رفتن به نوشته‌ها

شکر ، چربی و لبنیات: سه مورد بزرگ و آنها را به راحتی عوض کنید


pexels-photo-3821250.jpeg.jpeg

وقتی برای اولین بار با شخصی کار می کنم ، چند چیز اساسی وجود دارد که به دنبال آنها هستم.

من دنبال .. می گردم نکات کلیدی طرح در ابتدای مکالمات ما به جایگاه آنها در رژیم غذایی خود پی ببریم.

هنگامی که من برای اولین بار در رشته تغذیه تحصیل می کردم ، به ما گفتند که باید “در جایی که هستند با مردم ملاقات کنیم” ، و در آن زمان (بیش از یک دهه پیش) من کاملاً متوجه منظور آن نشدم. با پیشرفت آموزش ، متوجه شدم که روش دیگری برای گفتن “گام به گام” است. به عنوان مثال ، اگر کسی برای صبحانه کلوچه های پاپ و غلات و شکر با نوشابه بخورد ، احتمالاً او را به آب سبزیجات و آب میوه ها با پودر پروتئین سوق می دهد. چرا؟ از آنجا که این 1 مرحله نیست ، 3 است. و 3 مرحله برای 1 وعده غذایی (صبحانه) درخواست زیادی دارد: بسیار سریع.

و بنابراین با افرادی که در آنجا هستند ملاقات کنید ، به این معنی که حتی زمانی که می خواهم 3 یا 4 قدم بردارم ، می توانم دوباره – با خیال راحت آن را بردارم. با خیال راحت از نظر بودجه ، ظرفیت و آرامش خاطر.

اینها 3 مورد اصلی هستند که می توانید در حال حاضر با آنها تعویض کنید و این یک جهش بزرگ در رژیم غذایی شما خواهد بود و در هر لقمه مواد مغذی بیشتری را برای شما فراهم می کند.

به جای حذف کامل آنها از رژیم غذایی ، می توانیم به سادگی به نسخه سالم تری برویم که گام بهتری است. در زمینه تغذیه ، همیشه “خوب / بهتر / بهتر” وجود دارد

شکر ، چربی و لبنیات لایه های خود را دارند و البته خوب/بهترین/بهترین آنها هستند. این سه غذای کامل (بیشتر از نظر مواد مغذی/طبیعی تر/نزدیک به طبیعت) هستند که امروزه می توانید تهیه کنید. من تمام تلاش خود را می کنم تا همه چیز ساده باشد. بنابراین در اینجا نسخه تقطیر شده آن است.

قند:

pexels-photo-257834.jpeg

در حالی که شکر سفید در دنیای تغذیه جامع متنفر است [Read: Why Sugar is the Villain] فقط به این دلیل که مواد مغذی کمبود دارند (و توانایی آنها در سرقت مواد مغذی از بدن ما) به این معنی نیست که ما شروع کنید دوباره هر چیز شیرینی را بچشید. ما به سادگی می توانیم شکر سفید در انبار خود را با چند مسیر متفاوت ارتقا دهیم.

مسیر معرفی: به جای شکر معمولی ، شکر ارگانیک یا نیشکر بخرید. کمتر استفاده می کنید زیرا گرانتر است و وقتی از آن استفاده می کنید ، احساس بهتری نسبت به آن خواهید داشت. خودتان را گول نزنید ، شکر سفید شکر سفید است ، بنابراین خریدن آن ارگانیک ، آن را “سالم” نمی کند – فقط آن را یک چیز می کند. مقدار کمی کیفیت و حمایت بهتر برای کشاورزانی که چغندر قند GMO تولید نمی کنند.

بهترین گزینه بعدی: عسل محلی یا خام یا شربت افرا. شما می توانید عسل خام با بهترین کیفیت را از غرفه های میوه دره ما پیدا کنید که به وفور در همه جا موجود است. بسیاری از پرورش دهندگان عسل نیز به صورت خصوصی از طریق دوستان یا معاملات حیاط خلوت می فروشند ، بنابراین از اطراف بپرسید و آنچه را که برای شما مناسب است پیدا کنید. عسل خام نباید از نظر فنی پخته شود ، زیرا مزایای سلامتی آن “خام” است ، با این حال ، مواد معدنی دست نخورده باقی می مانند و من هنوز از عسل برای بیشتر پخت های خود استفاده می کنم. می توانید از آن به عنوان جایگزین شکر سفید در دستور پخت استفاده کنید – فقط آن را از وسط نصف کنید. برای هر فنجان شکر ، ½ فنجان عسل استفاده کنید. به دنبال شربت افرا تیره تر “خالص” باشید و شربت تقلبی ذرت/افرا نخرید. آنها مواد معدنی را که شربت افرا خالص دارد به شما نمی دهند.

گزینه ای دیگر: ملاس ملاس یک شیرین کننده غنی از مواد معدنی است (راستش خیلی دوست ندارد) ، اما اگر طعم آن را بررسی کنید ، واقعاً در نان و قهوه عالی است.

چربی ها:

در حالی که چربی هنوز شیطانی است [Read: You Can Eat Fat and Lose Fat] از آنجا که می دانیم این رژیم غذایی ناسالم است و بخشی از رژیم غذایی بد است ، باید الف) بفهمیم که این اطلاعات رایج دیگر معتبر نیست ، ب) دوباره یاد بگیریم که به چربی ها اعتماد کنیم و مهمتر از همه ج) چربی ها را در انبار و یخچال و رژیم غذایی خود ارتقا دهیم. چند مسیر مختلف اگر هنوز کاربر مارگارین هستید ، این را بررسی کنید: [The Easy Guide to Fats]

pexels-photo-5988273.jpeg

مسیر معرفی: خرید چربی های سالم مانند توصیه های موجود در راهنمای چربی بالا ، شامل آووکادو ، کره ، دانه های چیا ، روغن نارگیل ، شیر ، روغن دانه کتان ، روغن گیاهی (کره تصفیه شده) ، آجیل و دانه های آلی/خام ، روغن زیتون (فوق بکر) و روغن کنجد.

بهترین/بهترین انتخاب بعدی: روغن زیتون فوق بکر ارگانیک. کره ارگانیک.

لبنیات:

در حالی که چربی ها جن زدایی می شوند ، از طرف دیگر محصولات لبنی هنوز در تغذیه اصلی مورد ستایش قرار می گیرند. ما نسل ها به ما آموخته اند که ساده ترین و بهترین راه برای دریافت کلسیم برای استخوان های قوی فقط لبنیات است. ما از آن زمان آموخته ایم ، خوب ، این کاملا درست نیست. [Read: But How Will I Get My Calcium?] در حالی که حقیقت این است که اگر زیاد بخوریم ، اجتناب از شیر گاو (در بسیاری از سس ها ، غذاهای پخته شده و غیره پنهان شده است) را بسیار سخت می کند ، اما وقتی غذای خود را انتخاب می کنیم و بیشتر می پزیم ، حق انتخاب داریم. بسیاری از مشتریانی که خوردن لبنیات را متوقف یا متوقف کرده اند ، احساس می کنند که هضم آنها چندین برابر بهتر می شود. [7 Ways to Stoke the Flames of Your Digestive Fire]

78-DSC_1835.jpg

مسیر معرفی: در هر جایی که از محصولات لبنی استفاده می کنید ، جایگزین های لبنی بخرید. می توانید از شیر نارگیل یا جو دوسر به عنوان یک جایگزین عالی در قهوه استفاده کنید – شیر بادام یا سویا برای غلات [Read: Make Breakfast Crazy Simple] یا شیر برنج

بهترین گزینه بعدی: خودتان شیر جو یا آجیل تهیه کنید. واقعاً آسان است. [Recipe]

با راینا یک چت رایگان رزرو کنید

تهیه منبع سخت نیست ، فقط خرید کلید ، و سپس ترکیب آن در کاری است که قبلاً انجام می دهید. با چند تغییر ساده ، می توانید رژیم غذایی خود را به طور گسترده ارتقا دهید!

(به کمک بیشتری احتیاج دارید؟) من مواد مغذی پیچیده را به اصول اولیه تقسیم می کنم و اقدامات لازم را انجام می دهم. بیا صحبت کنیم!

xo

websignature.jpg

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *