رفتن به نوشته‌ها

“رژیم گیاهخواری”؟ آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست … – راینا دان لوتز



رژیم گیاهخواری معنای واقعی خود را به نام فروش شرکت هایی تغییر داده است که بخشی از جنبش غذایی واقعی نیستند و به احتمال زیاد به سلامتی شما اهمیت نمی دهند. معنای خاصی ندارد و می تواند توسط افراد یا گروه های مختلف تفسیر متفاوتی شود. این بدان معنا نیست که غذای ناخواسته بخورید ، آن هم گیاهخواری. همچنین این بدان معنا نیست که تا آخر عمر فقط آووکادو و آب میوه بخورید.

هنوز می توانید گوشت بخورید یا جمعه شب را به پیتزا و برنامه های سینمایی اختصاص دهید و همچنین غذاهای گیاهی بخورید. در حقیقت ، این ایده اصلی پشت رژیم گیاهخواری است: تمرکز بر غذا خوردن است بخصوص گیاهان.

درست همانطور که مایکل پولان به ما آموخت. غذای واقعی بخورید. زیاد نیست. بیشتر آنها گیاهی هستند.

خوردن بیشتر گیاهان فواید زیادی برای سلامتی و محیط زیست شما دارد ، همچنین می توانید برخی از آنها را در اینجا بخوانید [5 Reasons You Need Whole Foods] و امروز من قصد دارم “گیاهی” را برای شما کمی ساده تر تجزیه و تحلیل کنم.

اما ، چند گیاه گیاهی وجود دارد؟

این جایی است که مشکوک و غیررسمی می شود و مردم را بدون دستورالعمل های دقیق یا برنامه غذایی ناراحت می کند. از آنجا که هیچ تعریف رسمی از رژیم گیاهخواری دقیقاً وجود ندارد ، دلیل انحراف آن و تا به امروز مردم را گیج می کند. بیایید بیش از حد در مورد آن فکر نکنیم ، می کنیم؟

کارشناسان تغذیه معتقدند که اکثر مردم از رژیم غذایی که شامل غذاهای گیاهی بیشتری نسبت به غذاهای حیوانی است سود زیادی خواهند برد. بیشتر دستورالعمل های رژیم غذایی در سراسر جهان روش تغذیه گیاهی را ترویج می کنند که بر میوه ها ، سبزیجات ، غلات کامل ، حبوبات ، آجیل و دانه ها تمرکز دارد. غذاهای گوشتی و لبنی اغلب در مقادیر کمتری نسبت به غذاهای گیاهی تشویق می شوند. فقط گیاه بخورید فقط بیشتر معنی می دهد.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *