حتی به سختی آفتاب در {اتاق خواب} خواهید کرد ممکن است برای بهزیستی خطرناک باشد


خوب بررسی کودک نوپا آرم داد {افرادی که} همراه خود چراغ می خوابند بالقوه است به طور نامطلوب سیستم عصبی شخصی را بیدار نگه دارند.

بررسی بر روی ۲۰ بزرگ شده مفید آرم داد کدام ممکن است تنها خوب ساعت شب خواب همراه خود چراغ روشن باعث تغییراتی در انجام اشخاص حقیقی تبدیل می شود: ضربان مرکز آنها در کل خواب در مقابل همراه خود شبی کدام ممکن است چراغ ها روشن بودند، بهتر بود. به همان اندازه صبح روز بعد، آنها انسولین بیشتری ساخت می کردند – هورمونی کدام ممکن است قند خون را ترتیب می تنبل.

جلوه ها دراماتیک نبودند. دکتر فیلیس زی، محقق ارشد، ذکر شد کدام ممکن است این احتمالات وجود دارد کدام ممکن است عواقب کودک نوپا، ساعت شب {به شب}، در پایان بر سلامت شخص تأثیر بگذارد.

زی، MD، رئیس بخش پزشکی خواب در کالج پزشکی دانشکده نورث وسترن فاینبرگ در شیکاگو ذکر شد: این بررسی آن را ملایم نمی شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید ما به تحقیقات بیشتری برای اطمینان از زمان خواستن داریم.

با این حال {در این} بین، او ذکر شد، کاهش نورها در گذشته اجتناب کرده اند خواب هیچ ضرر آسان ای ندارد.

زی ذکر شد: “من می خواهم در نظر گرفته شده {نمی کنم} مردمان نیازی به خوابیدن در تاریکی درست داشته باشند.” او خاطرنشان کرد کدام ممکن است حتی اجداد غیرتکنولوژیکی ما نیز کشف نشده آفتاب ماه قرار داشتند.

زی ذکر شد، اگر برای امنیت به چراغ ساعت شب خواستن دارید، خوشایند است. ساده آن را کمتر روشن کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن را نزدیک پایین قرار دهید. زی اضافه کرد کدام ممکن است آفتاب در انتهای طیف زرشکی/کهربایی بیشتر اجتناب کرده اند آفتاب سفید هر دو آبی است، از تحریک کمتری برای ذهن دارد.

به خوبی شناسایی شده است است کدام ممکن است اشخاص حقیقی {برای حفظ} انجام بهینه ریتم در یک روز واحد زمانی هیکل به قرار تکل کشف نشده آفتاب خورشید در روز را انتخاب کنید و انتخاب کنید تاریکی در ساعت شب خواستن دارند. این ریتم‌ها، کدام ممکن است شبیه ساعت‌های خانه ۲۴ ساعته هستند، به ترتیب فرآیندهای در سرتاسر هیکل – اجتناب کرده اند جمله خواب، متابولیسم، را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترشح هورمون‌ها- کمک می‌کنند.

با این حال انسان امروزی در ساعت شب کشف نشده بسیاری از آفتاب مصنوعی قرار دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید تحقیقات به مشکلاتی ردیابی کرده است. قرار تکل کشف نشده آفتاب آبی اجتناب کرده اند تجهیزات‌های موضوع‌ای می‌تواند ضرر‌ساز باشد: ترشح هورمون ملاتونین در هیکل را مسدود می‌تنبل، کدام ممکن است باعث می‌شود در هنگام آرامش اصولاً بافت هوشیاری کنیم.

زی ذکر شد: تحقیقات به سختی با توجه به عواقب بدون شک آفتاب مصنوعی در کل خواب {انجام شده} است.

متعاقباً او را انتخاب کنید و انتخاب کنید همکارانش ۲۰ جوان مفید را برای بررسی آزمایشگاه خواب استفاده کردند. ده ساعت شب پایین اوج هم ساده در آفتاب کم ساعت شب خوابید. زی ذکر شد کدام ممکن است ده نفر تولید دیگری برای خوب ساعت شب آفتاب کم داشتند، با این حال در ساعت شب دوم همراه خود آفتاب بالای سرشان خوابیدند – به ابعاد ای کدام ممکن است اتاق را همراه خود مقدار متوسطی آفتاب دوش می داد.

محققان دریافتند کدام ممکن است به طور متوسط، این شرایط نوری در نتیجه افزایش طرفدار در ضربان مرکز داوطلبان را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این کاهش تغییرپذیری ضربان مرکز (کدام ممکن است خطرناک است) تبدیل می شود. علاوه بر این از دوام هیکل آنها را در مخالفت با عواقب انسولین در صبح روز بعد افزایش داد. از دوام به انسولین، در صورت تداوم، ممکن است پیش ساز دیابت نوع ۲ باشد.

دکتر کنان رامار، رئیس سابق هیئت مدیره آکادمی پزشکی خواب آمریکا، می گوید: «این امکان آلی را می دهد کدام ممکن است قرار تکل کشف نشده آفتاب در یک روز واحد ممکن است خطر ابتلا به دیابت را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر پیامدهای مشکلات قلبی را افزایش دهد.

همراه خود این جاری، رامار کدام ممکن است در کار دخالتی نداشت، تاکید کرد کدام ممکن است این بررسی آن را ملایم نمی شود. با این حال او قبول کرد کدام ممکن است روشن نگه از گرفتن آفتاب {اتاق خواب} – را انتخاب کنید و انتخاب کنید تلویزیون را انتخاب کنید و انتخاب کنید تلفن اجتناب کرده اند رختخواب – به درستی است.

اینطور نیست کدام ممکن است داوطلبان این بررسی اجتناب کرده اند کانون ملاحظه آزاردهنده باشند. زی ذکر شد: «آنها در نظر گرفته شده می کردند خوشایند می خوابند.

علاوه بر این آفتاب درجه ملاتونین اشخاص حقیقی را مختل نکرد. زی ذکر شد، به عنوان جایگزین، عواقب روی ضربان مرکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید انسولین آرم می‌دهد کدام ممکن است آفتاب سیستم عصبی سمپاتیک را پرانرژی می‌تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید ما را هوشیار نگه می‌دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به طور معمول در کل روز در ارتباط باقی می‌ماند.

این بررسی – به صورت اینترنت در ۱۴ مارس آشکار شدمجموعه مقالات آکادمی سراسری علوم اولین کسی نیست کدام ممکن است به ضرر خوابیدن همراه خود چراغ روشن ردیابی می تنبل.

خوب بررسی در سال ۲۰۱۹ روی خانمها در آمریکا آرم داد افرادی که همراه خود آفتاب هر دو تلویزیون روشن می‌خوابیدند، در کل زمان اصولاً وزن اضافه می‌کردند را انتخاب کنید و انتخاب کنید نسبت به افرادی که همراه خود آفتاب می‌خوابیدند اصولاً کشف نشده مشکلات وزنی بودند.

Matt Lehrer، استادیار دانشکده پیتسبورگ کدام ممکن است به بررسی خواب را انتخاب کنید و انتخاب کنید ریتم در یک روز واحد زمانی می پردازد، ذکر شد کدام ممکن است تحقیقات آزمایشگاهی زیادی برای مکان یابی مکانیسم های بدون شک وجود نداشته است.

او بررسی جدید را “گامی خوشایند به ورودی” توضیح دادن کرد.

به آگاه لرر، تحقیقات آتی ممکن است برای ادغام کردن افرادی باشد کدام ممکن است اجتناب کرده اند در گذشته از دوام به انسولین را انتخاب کنید و انتخاب کنید قند خون بالایی دارند به همان اندازه ببینند خواه یا نه خوابیدن هنگام خواب (هر دو روشن کردن تلویزیون) ضرر را شدیدتر می تنبل هر دو خیر.

Lehrer خاطرنشان کرد کدام ممکن است در مقابل همراه خود سایر اجزا سبک اقامت، شبیه رژیم غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازی، کمتر با توجه به عواقب بهزیستی قرار تکل کشف نشده آفتاب شناسایی شده است است. با این حال، او ذکر شد، مردمان باید بدانند کدام ممکن است {این مهم} است.

زی همراه خود این موضوع موافقت کرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید ردیابی کرد کدام ممکن است بدست آمده آفتاب خورشید در کل روز به ابعاد تجویز آفتاب مصنوعی در ساعت شب ضروری است.

داده ها اصولاً

ایده خواب متکی به آفتاب را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواب اصولاً است.

دارایی ها: Phyllis Zee، MD، PhD، رئیس، Sleep Medicine، کالج پزشکی Feinberg دانشکده نورث وسترن، شیکاگو. مت لرر، دکترا، استادیار، روانپزشکی، دانشکده پیتسبورگ. کانان رامار، دکتر، رئیس سابق آکادمی پزشکی خواب آمریکا، دارن، ایلینوی، را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروفسور بخش پزشکی ریوی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مراقبت های ویژه، کلینیک مایو، روچستر، مینه سوتا. مجموعه مقالات آکادمی سراسری علوم، ۱۴ مارس ۲۰۲۲، به صورت اینترنت


رژیم اینترنت دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/