رفتن به نوشته‌ها

جو دوسر پخته با تمشک و لیمو – تغذیه ماریسا مور


جو دوسر تمشک-لیمو با جو دوسر ، انواع توت های شیرین و کمی لیمو برای جو دوسر تازه پخته می شود. این دستور ساده فقط 5 دقیقه طول می کشد و می تواند برای یک نفر تهیه شود یا به راحتی برای چهار نفر تغییر یابد!

جو دوسر پخته شده با انواع توت ها در یک رمکین سفید با یک قاشق

این پست توسط Quaker Oats حمایت می شود.

آماده خوردن جو دوسر تازه پخته هستید؟ خودشه! از انواع توت های تازه تابستانی به عنوان گزینه صبحانه استفاده کنید.

شما احتمالاً بیشتر مواد اولیه را در انبار خود دارید و می توانید انواع توت ها را از بازار کشاورزان محلی ، سوپر مارکت یا اگر خوش شانس هستید که آنها را تازه در حیاط خود پیدا کنید ، حتی بهتر.

این مواد را جمع آوری کنید

جو دوسر Quaker مد قدیمی
توت مخلوط
لیمو
شیر گیاهی ساده شیرین نشده
شربت افرا
عصاره یا خمیر وانیل
پودر خمیرمایه
نمک
تخم مرغ (اختیاری)

همه اجزا بر روی زمینه خاکستری قرار می گیرند

دوست دارم با جو دو سر خلاق باشم. و در تابستان ، من عاشق استفاده از انواع توت های تازه برای شیرین و روشن شدن هستم!

برای این دستور غذا ، من از توت سیاه و توت سیاه استفاده کردم زیرا هر دو در بازار من موجود بودند. در اواخر تابستان ، توت سیاه و زغال اخته تازه شیرین و فراوان است. و صادقانه بگویم ، من احتمالاً وقتی هوا سرد می شود ، به لطف توت های یخ زده ، از خوردن این غذا دست نمی کشم.

از انواع توت هایی که در دست دارید استفاده کنید ، از انواع توت های منجمد گرفته تا هر نوع مخلوطی از انواع توت های تازه!

در مورد تازه صحبت کنید لیمو بسیار مهم است. آن را رد نکنید. پوست لیمو به طعم توت کمک می کند تا ظاهر شود. و ظرف بدون آن یکسان نخواهد بود.

چرا جو را انتخاب می کنیم؟

دلایل مختلفی وجود دارد که نشان می دهد جو دو سر راهی مناسب برای شروع صبح است. من آنها را در دست دارم زیرا در آشپزخانه مغذی و همه کاره هستند.

جو دوسر یک گزینه آسان و در دسترس از غلات کامل است. آنها همچنین منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری از جمله ویتامین B1 ، منیزیم ، فسفر و منگنز هستند.

نکته آخر اینکه جو دوسر می تواند منبع خوبی از فیبر باشد و می تواند از سیستم گوارشی سالم پشتیبانی کند. با 5 گرم فیبر در هر وعده به لطف جو دوسر و انواع توت ها ، این دستور غذا منبع خوبی از فیبر است (9 گرم کل چربی)!

جو دوسر پخته با انواع توت ها در رمکین سفید

این یک دستور العمل بسیار متنوع است

  • تخم مرغ را برای دستور گیاهخواری کنار بگذارید. جو دوسر به رنگ قهوه ای طلایی غنی نمی رسد اما طعم آن همچنان عالی است!
  • این دستور غذا با شیر معمولی یا شیر با همان اندازه کار می کند.
  • شربت افرا نداره؟ در صورت تمایل شکر قهوه ای را در شربت افرا بریزید.
  • این دستور غذا را دو یا چهار برابر کنید. به سادگی مواد را مخلوط کرده ، آنها را در قالب های جداگانه بپزید و در یخچال قرار دهید. می توانید صبح های شلوغ نان جو دوسر را در مایکروویو یا فر گرم کنید.
  • با مقدار دلخواه ماست یونانی امتحان کنید
  • حداکثر 4 کاسه آماده کرده و آنها را بپزید. جو دوسر پخته شده را در یخچال بگذارید و در مایکروویو یا فر بگذارید تا در صبح های شلوغ گرم شود.

آیا آماده تهیه جو دوسر پخته هستید؟ در اینجا دستور غذا وجود دارد!

جو دوسر پخته شده با لیمو و انواع توت ها

این جو دوسر پخته شده با تمشک و لیمو مملو از جو ، انواع توت های شیرین و کمی لیمو برای جو دوسر تازه پخته شده است. این دستور العمل آسان فقط 5 دقیقه طول می کشد و می توان آن را به یک نفر تبدیل کرد یا به راحتی در چهار دقیقه تغییر کرد!

زمان آماده سازی5 دقیق

زمان پخت30 دقیق

کل زمان35 دقیق

یک مسیر: صبحانه ، میان وعده

ظرف ها: آمریکایی

کلمه کلیدی: دستور تهیه جو دوسر پخته شده

سهام: 1

کالری: 340کالری

عناصر

  • .5 فنجان جو دوسر سنتی کوکر
  • .5 فنجان شیر گیاهی ساده شیرین نشده
  • 1 قاشق سوپخوری شربت افرا
  • .5 قاشق کوچک عصاره یا خمیر وانیل
  • .5 قاشق کوچک بیکینگ پودر ½ قاشق چایخوری
  • کمی نمک
  • 1 تخم مرغ بزرگ (اختیاری ، یادداشت ها را ببینید)
  • .25 مخلوط بلوبری تازه ، یخ زده ، تمشک یا توت سیاه
  • .5 قاشق کوچک پوست لیمو

جهت ها

  • فر را روی 375 فارنهایت گرم کنید.

  • در مخلوط کن کوچک ، جو ، شیر ، وانیل ، بیکینگ پودر ، نمک و تخم مرغ (در صورت استفاده) را له کنید تا یکدست شود.

  • توت ها را در یک کاسه کوچک 6 اونسی قرار دهید و پوست لیمو را به طور مساوی روی آنها بپاشید. مخلوط را روی توت ها بریزید.

  • به مدت 30 دقیقه بپزید تا نان بالا بیاید و قهوه ای طلایی شود. پاهایش گرم است.

یادداشت

یادداشت:
از تخم مرغ برای دستور گیاهخواری صرف نظر کنید. جو دوسر به رنگ قهوه ای طلایی در نمی آید اما طعم آن همچنان عالی خواهد بود!

خوراک

کالری: 340کالری | کربوهیدرات ها: 52گرم | پروتئین: 16گرم | چربی: 8گرم | چربی های اشباع شده: 2گرم | کلسترول: 190میلی گرم | سدیم: 420میلی گرم | پتاسیم: 709میلی گرم | اساسی: 5گرم | قند: 22گرم | کلسیم: 332میلی گرم | اهن: 3میلی گرم



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *