رفتن به نوشته‌ها

روز تعطیل ، تعطیلات کامل 30


من در طول هفته گذشته احساس گرما نکرده ام یا به این دلیل عمدتا به دلیل آن زمان ماه است. هیچ چیز جدیدی نیست ، من می دانم ، اما تأثیرات آن از کودکی تا کنون بر من تأثیر گذاشته است. هنوز ناامیدم می کند! این بار سعی می کردم ادامه دهم ، اما وقتی امروز صبح بیدار شدم فقط این کار را کردم. ممکن نیست. انجام دادن. او او. میدونی؟ بنابراین من یک روز بیمار را در وسط هفته گذراندم.

من همچنین به این فکر کرده ام که با کل 30 چه کنم – آن را ادامه دهید یا فقط آن را کنار بگذارید. پس از خواندن برخی از صحبتهای مایکل هال در مورد او (و او تحقیقات خود را انجام داد!) ، من را در تجدید نظر مجبور کرد. برخی از آنچه که بنیانگذاران پروژه 30 تصور می کردند مبتنی بر علم است ، اما بسیاری از آنها یا بر اساس علم آشغال نیستند. من احساس می کنم باید قبل از شروع کار ، بهتر می دانستم یا بررسی های لازم را انجام می دادم ، اما مانند بسیاری دیگر با این ایده وسوسه می شدم که حذف عفونت های “شناخته شده” از رژیم غذایی من یک تجربه سرگرم کننده خواهد بود. یعنی صادقانه؟ من هنوز فکر می کنم که اینطور است ، اما بعد از 16 روز متوجه شدم که انگیزه اصلی من کاهش وزن مداوم بود ، پس چرا به کارهایی که انجام می دادم در کنار چیزهای جدیدی که آموختم برنگردم؟

پشیمان نیستم که امتحان کردم. اما من مایلم تعدادی تغییر را برای بازگشت به “عادی جدید” انجام دهم.

موارد مثبت:

• من بیشتر با نیازهای بدن خود در ارتباط هستم – میل من به قند به طرز چشمگیری بهبود یافته است ، و در حالی که هنوز در مورد برخی از شیرینی های مورد علاقه خود فکر می کنم ، از میوه هایی که می خورم راضی هستم. خیلی خوشحالم که عادت خوردن چیزهای شیرین را بعد از هر وعده غذایی کنار گذاشتم. این یک چیز بزرگ برای من است.

• اندازه سهم من به طور کلی بهبود یافته است. من دیگر بین وعده های غذایی میان وعده نمی خورم.

• خوب است بدانید که من/وابسته به الکل نیستم. (صادقانه بگویم ، من کمی نگران بودم که ممکن است همینطور باشد.) دلم برای استراحت با یک آبجو یا یک لیوان شراب تنگ شده بود ، اما این باعث مرگ من و هیچ چیز نشد.

• نحوه برخورد با استرس را بدون توسل به غذا یاد می گیرم.

• من در 16 روز اول بیش از 9 پوند وزن کم کردم – بله ، من امروز صبح در ترازو قرار گرفتم.

• ترازو دیگر چنین کنترلی بر من ندارد. من هنوز به وزن روزانه اعتقاد دارم ، اما فکر می کنم مقیاس را فقط هر دو هفته یا بیشتر به جای هر روز ، حداقل برای مدتی بررسی می کنم.

• من کشف کرده ام که برای بالا بردن طعم غذا مجبور نیستم تا حد زیادی به برخی غذاها تکیه کنم. مورد: ناچو ژامبون و سیب زمینی که درست می کنم بدون پنیر یا خامه ترش خوشمزه است. شاید آنقدر که فکر می کردم وسط آن هستم ، پنیر را از دست ندادم.

• من سبزیجات زیادی خوردم و واقعاً از آنها لذت بردم!

• من هنوز در تهیه غذا و ناهار به سر کار آمدن خوب نیستم ، اما وقتی این کار را می کنم دوست دارم. این یک عادت است که من برای رهایی از آن به کار خود ادامه خواهم داد.

معایب:

• بسیاری از آنچه که مجموعه 30 بر اساس آن ساخته شده است علم آشغال است. *ترومبون نشانه غم انگیز*

• من خیلی خسته بودم و همیشه درد داشتم ، حتی بیشتر وقتی شروع کردم. من شروع به احساس افسردگی و ناامیدی کردم.

• من واقعاً از برخی از قسمتهای بسیار محدود کننده محدودیت ها متنفر بودم و مانند بسیاری از گزارشهای دیگر ، احساس می کردم که آنها مشکل غذا خوردن من را بهم زده اند.

بسیاری از جوانب مثبت ، درست است؟ بنابراین این چیزی است که من تصمیم گرفتم در آینده انجام دهم:

• به خوردن مقدار زیادی سبزیجات ، میوه ها و چربی های سالم ادامه دهید.

• سعی کنید برنامه غذایی هر وعده غذایی را رعایت کنید: پروتئین ، سبزیجات و چربی های سالم. به عبارت دیگر ، تعادل.

• از پرهیز از قندهای اضافی خودداری کنید ، و برای نظارت بر میزان مصرف روزانه قند من ، به 25 گرم یا بیشتر محدود کنید.

• غلات کامل را اضافه کنید ، اما به روش محدود. حبوبات دانه بندی شده (لوبیا سیاه و همه همراهان آنها – قرمز کوچک ، صورتی ، سفید ، نخود ، کلیه و غیره). در مورد محصولات لبنی نیز همینطور فکر می کنم. همه آنها بخشی از رژیم غذایی من خواهند بود ، اما بازیکنان اصلی مانند گذشته نیستند.

• من الکل می خورم ، اما به طور کلی آن را کاهش می دهم. من به او تکیه نمی کنم که وقتی عصبی یا ناراحت هستم ، مرا آرام کند.

• من برای “دسرها” جا باز می کنم ، اما به طور کلی برای غذاها یا مناسبت های خاص خواهد بود.

از نظر فنی ، شما قبلاً پروتکل را نقض کرده اید. دیروز ، مقداری گوشت ، ماهی قزل آلا ، سیب زمینی و میوه از مغازه اغذیه فروشی Wegmans (فروشگاه مواد غذایی) برای ناهار گرفتم. در ظاهر ، اینها گزینه های خوبی هستند ، اما من واقعاً نمی دانم این مواد در چه چیزی پخته شده اند ، بنابراین آنها احتمالاً بیرون هستند.

امروز صبح دو جرعه کوچک از آبجو شریکم نوشیدم – یکی را که قبلاً امتحان نکرده بودم. درست مانند دو جرعه – اما اگر به آن پایبند باشم ، من را به اولین روز دانشگاه 30 باز می گرداند.

با این حال ، من فوراً به همه چیز بر نمی گردم. صرف نظر از مواردی که ذکر کردم ، من هنوز از W30 استفاده می کنم. من به چیزهای “ممنوعه” همانطور که خودشان را نشان می دهند و مناسب به نظر می رسند برمی گردم. امروز به مهمانی دیوانه واری نمی روم!

من بسیار خوشحالم که امروز به 325.8 رسیدم. پیشرفت عالی! من نمی خواهم آن را به خطر بیندازم. چیزی که من خواهم گفت این است که با وجود محدودیت بودن W30 ، من احساس حقارت نمی کردم. بله ، من اینجا و آنجا گرسنه بودم ، اما گرسنگی متفاوت است. من سه وعده غذایی کامل و متعادل در روز بدون احتساب کالری می خورم. من واقعاً ، واقعاً دوست دارم ، صادقانه؟ من اینگونه دوست دارم زندگی کنم: بدنم را با غذاهای خوشمزه پر می کنم که به عملکرد بهتر آن کمک می کند و بیش از حد نگران اعداد و ارقام نیست. اشتباه نکنید ، من آمار و ارقام خود را دوست دارم ، اما فکر می کنم کنار گذاشتن آنها برای مدتی ممکن است همچنان مرا راضی نگه دارد.

در حالت ایده آل ، من حداقل تا پایان سال اینگونه ادامه می دهم و می بینم آیا می توانم به کاهش وزن خود ادامه دهم و همچنان احساس سیری و شادی کنم. امیدوارم سطح انرژی من در هفته های آینده نیز بهبود یابد.

جالب بود ، 30 روز! بعدا بویید!

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *