رفتن به نوشته‌ها

حمایت ایمنی از کروناویروس – سلامت ارین هولت



خوب بخور

طوری غذا بخورید که انگار مهم است ، زیرا مهم است. سیستم ایمنی بدن شما به تغذیه خوب بستگی دارد. در اینجا آنچه شما باید انجام دهید:

غذاهای غنی از مواد مغذی بخورید

غذاهای فرآوری شده را کاهش دهید

کمی شکر مصرف کنید

بدون الکل (سیستم ایمنی بدن را سرکوب می کند و مستقیماً روده را تحریک می کند)

رنگهای زیادی بخورید (میوه ها و سبزیجات غنی از رنگدانه ها)

تا آنجا که ممکن است غذاهای طبیعی ضد ویروس مصرف کنید: آویشن ، مریم گلی ، رزماری ، آویشن ، گون ، سیر ، زنجبیل ، قارچ شیتاکه ، نعناع ، دارچین ، زردچوبه

پیوست پروژه سازگاری با کربوهیدراتزیرا ما 4 هفته را صرف اعمال همه این اصول و بیشتر خواهیم کرد! الان وقتشه فام!



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *