رفتن به نوشته‌ها

رو به جلو و بالا – چگونه می توان به مسیر اصلی بازگشت


برف به معنای واقعی کل کشور را تبدیل به زامبی های هوس کربوهیدرات کرده است که می خواهند در خانه بمانند و هرگز مبل را ترک نکنند … یا شاید این فقط من هستم.

و این با در نظر گرفتن این است که برف در حال حاضر آب شده و امروز حدود 10 درجه سانتیگراد است. پس چرا روزهای تابستان را شمارش نمی کنیم …؟

خوب ، من فقط می توانم برای خودم صحبت کنم ، اما کار کمی دیوانه کننده بوده است ، که برای من معمولاً به معنای خواب کمتر یا اختلال در الگوهای خواب است. این به نوبه خود باعث می شود مغز ضعیف ما هوس قند کند زیرا سطح کورتیزول ما وقتی نمی خوابیم و هوس چیزهای خوب می کنیم افزایش می یابد.

بنابراین برای معکوس کردن علم چه می توانیم انجام دهیم؟

خوب ، ما می توانیم با ردیابی مراحل خود ، چه در تلفن های خود و چه در FitBit ، شروع کنیم و سعی کنیم روزانه به 10،000 برسیم. من در یک دفتر کار می کنم و معمولاً فقط حدود 8k کار می کنم اما تلفن خود را ردیابی می کنم و همیشه آن را با خود حمل نمی کنم! هرچند مرا از بالا رفتن از پله ها آگاه کرد

دوم ، برای کاهش الگوهای وحشتناک ضعف خواب ، سعی کنید یک مکمل منیزیم با کیفیت خوب قبل از خواب ، حدود یک ساعت قبل از ضربه زدن به گونی مصرف کنید. بهتر است با نمک های منیزیم حمام کنید و تا جایی که می توانید بنوشید!

در مرحله بعد ، می خواهید مطمئن شوید که هیدراته باقی می مانید – مه مغزی بر سر هر کسی ؟! و به طور منظم غذا بخورید تا در نهایت برای بیدار ماندن به نوشیدنی های شیرین یا کافئین تکیه نکنید.

برای جلوگیری از هوس ، روز خود را با یک صبحانه پرچرب و سرشار از پروتئین شروع کنید و سعی کنید کروم را برای 1-2 هفته (حدود پریود ، هنگامی که علائم PMS را مشاهده می کنید) مصرف کنید تا به تعادل قند خون کمک کنید. سطوح

همچنین به خود اجازه دهید از تعطیلات آخر هفته لذت ببرید وگرنه ذهن ضعیف شما دیوانه خواهد شد – اما به شرطی که متخصص بهداشت شما آن را توصیه کند. برخی از افرادی که به دلیل پیش دیابت یا چاقی در برنامه چربی سوزی هستند ممکن است نیاز داشته باشند تا زمانی که به درصد چربی بدن سالم نرسند ، قند را به طور کامل محدود کنند. در چنین مواردی همیشه با پزشک خود مشورت کنید.

سعی کنید از خوردن زیاد در منزل اجتناب کنید – من در این مورد وحشتناک هستم و اشتهای زیادی دارم ، بنابراین تشخیص آنچه در غذای شما وجود دارد و گاهی اوقات به اندازه کافی کافی نیست!

سعی کنید هر روز حداقل 20 دقیقه از خانه خارج شوید تا حرکت کنید ، فعال بمانید و مقداری ویتامین D دریافت کنید. هنگامی که سیستم ایمنی بدن ما دچار نقص می شود ، بیشتر به دنبال قند هستیم ، که منجر به التهاب بیشتر می شود و ما را بیشتر مستعد بیماری می کند. چرا مغز چرا!

در نهایت ، من همچنین می دانم ، اگر بودجه اجازه می دهد ، رزرو یک تعطیلات آفتابی کوچک به ما این امکان را می دهد تا در مورد آن هیجان زده باشیم. هزینه ای هم برای خورشید ، ماه و ستاره ندارد! من در اواسط آوریل چند روز برای آموزش و خوردن غذاهای دریایی تازه ویلامورا در پرتغال رزرو کردم و مدت اقامت چهار روز فقط 120 یورو (بین دو سفر!) حدود 140 یورو در هر سفر بود ، بنابراین چند روز برای من به راحتی توجیه می شود. 🙂

چه بهانه ای؟

ایکس



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *