رفتن به نوشته‌ها

شیر شکلاتی: میان وعده بعد از تمرین؟


ما سالهاست می شنویم که مردم می گویند شیر شکلات یک نوشیدنی مناسب برای بازیابی بعد از تمرین است …

آنها می گویند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

معمولاً شرکت ها و وب سایت های مختلف از عبارات بازاریابی شیر شکلات استفاده می کنند ، در اینجا برخی از آنها وجود دارد:

نوشیدنی اصلی تازه کننده

پس از یک تمرین سخت ، بدن شما به مایعات ، کربوهیدرات و پروتئین برای حداکثر بازیابی و افزایش کارایی نیاز دارد.

آب برگشت

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

سوخت گیری

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در حین فعالیت شدید هستند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات برای 30 دقیقه ورزش به تجدید ذخایر کربوهیدراتهای حیاتی کمک می کند تا شما برای تمرین فردا آماده باشید.

بازسازی

ورزش شدید عضلات را از بین می برد. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیتی است که به بازسازی ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها برای کار سخت تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی دفعه بعد کمک می کند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی بدن را در ورزش روزانه درک می کنند. نه فقط گاهی. همیشه.

درست است که یک میان وعده خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، با وجود این واقعیت که شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، این یک میان وعده “کامل” بعد از تمرین است. اشتباه!

بیایید امروز لحظه ای وقت بگذاریم تا کمی بیشتر را بررسی کنیم (این اطلاعات از برگه اطلاعات شکلات شیر ​​است که از وب سایت سازنده تهیه کردم):

فقط برای یک مرور کلی ، باید بدانید که با خوردن یک فنجان شکلات هوملند ، روزانه 26 گرم شکر اضافی ، حدود 8 گرم پروتئین (کمی بیشتر از میزان پروتئین در یک تخم مرغ !!) و این تازه است اگر یک فنجان شیر فقط شکلات بخورید و اگر بیشتر از آن بخورید ، مقدار شکر دریافتی شما بسیار بیشتر خواهد بود !!!

حتی بر اساس تحقیقات جدید ، جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) با وجود شیر گاو می تواند تحت تأثیر قرار گیرد. در نتیجه شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، به شما بگویم ، من هر شکلاتی یا هر چیزی که شکلات در آن باشد خریداری می کنم. مشکل این است که به دلیل شیر مالت ، کاکائو به عنوان نوشیدنی “کامل” و “سالم” بعد از تمرین معرفی می شود. چیزی که من از شما می خواهم این است که وقتی به این نوشیدنی نگاه می کنید ، فکر کنید که یک غذای خوشمزه است و باید به صورت محدود مصرف شود و برای مناسبت های خاص رها شود ، و بعد از هر تمرین یا بازی به شما داده نشود.

بنابراین همین حالا بیایید و از برخی ایده های زیر برای خود یا فرزندان خود به عنوان وعده های بعد از تمرین استفاده کنید:

  • ماست و میوه های ساده یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام باقیمانده سیب زمینی شیرین و گوشت
  • اسموتی پروتئینی با یک پیمانه پودر پروتئین و میوه

بسیاری از مواد مغذی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی وعده غذایی یا میان وعده بعد از تمرین باید روی کربوهیدرات ها و پروتئین ها باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در شفافیت بیشتر در تبلیغات کمک کند!

دوست دارم بشنوم که در وعده های غذایی بعد از تمرین چه می خورید.

وعده غذایی یا میان وعده خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *