توانید به خواربارفروشی محلی خود بروید ، ماست و سیب بخرید و مطمئن شوید که غذای مورد نیاز خود را دارید. اما همه افراد قدرت اراده ندارند و مطمئناً اگر شما متخصص تغذیه ندارید ، حتی نمی دانید که باید این کار را انجام دهید یا باید کمی از راه خود دور شوید.

و در مورد غذا خوردن ، مطمئن شوید که انتخاب های درستی را انجام داده اید ، زیرا مواد غذایی معمولاً متوسطتر از آن چیزی هستند که فکر می کنید ، اما این توهین نیست ، بیشتر یک یادآوری است تا یک هشدار! ممکن است شما المپیکی نباشید ، اما قطعاً این گزینه را دارید که مرغ و سبزیجات را به جای مککن و سیب زمینی سرخ کرده کباب کنید یا فست فود ، درست است؟

در صورت لزوم غذای خود را آماده کنید ، اما در مصرف آن زیاده روی نکنید

برای ورزشکارانی که در نزدیکی محل تمرین خود زندگی نمی کنند و مجبورند غذای خود را برای خود تماشا کنند ، تهیه غذا به صورت هفتگی مفید است. اما در حالی که تقریباً همه می دانند که تهیه غذا به تنهایی یک ایده خوب است ، مردم معمولاً تمایل دارند که غذا را سخت تر از آنچه باید انجام دهند و کوهی از نی را می سازند!

“بسیاری از مردم از این ایده که باید سرآشپزهای خوبی باشند می ترسند و گیج می شوند تا بتوانند غذای خود را تهیه کنند.” این درست نیست که یک رژیم غذایی سالم باید حاوی صدها نوع مواد مغذی و مواد اولیه باشد. اگر کار سخت ، تهیه غذا ، شروع و تعیین اهداف واقع گرایانه اولین توصیه شماست ، پس باید بپذیرید که شروع یک برنامه جدید می تواند دشوار باشد ، اما مطمئن شوید که امکان پذیر است. به عنوان مثال ، اگر در محل کار خود یخچال ندارید ، مطمئن شوید که برای نگهداری غذایی که در طول روز برای تهیه آن صرف کرده اید ، به یخچال نیاز ندارید. غذا را بدون نیاز به یخچال آماده کنید!

“در نهایت ، اگر واقعاً وارد بازی رژیم شوید و در آن حالت راحت باشید ، می توانید غذاهای عجیب و غریب تهیه کنید که طعم عالی دارند و حاوی مواد مختلف هستند. بنابراین هنگام شروع ، مطمئن شوید که غذاهای خوشمزه می خورید. عمداً کم غذا نخورید. برای غذا ارزش قائل شوید و نگویید: رژیم جریمه است. “او می گوید ،” من گناهانم را جبران کرده ام. “شما فقط سعی می کنید 15 کیلو وزن کم کنید ، اما آن را ساده نگه دارید – سه یا چهار ماده ، چند پوند وزن گوشت بدون چربی ، پروتئین بدون چربی در صورتی که گیاه خوار هستید ، مقداری کربوهیدرات سالم و برخی سبزیجات.

ورزشکاران المپیکی از رژیم های مقوی اجتناب می کنند

بیایید با واقعیت روبرو شویم: تصمیم “وضوح جدید ، بدن جدید” برای کاهش وزن اغلب به رژیم غذایی دیوانه واری ختم می شود که هیچ شانس ماندن و بازدهی در بلند مدت ندارد. این ممکن است لزوماً برای ورزشکاران المپیکی صادق نباشد ، اما آنها می دانند که هیچ راه میانبری بدون مشکل وجود ندارد ، به هر حال ، یک نیم قابلمه وجود دارد!

“اگر به رژیم های عجیب و غریب ادامه می دهید ، همیشه می توانید غذای ناخواسته یا مقدار زیادی غذا بخورید و نگران کالری دریافتی خود نباشید. شما با گرسنگی یا محدودیت کامل مواد مغذی که باعث پرخوری می شوید ، ترکیب متفاوتی را تجربه می کنید. بعد.”

این واقعیت را بپذیرید که اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید غذای سالم بخورید و وقتی رژیم جدید شما سرگرم کننده و شبیه بازی نباشد ، شوکه نخواهید شد. هنگامی که فعال هستید و وزن خود را حفظ می کنید ، می توانید مصرف غذای خود را افزایش دهید.

اهدافی را تعیین کنید که واقعاً به آنها ایمان دارید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیک

ورزشکاران المپیکی برای یافتن انگیزه بیشتر یا بهتر نیازی به جستجو ندارند. با این حال ، آنها در ارتفاع (یا نزدیک) ورزش خود هستند و به عنوان نماینده کشورهای خود در بازی های المپیک بین المللی و به عنوان یک نخبه انتخاب شده اند.

اما ما مردم عادی با خودمان مبارزه می کنیم ، خواه بخواهیم اعتراف کنیم یا نه. اگر متوجه شدید که دائماً در حال تلاش برای بلند شدن از کاناپه و رفتن به باشگاه هستید ، احتمالاً اصلاً به دنبال هدف اشتباه هستید. اگر گم شده اید ، کاری انجام دهید ، شاید می خواهید چیز دیگری را امتحان کنید.

همه چیز از انواع ورزش ها ، از هنرهای رزمی ترکیبی گرفته تا آمادگی جسمانی یا تمرینات تیم سازی ، شما را به مسیر اصلی سبک زندگی که مناسب شما یا بیشتر است ، باز می گرداند و شما را در مسیر درست نگه می دارد.

“اگر [هدف شما] این فقط به شما انگیزه می دهد زیرا می خواهید آن را انجام دهید … اگر کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید برای شما هیجان انگیز و سرگرم کننده است ، این کار را انجام دهید ، می تواند یک انگیزه عالی باشد. “بودن”.

مطمئن شوید که این اهداف واقع بینانه هستند

ورزشکاران المپیکی ورزشکاران تمام وقت هستند. اهداف آنها معمولاً با دقت برنامه ریزی شده و از همه مهمتر قابل دستیابی است. به دلایلی ، مردم عادی اغلب کمی از هدف خود در زندگی منحرف می شوند.

اگر کسی به شما بگوید: “شما باید یک سیستم آبیاری پیشرفته در حیاط خلوت خود بسازید و چند هفته دیگر وقت ندارید که این کار را انجام دهید” ، شما فکر می کنید ، “خوب ، نحوه آبیاری حیاط من چقدر مهم است؟” من دارم و مهم نیست که من یکی از آنها را دارم یا نه … بنابراین هرگز اتفاق نمی افتد ، درست است؟ اما اگر کسی می گوید: “بیا ، یک هواپیمای کاغذی بسازیم” ، شما می گویید: “خوب ، من الان به کاغذ احتیاج دارم ، شاید یک آموزش YouTube.”

مطمئناً ، در آخرین سلفی بدنسازی خود که با جهان به اشتراک گذاشتید ، نوشتن هشتگ برای وضوح جدید ، بدنه جدید عالی به نظر می رسد ، اما ایجاد یک تغییر بزرگ همیشه هدف اصلی نیست. بنابراین هنگامی که قصد ایجاد تغییر دارید ، قبل از اینکه برای شکست آماده شوید ، مطمئن شوید که این یا آن هدف واقعاً امکان پذیر است.

کمی ثابت قدم باشید

در زمانی که قطعنامه های جدید رو به کاهش است ؛ این روند می تواند خسته کننده باشد. اما این ورزشکار حرفه ای می گوید که بخش کوچکی از زندگی ورزشکاران المپیکی که شما به آنها اهمیت می دهید باید از همین روش پیروی کنند و ثبات داشته باشند ، زیرا اهداف ارزشمند به راحتی به دست نمی آیند.

“لطفاً نگویید:” اوه ، من مطمئن نیستم که رژیم غذایی من کامل است. او گفت: “من فکر می کنم باید آن را رها کنم.” ما همیشه باید به غذاهای خوشمزه با دستور العمل های ساده توجه کنیم. تا جایی که ممکن است کارها را آسان کنید ، اما وقتی شرایط سخت می شود آماده باشید. بهترین چیزی که می توانیم انتظار داشته باشیم این است که که ما عمدا کارها را دشوار نمی کنیم ، اما سلام ، کاهش وزن سخت است. اگر آسان بود ، همه لاغر می شدند.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


 کتاب بدنسازی بدون وزن


منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *