رفتن به نوشته‌ها

عادات سالم خود را در هر سنی به تمرین بازگردانید – آموزش کاهش وزن بوپر و مربیگری زندگی



اگر در 20 تا 50 سال گذشته وزن خود را افزایش داده اید و بارها و بارها از دست داده اید … این تمرینات زیادی است و مسیرهای عصبی را به هم متصل می کند. ما در هر سنی به رشد خود ادامه می دهیم و از طریق نوروژنز سلول های عصبی جدیدی ایجاد می کنیم. از طریق رژیم غذایی ، ورزش و خواب ، نه تنها می توانید وزن خود را کاهش دهید ، بلکه مغز خود را سالم و استخوان ها ، مفاصل و سیستم ایمنی بدن خود را نیز حفظ کنید. وقتی احساس بهتری دارید از زندگی بیشتر لذت خواهید برد.

با وجود اینکه ما می دانیم که در دراز مدت چه احساسی به ما دست می دهد ، اما به راحتی می توان از آن دور شد. ترفند این است که یک مسیر واضح بسازید و وقتی از آن خارج شدید ، آن را برای خود معنی نداشته باشید. درام را فراموش کنید این مسیر را به عنوان راهنمای خود ببینید و دوباره به آن مراجعه کنید.

وقتی در بروکلین نیویورک بزرگ می شدم ، خط اتوبوس B71 از خیابان اسمیت به سمت ساکت حرکت کرد. غالباً دو تیر و طناب واگن که اتوبوس را به منبع تغذیه بالا متصل می کند در پیچ پیچیده می شود و راننده اتوبوس مجبور می شود بیرون برود و تیرها را دوباره در مسیر قرار دهد. به نظر می رسید یک درد واقعی در الاغ است ، اما بخشی از روز راننده بود. او منظورش این نبود که کار اشتباهی انجام داده یا سیم ها را نفرین کرده است ، او فقط از اتوبوس پیاده شده و آن را در مسیر قبلی قرار داده و به راه خود ادامه داده است. (آن روزها همه رانندگان مرد بودند!)

من عاشق این عکس آهنگ هستم. شما می توانید از نقطه ای به نقطه دیگر به آرامی حرکت کنید ، گاهی سریع ، گاهی آهسته ، گاهی اوقات متزلزل ، اما همیشه وقتی آنجا هستید ، شما را به مقصد می رساند.

اگر با کار یا خانواده سر و کار دارید یا در حال تنفس هستید – حواس شما را پرت می کند که با ایجاد عادات سالم جدید می تواند شما را از مسیر خارج کند.

حتی تیم فریس ، سخنران و نویسنده پرفروش کتاب بدن 4 ساعته و ابزار تیتان ها ، گفت که این برنامه از مسیر خود خارج می شود. تیم به خاطر هک کردن بدن و شیوه زندگی خود برای دستیابی به سلامت مطلوب ، عملکرد اوج و حتی خروج از ریل شناخته شده است. پاسخ او: “مهم نیست – من می دانم چه کار می کند ، باید به مسیر اصلی خود برگردم.”

آنها کلمات عاقلانه ای هستند.

مسیر شما راهنمای شما برای جلوگیری از پرخوری ، کاهش وزن و داشتن یک شیوه زندگی سالم است.

می خواهید در 6 ماه کجا باشید؟ دوست دارید مسیر شما را به کجا برساند؟

فرض کنید می خواهید شماره 25 را از دست بدهید ، با اعداد بهتر در تجزیه و تحلیل خون و فشار خون. چگونه از اینجا به آنجا می رسید؟ شما در حال ایجاد مسیری با دانش و اطلاعات در مورد آنچه برای از دست دادن #25 ثانیه و رسیدن فشار خون به اوج خود نیاز دارید ، هستید.

این موضوع که چگونه کمتر غذا بخوریم و ورزش کنیم ، یک راز نیست ، اما ممکن است در مورد چگونگی پایبندی به آن و ماندن در مسیر خود یک راز برای مغز شما باشد. علوم اعصاب به ما آموخته است که تغییر عادات خود دشوار است زیرا هر بار که یک اقدام یا مجموعه ای از اقدامات را انجام می دهید (یک غذای شیرین بعد از شام) سیناپس هایی را در مغز خود ایجاد کرده اید و آن نورون ها تا زمانی که شما با هم کار می کنید من پرسیده ام “هی ، آب نبات چیست؟” نورون هایی که با هم آتش می گیرند با هم سیناپس می شوند.

دانستن این موضوع راهی برای یادگیری چیزهای جدید به ما می دهد. ما باید مسیرهای عصبی جدیدی ایجاد کنیم و به یادگیری چیزهای جدید ادامه دهیم ، هرگز تسلیم نشویم زیرا احساس ناراحتی می کنیم. ما می دانیم که او احساس ناراحتی خواهد کرد ، اما ما برای طولانی مدت می مانیم.

از دست دادن آن 25# مستلزم این است که شما دفعات بیشتری متفاوت غذا بخورید. شاید بیشتر از بعضی چیزها و کمتر از بقیه. برای اکثر ما ، این بدان معناست که غذای ناخواسته کمتر و سبزیجات یا سالاد بیشتری وجود دارد. این قطعاً به معنای داشتن طرز فکر رشد است. این به معنای ورزش و کشف چیزی است که شما را در لحظات روز خوشحال می کند. این به معنای پیش بینی مشکل یادگیری عادات جدید و لذت بردن از مناظر دیدنی در طول مسیر است. اجازه ندهید سرتان به تلفن شما نگاه کند و هنگام سفر به مقصد منظره اطراف خود را از دست بدهید.

آیا می بینید که بدون برنامه نمی توانید به جایی که می خواهید برسید؟ بدون مقصد و هدف ، گم می شوید. گیر کرده ای.

با برنامه ، اشتیاق ، پشتکار و عشق و مهربانی فراوان ، می توانید در مسیر خود حرکت کنید و به مقصد برسید. قطعا.

بیایید آن را به مسیرها تقسیم کنیم ، و بر یکدیگر تکیه کنیم. بیایید آن را در مورد غذا و ورزش پایدار کنیم.

چرا می خواهید سالم باشید؟ چرا می خواهید راه درست را طی کنید؟ به طور کلی ، هنگامی که به مدت دو هفته در مسیر درست قرار گرفتیم ، احساس بهتری داریم. مسیر به کجا می رود؟ آیا او نیز در مکانی است که شما را به خود جذب می کند؟ غنی سازی نماها و رنگ ها؟ ذهن شما را تحریک می کند؟ روی خواسته های خود در زندگی تمرکز کنید. مقصد شما چیست؟

از بین بسیاری از رژیم های غذایی موجود ، اکثر موافقند که خوردن بیشتر غذاهای کامل (واقعی) ، از جمله رژیم گیاهخواری ، می تواند تا حدود زیادی اشتباه باشد. ساده نگه داشتن غذای شما قدرت این مسیر است. می توانید به قسمت های قبلی نحوه ایجاد یک برنامه غذایی برای ساختن این مسیر گوش دهید. خوردن غذاهای کامل و مقدار زیادی گیاه و چربی های سالم به عنوان بهترین گزینه برای پیشگیری یا مدیریت سرطان ، دیابت ، شرایط التهابی و بیماری آلزایمر شناخته شده است. درباره غذا و تأثیر آن بر سلامتی خود بیاموزید – فقط آن را از من نگیرید.

یادگیری مهارتی که برای ادامه مسیر یا بازگشت به مسیر لازم است ، احتمالاً برای شما جدید خواهد بود. به ارتباطات عصبی جدیدی نیاز دارد که با گذشت زمان ایجاد می شود. در چه مهارتهایی در برنامه خود ضعیف هستید؟ آیا از خرید متنفر هستید؟ آیا از رانندگی خسته شده اید زیرا پرخوری می کنید زیرا هیچ چیز سرگرم کننده ای در برنامه خود ندارید؟

بهبود فرآیند کار شخصی است. سفر کاهش وزن خود را به عنوان فرآیندی که کنترل می کنید در نظر بگیرید و در صورت عدم موفقیت ، نحوه بهبود آن را در نظر بگیرید. این نیاز به یک ذهنیت رشد دارد که قبلاً به آن متعهد بوده اید. مهارت هایی را که برای توسعه و تمرین عمدی آنها نیاز دارید ، بشناسید و کشف کنید.



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *