خواه یا نه باید درگیر توقف ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید توقف ها باشید؟


خواه یا نه زانوهای ممکن است صدا می دهد؟ احتمالاً هیچ دلیلی برای اولویت {وجود ندارد}. صدای ترق را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترق معمولاً سیگنال ای نیست کدام ممکن است چیزی خطا است.

دیوید مک آلیستر، MD، سرپرست این سیستم پزشکی ورزشی UCLA می گوید: «مفاصل بیش از حد را انتخاب کنید و انتخاب کنید زانوهای توقف خورده بیشتر a مفصل رایج برای توقف مصرف کردن هستند. اکثر مردمان وقتی چمباتمه می زنند هر دو عالی قوس مناسب حرکتی را پایین اوج می گذارند، توقف مصرف کردن در زانوهای شخصی را تخصص می کنند. ما معمولاً درگیر توقف مصرف کردن هر دو خاموش شدن آنها در روزی کدام ممکن است درمورد به درد هر دو تورم نیست، نیستیم.

کنجکاو هستید کدام ممکن است چرا زانوهای مفید ممکن است قابل دستیابی است صدا تحمیل کنند؟ همراه خود افزایش سن، احساس هایی کدام ممکن است استخوان ها را می پوشانند، به تماس گرفتن غضروف، می توانند به مناطق نامنظم تغییر شوند. وقتی چمباتمه می زنیم هر دو می ایستیم، صداها اجتناب کرده اند این سطوح نامنظم می آید کدام ممکن است روی هم می لغزند. علاوه بر این می‌تواند بافتی باشد کدام ممکن است استخوان‌ها را به استخوان‌های تولید دیگری متصل می‌تدریجی کدام ممکن است رباط‌ها نامیده می‌شوند، در حین حرکت کشیده می‌شوند هر دو محافظت مفصلی روی استخوان‌ها حرکت می‌تدریجی.

اگر دچار توقف مصرف کردن هر دو خاموش شدن از حداکثر کدام ممکن است باعث درد هر دو تورم تبدیل می شود، به دکتر مراجعه کنید. ممکن است سیگنال ای اجتناب کرده اند:

  • پارگی مینیسک. منیسک عالی دیسک لاستیکی C تعیین کنید است کدام ممکن است زانوی ممکن است را بالشتک می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید شناخته شده به عنوان ضربه گیر حرکت می تدریجی. علاوه بر این به meting out یکنواخت وزن {کمک می کند} به همان اندازه استخوان های ممکن است {به یکدیگر} ساییده نشوند. پارگی مینیسک بیشتر اوقات {به دلیل} رگ به رگ شدن ناگهانی هر دو سایر کارهایی است کدام ممکن است قابل دستیابی است در حین بازی انجام دهید. در اشخاص حقیقی جوان، پارگی معمولاً در دوره عالی مناسبت آسیب‌زا رخ می‌دهد، با این حال همراه خود افزایش سن، مینیسک می‌تواند دستی‌تر پاره شود.
  • آسیب هر دو سایش غضروف. معمولاً محافظت غضروف در استخوان‌های ما آسیب می‌بیند را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث می‌شود کدام ممکن است عالی تکه پاره شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید در مفصل ما مخلوط شود. زانو معمولاً همراه خود تورم هر دو ماندن به این آسیب پاسخ می دهد. غضروف زانو نیز ممکن است اجتناب کرده اند بین برود هر دو اجتناب کرده اند هم بپاشد کدام ممکن است شناخته شده به عنوان آرتروز شناخته تبدیل می شود. برخی اشخاص حقیقی می گویند وقتی حرکت می کنند بافت می کنند زانوهایشان تکان می خورد. استئوآرتریت شایع ترین نوع آرتریت است. معمولا اشخاص حقیقی میانسال را انتخاب کنید و انتخاب کنید مسن را حاوی می تدریجی.

ترفندهایی برای عالی رانندگی مفید

  • بازی مشترک ممکن است پاها را انتخاب کنید و انتخاب کنید زانوهای ممکن است را آسانسور تدریجی. حداقل ۲ بار در هفته همراه خود وزنه هر دو نوارهای مقاومتی بازی کنید – هر دو اقدامات وزن هیکل یادآور اسکات را انتخاب کنید و انتخاب کنید لانژ را انجام دهید. اجتناب کرده اند پله‌ها هر دو تپه‌ها بالا بروید هر دو دوچرخه ثابتی را برای عضله سازی برای حمایت اجتناب کرده اند زانوهای شخصی سفر شوید.
  • در گذشته اجتناب کرده اند بازی هیکل شخصی را خوب و دنج کنید. بازی از حداکثر همراه خود بافت عضلانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفاصل خنک ممکن است در نتیجه آسیب شود.
  • کشش را محافظت کنید. در گذشته اجتناب کرده اند ورزش، کشش پویا را بررسی کنید، کدام ممکن است در آن بافت عضلانی را در انواع مناسب حرکت حرکت دهید. بعد اجتناب کرده اند ورزش، عالی کشش ملایم انجام دهید، جایی کدام ممکن است کشش را برای ۳۰ ثانیه محافظت کنید. این به جلوگیری اجتناب کرده اند عفونت {کمک می کند}. به طور مشترک بافت عضلانی ورودی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پایین ران شخصی (به همین ترتیب عضله چهارسر ران را انتخاب کنید و انتخاب کنید همسترینگ) را جذاب کنید.
  • اگر قبلاً بازی می‌کنید، تمدید شده‌ترین را انتخاب کنید و انتخاب کنید روی حیله و تزویر‌ترین بازی‌ها را انجام دهید.
  • کفشی بپوشید کدام ممکن است انصافاًً صحیح ممکن است باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید در شرایط خوبی باشد.

مک آلیستر می گوید: «بهتر از کار محافظت تون بافت عضلانی احاطه زانو است.


رژیم تحت وب دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/