رفتن به نوشته‌ها

سالاد شام بهاری – ریشه های جدید من


سلام دوستان! برای سرگرمی ، من یکی از پست های وبلاگی که در سال 2010 نوشتم را احیا می کنم – یک کاسه سالاد گرم کره ای ، لوبیا ، هویج بو داده سیر و برنج وحشی. چرا من یک دستور ده ساله را دوباره ارسال می کنم؟ خوب ، من فکر کردم تعدادی از دنبال کنندگان جدید اینجا هستند که قبلاً این لذت را ندیده بودند (سلام ، اتفاقاً)! ثانیاً ، اکثر شما که اینجا هستید احتمالاً از ابتدا فراموش کرده اید. سوم ، این دستور العمل کامل انبار است. و در نهایت ، زیرا شدید است بسیار خوش طعم. لوبیا کره خامه ای ، سکه هویج سیر طلایی ، برنج وحشی نرم ، پیاز ترد و درخشان ، کلم ابریشمی و شوید تند ، همه اینها با یک پانسمان خردلی که لب های شما را لیس می زند تقریباً در همه چیز – این سالاد و فراتر از آن ، همراه است.

من همچنین آن را به سالاد شام بهاری تغییر نام دادم زیرا این غذای عالی فصلی است (بله ، مطمئناً چنین است. یک وعده غذاییبا ترکیب محصولات و طعم های زمستانی و بهاری ، ما راهی نور رفاه می شویم! هورا!

این دستور خاطرات زیادی را زنده می کند. تقریباً 3 سال است که در رستوران های کپنهاگ کار می کنم. من عاشق کارم بودم و در واقع نمی توانستم کسی را باور کنم پرداخت من تمام روز را در یک آشپزخانه گرم و تنگ می گذرانم و هر روز ده ها غذای جدید را بدون منو یا دستور غذا می پزم – قطعاً هنوز در مرحله ماه عسل هستم. من نسبت به غذایی که تهیه می کردم اطمینان داشتم ، از درک عمیق خود در مورد تغذیه در توسعه دستور غذا استفاده می کردم و از هر روز برای پیشبرد خلاقیت خود استفاده می کردم و کاملاً از سرعت یادگیری و رشد خود آگاه بودم. من قطعاً در گرداب بودم و آن دوره بسیار هیجان انگیز در زندگی من بود.

من شیفت خود را حدود ساعت 8 صبح شروع کردم و اکثر ظروف من باید تا ساعت 12 شب آماده می شدیم که درها را برای ناهار باز کردیم. این مدت زمان نسبتاً کوتاهی برای پمپاژ 200 سهم است هر چیزی، اما پس از چند سال ، راههای کوتاهی ایجاد کردم که طعم زیادی را به سرعت ارائه می دهد. یکی از این میانبرها ، روغن سیر بود – اولین کاری که بعد از بستن نخ بند پیش بندم انجام دادم ، که به عنوان ماریناد ، محل تفت و پایه سوپ ، خورش ، ماریناد و سس در طول روز استفاده می شد. در واقع ، من فکر نمی کنم ظروف زیادی از ایستگاه من بیرون می آمد او انجام نداد سیر را در آن زمان بخورید (این راهی آسان برای خوش طعم کردن چیزها است!). این روغن روی میز من نشسته بود و همه چیز را ریخته بود و مردم به دنبال چیزهای بیشتری بودند.

تنها چیزی که من دوست داشتم از روغن سیر استفاده کنم سبزیجات زمستانی بود. من می توانم آنها را با طلای مایع گفته شده پر کنم ، فر را روشن کنم ، و در نیم ساعت یک توده تاول زده از ریشه های رنگین کمان بو داده برای سرو دارم ، و من فقط به آب لیمو و کمی سبزی تازه نیاز داشتم. ظاهرش را عالی کنید. چه کسی نمی خواهد در این مورد غوطه ور شود ؟! به علاوه ارزان بود. مانند بسیاری از رستوران ها ، ما همیشه به دنبال نتیجه نهایی بوده ایم و چگونه می توانیم حتی معتدل ترین غذاها را طعم عالی بدهیم. روغن سیر بلیط بود.

در رستوران ، حرکت من این بود که سبزیجات ، غلات و حبوبات را به روشهای هیجان انگیز ترکیب کنم (که در آن زمان بسیار جدید بود!) بنابراین این غذای هویج بو داده با سیر در یک اجاق تجاری نیاز به یک خانه داشت. با مقداری دانه کره نرم و پوسته پوسته که به تازگی از اجاق گاز خارج شده بود و مقداری برنج وحشی دم کرده از روز اول که من را از یخچال بیرون آورد ، این ترکیب با توجه به بافت ها ، رنگ ها و طعم های مختلف بسیار ارگانیک به هم پیوست.

راز این غذا قوام سیر در روغن است. متفاوت از خرد کردن سیر و افزودن آن به روغن ، باید در اینجا عمل کنید باید آنها را رنده یا مخلوط کنید تا خمیری شوند. به این ترتیب ، سیر به هر جایی که روغن کار می کند می رود و به طور مساوی به خوشمزه ترین و خوشمزه ترین طلای طلایی ، شیرین و بو داده تبدیل می شود. از او متنفر نخواهید شد.

متوقف کردن! زمان فیبر

فیبر شاید کمترین جذابیت را در بین تمام مواد مغذی که درباره آن شنیده ایم داشته باشد. همه چیز درباره پروتئین است! چاق! و اگر تا به حال در مورد کربوهیدرات ها چیزی شنیده اید ، احتمالاً این یک چیز نادان و ناعادلانه است (من واقعاً از انتخابهای درشت مغذی متنفرم ، غرق شوید!). فیبر بسیار خسته کننده به نظر می رسد و چیزی است که فقط مادربزرگ شما به آن اهمیت می دهد ، پس چرا شما چنین می کنید شما هستید نیاز به؟

یکی از دلایلی که رژیم های غذایی غنی از گیاه را برای سلامتی حفظ می کند ، نه تنها به دلیل فیبر زیاد آنها ، بلکه توانایی همه کاره آنهاست. فیبرها در گذشته به دو دسته اصلی محلول و نامحلول تقسیم می شدند. آنچه در این زمینه تحقیقاتی جدید و هیجان انگیز است این است که می بینیم فیبر را می توان به چند دسته دیگر (ویسکوزاکاریدها ، نشاسته های غیر چسبناک ، نشاسته های مقاوم و غیره) تقسیم کرد که هر کدام امکان از تنوع منابع غذایی برای باکتری های روده ما. به طور خلاصه ، هرچه گیاهان متنوع تری داشته باشیم ، میکروبیوم ما نیز متنوع تر خواهد بود.

چرا این مهم است؟ زیرا روده ما پایه و اساس سلامت کلی ما است. اگر ما نیروهای وسیعی در خط مقدم سیستم ایمنی خود داشته باشیم ، شانس ما نه تنها بهتر است بقا، اما رونق دارد. فیبرهایی که می خوریم همچنین باکتری های خوب را تغذیه می کند و انواع خاصی از فیبرها انواع خاصی از باکتری ها را تغذیه می کنند. تا جایی که ممکن است از خوردن گیاهان لذت ببرید تا مطمئن شوید که از طیف گسترده ای از افراد خوب در دستگاه گوارش خود حمایت می کنید. آنها به شما می گویند با بیل به شما پس می دهند!

غذاهایی که بیشترین میزان فیبر را دارند لوبیا ، عدس ، سبزیجات ، میوه ها ، غلات ، آجیل و دانه ها هستند (به یاد داشته باشید که فیبر در غذاهای حیوانی وجود ندارد). نسبتهای مختلف فیبرهای محلول و نامحلول ، و همچنین فیبرهای چسبناک/غیر چسبناک و قابل تخمیر در همه این گروههای غذایی یافت می شود که هر کدام به شدت توصیه می شود. و به جای تمرکز بر گرم (حداقل توصیه شده روزانه 25 گرم است ، نه این که در مورد آن صحبت کنیم …) ، ما باید بر تنوع تمرکز کنیم. تا آنجا که ممکن است از غذاهای گیاهی لذت ببرید و ببینید چگونه بدن شما به آرامی شروع به تغییر می کند. همه چیز به روده برمی گردد ، نه اینکه چه چیزی شما هستید آنها غذا می خورند ، اما باکتری های روده شما نیز می خورند.

با این غذا ، این بچه های خوب را با فیبر تغذیه می کنید شش گیاهان مختلف! در مورد مخلوط جامد صحبت کنید. لوبیا ، غلات کامل ، 3 نوع سبزیجات مختلف ، به علاوه سبزیجات تنوع زیادی از فیبر را اضافه می کنند. خوب ، خوب ، فیبر خوب! 😉

نکته جالب در مورد تجدید نظر در این دستور غذا دیدن این است که آیا چیزی وجود دارد که این بار تغییر دهم. من در 10 سال گذشته چیزهای زیادی آموخته ام و فوق العاده به عنوان آشپز رشد کرده ام ، بنابراین تعجب می کنم که تنظیمات زیادی نداشته ام. تنها دو موردی که احساس کردم این سالاد به آن احتیاج داشت سبز تیره و ترشی بود – حرکتهای کلاسیک سارا B در این مرحله! از آنجایی که ما هنوز هیچ سبزی بهاری نداریم ، من تصمیم گرفتم که کلم برگ برنده باشد ، و به وضوح به ماساژ نیاز دارد! من پیازهای قرمز را در دستور اصلی به ترشی سریع تبدیل کردم ، این یکی دیگر از تکنیک های ضروری آشپزخانه است که از زمان انتشار آن آموخته ام.

این غذای سالاد هر چیزی را که نیاز دارید و در یک کاسه میل دارید ، دارد: فوق العاده خوشمزه و پر طعم است ، با همه بافت ها در ترکیب برای برآورده شدن هوس شما. همه موارد را می توان جداگانه تهیه کرد ، حتی در روزهای جداگانه ، اگر به نظر برسد چیزهای زیادی وجود دارد که می توان به طور همزمان برای یک ظرف پخت. اگر به مسیر تمدید می روید ، لوبیا و برنج را یک روز قبل یا بیشتر بجوشانید (و در حین کار بیشتر انجام دهید ، زیرا آماده سازی غذا برای برندگان است) و پیازها را تا یک هفته قبل ترشی کنید. شلغم را می توان یک روز یا بیشتر آماده کرد ، اما هویج را باید درست قبل از سرو تفت داد.

اگر لوبیا کره ای ندارید ، هر لوبیا سفید کار می کند (دریایی ، کانلینی ، Great Northern یا لوبیای کوچک لیما برخی از انواع آن هستند) و اگر می خواهید دانه ها را تغییر دهید ، هر برنج کار می کند – حتی ارزن یا کینوا خوشمزه خواهد بود ! به جای هویج ، از هر سبزی ریشه ای که با آن میل می کنید استفاده کنید: چغندر ، سیب زمینی شیرین ، کلم پیچ یا کدو زمستانی طعم بسیار خوبی در روغن سیر دارد. و اگر شوید گیاه رویای شما نیست ، سعی کنید آن را با جعفری ، گشنیز ، ریحان یا ترخون جایگزین کنید.

من واقعاً امیدوارم که به زودی از این غذای خوشمزه و سیر کننده لذت ببرید. این روزها خیلی از ما طلب می شود و من همچنان برای اتصال به زمین ، وضوح و ارتباط به آشپزخانه برمی گردم. هیچ پاسخی وجود ندارد ، فقط حضور است. و در این وجود ، من خود را بالای تخته برش می بینم ، از آنچه در مقابل من قرار دارد سپاسگزارم ، همانطور که یک هویج را خرد می کنم ، سپس یکی دیگر ، به خاطر چیزهای ساده از شما تشکر می کنم.

همه شما را دوست دارم. آنجا خوب و ایمن بمانید.
xo ، سارا بی

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *