رفتن به نوشته‌ها

طرز تهیه پنکیک بلغور جو دوسر – د. بینایی خادیمیان


تهیه پنکیک بلغور جو دوسر 1280x720 1- طرز تهیه پنکیک بلغور جو دوسر

طرز تهیه پنکیک جو

اگر طعم جدیدی برای صبحانه می خواهید ، دستور امروز برای شما مناسب است. پنکیک ها بسیار محبوب هستند زیرا سریع ، آسان آماده می شوند و طعم مطبوعی دارند. وافل تازه نیز یک گزینه عالی برای افرادی است که رژیم می گیرند. اگر رژیم دارید ، صبح ها پنکیک بخورید تا مدت بیشتری سیر بمانید. پنکیک بلغور جو دوسر علاوه بر طعم فوق العاده ، خواص فوق العاده ای نیز دارد. پوسته جو سرشار از آنتی اکسیدان است که برای حفظ سلامت بدن بسیار مفید است. از سوی دیگر ، خوردن بلغور جو دوسر به کاهش فشار خون و خطر حمله قلبی کمک می کند. پس برای چی منتظری؟ بیایید طرز تهیه پنکیک پوسته جو را زودتر بیاموزیم.

مواد لازم برای تهیه پنکیک پوسته جو

  • آرد: 2 قاشق غذاخوری
  • جو پوست کنده: 2 قاشق غذاخوری
  • شکر قهوه: 1 فنجان
  • بیکینگ پودر: 1 قاشق غذاخوری
  • دارچین: نصف قاشق چایخوری
  • نمک: نصف قاشق چایخوری
  • شیر: 2 فنجان
  • تخم مرغ: 2 عدد

طرز تهیه پنکیک جو

  • دو فنجان آرد ، یک فنجان پرک جو ، بیکینگ پودر ، دارچین و نمک را در مخلوط کن بریزید. مواد را مخلوط کنید تا یکدست شود.
  • دو فنجان شیر و دو تخم مرغ را مخلوط کنید.
  • آرد را به مخلوط شیر و تخم مرغ اضافه کنید.
  • مقدار پوسته جو را به مواد اضافه کرده و هم بزنید.
  • ماهیتابه را گرم کرده و سرخ کنید.
  • پنکیک ها را با یک قاشق در ماهیتابه بگذارید.
  • هنگامی که گوشه های خوشه های گل ترکید ، آنها را بچرخانید تا طرف دیگر آن نیز پخته شود.
  • پنکیک ها را در کاسه ای بریزید و با سس عسل یا شکلات تزیین کنید.
  • نوش جان.

اطلاعات تغذیه ای در مورد پنکیک جو

یک پای کامل خوشمزه حاوی 1750 کالری است که اگر بر 10 تقسیم شود ، هر نفر یک دهم این مقدار را دریافت می کند. اطلاعات زیر مربوط به یک تکه (یک دهم) این پای است:

  • کالری: 175
  • کربوهیدرات: 34.6 گرم
  • چربی: 2.2 گرم
  • پروتئین: 7.2 گرم

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *