رفتن به نوشته‌ها

رژیم کتو دوباره چگونه می توانید بعد از شکستن رژیم کتو به رژیم غذایی آن بازگردید؟


بعد از شکستن رژیم کتو چگونه به آن بازگردیم؟

متأسفانه بسیاری از مردم می گویند نمی توانند از غشای خود خارج شده و از آن عبور کنند !!! برگردیم به رژیم کتو

پس از تحقیق و گفتگوها مشخص می شود که این افراد روز بعد چربی بدن خود را به صفر می رسانند. به این افراد گفته شد که روز بعد از غذا خوردن ، از آنجا که بدن شما مملو از ذخایر گلیکوژن است ، مصرف چربی از تخلیه ذخایر گلیکوژن جلوگیری می کند. به همین دلیل نباید چربی مصرف کنید تا گلیکوژن از بدن شما خارج شود.

غذاهای کتوژنیک - چگونه می توانیم بعد از شکستن رژیم به رژیم کتو برگردیم؟

پاسخ این است که این استدلال 100٪ اشتباه است. و دلیل اینکه نمی توانید از گند خارج شوید دقیقاً همان اشتباهی است که انجام داده اید.

روزه متناوب در برابر کتو 01 - چگونه می توانیم پس از شکستن رژیم کتو به آن بازگردیم؟

چرا استدلال برای حذف کل چربی در روز بعد اشتباه است؟ به دو دلیل:

1. هنگامی که ذخیره گلیکوژن بالایی در بدن خود دارید و چربی مصرف می کنید ، این بدان معنا نیست که بدن ابتدا چربی می سوزاند. این هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
بدن همیشه ابتدا گلیکوژن و سپس چربی را جذب می کند

2. هنگامی که شما در حال برنامه ریزی تصادف بودید به این افراد گفته شد. بنابراین شما بیش از آنچه برنامه ریزی کرده اید کالری مصرف نمی کنید. و به هر حال ، وقتی تقلب می کنید ، از کتوز خارج شده اید و چربی ای که با غذای تقلبی خود می خورید به صورت چربی ذخیره می شود. باید روزی فرا برسد ، مصرف چربی ها را کاهش داده و مصرف کربوهیدرات ها را افزایش دهید تا این چربی ها به صورت چربی ذخیره نشوند.

از طرف دیگر ، اگر مصرف چربی خود را در روز بعد به صفر برسانید و کربوهیدرات مصرف کنید ، دوباره انسولین را تحریک خواهید کرد. سطح انسولین که به دلیل ناشتا بودن (خواب) کاهش یافته است ، رژیم کتوژنیک شما را دوباره بالا می برد ، اشتهای شما را افزایش می دهد و مشکلاتی را که قبل از رژیم کتو داشتید باز می گرداند. این چرخه ممکن است چند روز طول بکشد و شما نتوانید از آن خارج شوید.

5ec68933f0f41924fd351815 - چگونه می توانم بعد از شکستن رژیم کتو دوباره به آن وارد شوم؟

چگونه می توانیم به کتوز بازگردیم؟

اولویت شما نباید تخلیه بدن شما باشد. وقتی بدن شما خالی است و بدن شما در کتوز نیست. در واقع بدن شما گرسنه است و بارها و بارها باعث گرسنگی کاذب می شود.
ما می خواهیم بدن را وارد کتوز کنیم. این یک فرمول ساده دارد ، شما باید کربوهیدرات کمتری دریافت کنید و از نظر بدنی فعال تر باشید. هنگامی که بدن شروع به سوزاندن ذخایر گلیکوژن در بدن ، کبد ، خون ، ماهیچه ها می کند و چربی ها و کتون ها را به عنوان سوخت تشخیص می دهد.

روش پیشنهادی برای روز بعد از انحلال به عنوان جایگزینی برای روش اشتباه رایج (حذف کل چربی):

1. تمرینات قدرتی کامل بدن (بهترین کار بعدی در روز بعد تقلب است. مخصوصاً برای افرادی که ورزش می کنند ، ذخایر گلیکوژن را به طور کامل از بدن و ماهیچه ها حذف می کنند. شما به درستی تقلب می کنید و در عین حال از زمان برای عضله سازی استفاده می کنید. .)

این روش همچنین در رژیم کربوهیدراتهای چرخه ای استفاده می شود (یعنی آنها دو روز در هفته تقلب می کنند و در طول آن دو روز تمرینات قدرتی سنگین انجام می دهند تا عضله بسازند و چربی سوزی را در پنج روز آینده شروع کنند).

2. روزه جواب 100٪ است. روز بعد ، با یک وعده غذا جشن بگیرید. می توانید بیشترین بهره را از آن ببرید. (روزه داری به کاهش سطح انسولین در بدن کمک می کند و به بدن کمک می کند کتون های حامل تولید کند.)

روزه برعکس افرادی است که بین روز بعد چربی را به صفر می رسانند ، روزه سطح انسولین را کاهش می دهد ، اما افرادی که چربی را به صفر می رسانند و کربوهیدرات مصرف می کنند ، سطح انسولین را در خون افزایش می دهند.

mctoilsportsresearch 1024x683 1 599x400 - چگونه می توانید بعد از شکستن رژیم کتو به رژیم غذایی خود بازگردید؟

روشهای تقلب در تقلب

مصرف روغن mct و قهوه: تولید کتون را تسریع می کند. و بلافاصله بعد از کتوز به مرحله کتوز بازگردید.

تقلب دوباره چیست؟

وقتی بدن شما کاملاً با رژیم کتو سازگار شد ، می توانید میزان چربی مصرفی خود را در روز به میزان کمی کاهش دهید. زیرا بدن دسترسی خوبی به چربی دارد و می تواند به جای چربی که مصرف می کنید از مقداری چربی بدن استفاده کند. به همین دلیل ، شما می توانید محتوای چربی خود را پس از مدتی کاهش دهید ، اما نه به طور کامل.
اما هنگام تقلب ، سطح بالای انسولین باعث می شود دسترسی بدن به ذخایر چربی به طور کامل بسته شود و این سطح بالای انسولین به شما اجازه استفاده از چربی را نمی دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سطح انسولین خود را کاهش دهید تا بدن شما بتواند دوباره از چربی استفاده کرده و کتون ایجاد کند.

شما رژیم کتوژنیک را می شناسید و می دانید که این رژیم از 70٪ چربی ، 25٪ پروتئین و 5٪ چربی تشکیل شده است و وقتی فردای آن روز می آیید ، چربی را به صفر می رسانید. این بدان معناست که شما 100٪ متعهد به پروتئین ها و کربوهیدراتهای تحریک کننده انسولین هستید و وقتی سطح انسولین در خون شما بالا باشد ، به بدن شما اجازه نمی دهد که مجدداً به چربی های رژیم کتو دسترسی پیدا کند و در عین حال بدن شما نمی کند می توانید غذا بخورید و کالری کمتری داشته باشید.غذا بخورید و سطح انسولین بالایی داشته باشید. اکنون بدن به عضله تغییر می کند و ماهیچه ها را می سوزاند و در عین حال اشتها را تحریک می کند و شما را به همان چرخه اشتباه پرخوری باز می گرداند.

خلاصه:
روز بعد ، رژیم غذایی شما باید به گونه ای باشد که سطح انسولین در خون کاهش یابد. این فرایند فقط با رژیم کتوژنیک متعادل یا جشن می توان به صورت متناوب انجام داد.

پرطرفدارترین رژیم سال و رژیم کتوژنیک چیست؟

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *