رفتن به نوشته‌ها

رژیم چاقی سریع با رژیم عالی


قبل از پیروی از هر نوع رژیم چاقی ، ترجیحاً مشورت با متخصص تغذیه است ، ابتدا باید دلیل چاق نبودن خود را بدانیم و سپس باید با تشخیص صحیح به دنبال رژیم های موثر و م obesثر چاقی باشیم. در زیر ما برای شما یک هفته افراد چاق آورده ایم. امیدواریم با پیروی از این رژیم چاقی سریع ، به راحتی تا چند کیلو در هفته وزن اضافه کنید.

برای تغییر متابولیسم به زمان زیادی نیاز خواهید داشت. بهتر است به راحتی تسلیم نشوید و تا زمانی که به خواسته خود نرسیدید تسلیم نشوید. راه های زیادی برای افزایش وزن وجود دارد و رژیم ها از مهمترین و سالم ترین آنها هستند. برای افزایش وزن ، بهتر است کالری بیشتری در طول روز مصرف کنید تا میزان کالری که بدن روزانه می سوزاند. خوردن پروتئین بدن شما روزانه به 1.5 گرم پروتئین به ازای هر پوند وزن بدن نیاز دارد. بدن شما نیز روزانه به مقدار مناسبی از چربی نیاز دارد ، بنابراین خوردن چربی برای افزایش وزن نیز مفید است. همچنین بهتر است عادات غذایی 3 وعده غذایی در روز را فراموش کنید و در عوض 5 تا 6 وعده غذایی کوچک در روز بخورید. با مطالعه رژیم غذایی چاقی سریع هفت روزه تا انتها با ما باشید.

انواع غذاها برای رژیم چاقی سریع

برنامه رژیم چاقی سریع هفت روزه

در این مقاله ، رژیم غذایی چاقی سریع هفت روزه کامل و جامع را برای شما شرح داده ایم. امیدواریم این رژیم برای شما ساده باشد و با استفاده از آن به راحتی بتوانید چند پوند وزن اضافه کنید.

رژیم چاقی سریع

اولین روز

در اولین روز رژیم سریع چربی ، بهتر است نصف فنجان بلغور جو دوسر خام به عنوان صبحانه با یک لیوان شیر بدون چربی ، نصف فنجان بلوبری خشک یا کشمش ، یک قاشق غذاخوری روغن کامل و کمی روغن دانه کتان بخورید. دارچین؛ برای یک میان وعده ، یک فنجان شیر بدون چربی ، یک میوه بزرگ ، یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی کامل ، و یک تکه موزارلا ، و برای ناهار ، دو فنجان کامل سالاد تخم مرغ خوشمزه ، 2 نان پیتا و یک موز بخورید. برای میان وعده عصرانه ، یک وعده ماست کم چرب ، یک وعده پنیر محلی کم چرب ، یک وعده کامل بلوبری مخلوط با انواع توت ها ، 2 قاشق غذاخوری پودر گندم سبوس دار و 1 قاشق غذاخوری عسل ، و برای شام 20 گرم ماهی قزل آلا ، یک سیب زمینی بزرگ ، یک وعده کامل نخود فرنگی و یک لیوان شیر کم نمک بخورید. در آخرین وعده غذایی بعد از شام ، بهتر است نصف فنجان ماست کم چرب ، 3 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی ، چند تکه یخ و نصف قاشق غذاخوری عسل را ترکیب کرده و میل کنید.

رژیم چاقی برای روزه نازک

روز دوم

در روز بعد رژیم چاقی سریع برای صبحانه 4 کیک گندم ، 2 قاشق غذاخوری شربت افرا ، یک وعده کامل پنیر کم چرب محلی و یک فنجان توت فرنگی تازه و خوش طعم و یک ساندویچ کره بادام زمینی با موز و عسل ، یک موز کامل و دو نوشیدنی کامل. از شیر بدون چربی برای ناهار می توانید ماکارونی گیاهی با یک لیوان ماست کم نمک میل کنید. حالا برای میان وعده دوم ، یک فنجان شیر بدون چربی ، یک فنجان میوه یخ زده که می تواند هر نوع میوه ای باشد ، و 2 قاشق غذاخوری دانه کتان مخلوط کرده و میل کنید. برای شام ، حدود 200 گرم سینه بوقلمون ، دو عدد سیب زمینی بزرگ و یک وعده کامل سبزیجات پخته بخورید. بهتر است بعد از شام دسر میل شود.

برخی را رز کنید

برنامه افزایش وزن صبح سوم ، برای صبحانه ، 2 عدد کراکر گندم یا جو با پودینگ و برای میان وعده ، یک لیوان شیر بدون چربی با یک میوه بزرگ بخورید. برای ناهار می توانید ساندویچ تن و پنیر با گلابی میل کنید و می توانید این ساندویچ را با ترکیب دو تکه نان سبوس دار ، حدود 150 گرم ماهی تن ، یک بشقاب پنیر چدار و سس مایونز بدون چربی با کاهو یا گوجه فرنگیها. برای یک میان وعده سریع از رژیم غذایی چاقی ، می توانید یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ در عصر بخورید و هنگام شام می توانید یک کاسه سوپ مرغ میل کنید. بعد از شام ، خوردن یک لیوان شیر بدون چربی و 3 میوه بزرگ خوب است.

رژیم چاقی سریع

روز چهارم

برای صبحانه در روز 4 رژیم افزایش وزن سریع ، املت گیاهی که شامل 2 تخم مرغ ، نصف فنجان پنیر بدون چربی ، نصف فنجان سبزیجات با دو تکه نان سبوس دار ، یک فنجان شیر کم چرب است. و یک پرتقال بخورید و یک تن ماهی تن ، 2 فنجان کامل برنج قهوه ای ، مقداری چاوتنی و گوجه فرنگی را به عنوان میان وعده بخورید. برای ناهار یک ساندویچ کم چرب بوقلمون و پنیر را با یک مشت انگور قرمز سرو کنید. برای یک میان وعده ، یک فنجان شیر کم چرب با دو وعده کامل میوه یخ زده ، برای شام ، 250 گرم سینه مرغ ، یک فنجان بروکلی ، دو فنجان پوست برنج با لوبیا ، و بعد از شام مخلوطی از پروتئین سویا پودر با شیر ، همراه با یک تکه میوه عالی.

روز پنجم

برای صبحانه ، پنکیک گندم ، دو فنجان شیر بدون چربی ، یک لیوان پر از زغال اخته یا توت تازه ، یک لیوان شیر کم چرب با دو میوه بزرگ ، همبرگر برای ناهار و پنیر برای یک لیوان شیر بدون چربی. برای شام با یک میوه بزرگ ، یک برگر با یک لیوان ماست کم نمک و برای یک پایان زیبا در شب ، پروتئین با میوه های فراوان سرو کنید.

پروتئین موجود در فست فود برای چاقی

روز ششم

برای صبحانه 4 پنکیک گندم کامل ، 2 قاشق غذاخوری آب افرا ، یک فنجان شیر بدون چربی ، با یک وعده کامل زغال اخته تازه ، برای میان وعده 4 تخم مرغ آب پز ، یک وعده کامل جو پخته ، یک لیوان شیر بدون چربی با موز. و کمی دارچین ، برای ناهار 2 فنجان ماکارونی با 2 قاشق غذاخوری سس ، 150 گرم سینه مرغ و مقداری سالاد اسفناج ، برای یک میان وعده یک فنجان گربه ماهی با نصف فنجان ماهی تن با یک سیب بزرگ و برای شام 150 گرم سینه مرغ ، دو وعده کامل سبزیجات پخته با سیب زمینی بزرگ و در آخر شب می توانید یک نوشیدنی پروتئینی بخورید.

روز هفتم و آخرین روز رژیم چاقی سریع است

برای صبحانه ، مخلوط دو تخم مرغ ، سس ، فلفل دلمه ای ، پنیر موزارلا با 4 تورتیلا گندم و یک دسته بزرگ انگور ، برای میان وعده ، مخلوط دو فنجان سبوس جو با دو فنجان شیر کم چرب ، کمی دارچین ، قسمت دوم کشمش ، برای ناهار دو تکه نان با 150 گرم همبرگر ، 2 تکه پنیر کم چرب ، گوجه فرنگی ، کاهو و خردل ، سبزیجات پخته ، 1 فنجان شیر کم نمک ، 3 ساندویچ کره بادام زمینی با موز برای میان وعده و یک وعده کامل سوپ لوبیا قرمز ، 150 گرم تن ماهی برای شام ، و یک وعده پاستا ، یک فنجان سالسا ، کلم بروکلی بخارپز ، ماست کم نمک و یک شیک پروتئینی بعد از شام.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم چاقی

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *