رفتن به نوشته‌ها

تمرینات جانبی برای لاغری با 10 روش کاربردی


از بین بردن چربی شکم یکی از بزرگترین چالش هایی است که همه ما با آن روبرو هستیم ، بسیاری از مردم سعی می کنند تمرینات لاغری پهلو را انتخاب کنند ، مانند تمرینات شکمی و سایر حرکات شکمی که ماهیچه مورب را هدف قرار می دهند. وسط برخی نیز ورزش را به عنوان راهی برای کاهش سریع وزن انتخاب می کنند. اما این حرکات زیاد در لاغری م effectiveثر نیست.

ورزش یک روش م toثر برای کاهش وزن است ، اما کافی نیست. برای کاهش وزن ، باید همه نکات را با هم رعایت کنید ، رژیم غذایی ، ورزش و شیوه زندگی سالم همگی به کاهش وزن کمک می کند.

برای کاهش وزن چه تمریناتی باید انجام دهیم؟

همه تمرینات در لاغری پهلوها و شکم م areثر نیستند ، در این مقاله چند تمرین برای لاغر شدن پهلوها را به شما پیشنهاد می کنیم که بسیار مثر خواهد بود. به خاطر داشته باشید که ورزش صحیح بسیار مهم است.

تخته جانبی

برای اجرای پلانک کناری ، به پهلو و در یک آرنج دراز بکشید و باسن خود را به سمت بالا بکشید تا از بالای شانه ها تا پاها خط مستقیم ایجاد کنید. 5 ثانیه در این حالت بمانید ، سپس باسن خود را به سمت زمین بکشید و دوباره آنها را بالا بیاورید ، مراقب باشید که باسن شما به زمین برخورد نکند.

این کار را یک دقیقه یا 10 بار انجام دهید ، سپس طرف را تغییر دهید.

تمرینات شکمی و جانبی

تخته به بالا – از بالا به پایین

در حالت پلانک با بازوهای صاف ، از شانه ها تا انگشتان پا در امتداد یک خط مستقیم بنشینید. آرنج چپ و سپس آرنج راست را روی زمین خم کرده و بدن را در حالت تخته قرار دهید. سپس بازوها را صاف کرده و به حالت قبلی بازگردید. این حرکت را 10 بار تکرار کنید.

لاغری پهلو

کناره کتل بل خم می شود

بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید. کتری بل را در دست راست خود نگه دارید ، کمی به سمت راست خم شوید و بگذارید وزن روی زمین آویزان شود. سپس به حالت ایستاده بازگردید.

این کار را 10 بار به راست و سپس 10 بار به سمت چپ انجام دهید.

تمرینات کاهش وزن

اسکات را با Kettlebell Twist Squats حرکت دهید

کتری بل را با هر دو دست نگه دارید ، آرنج ها را خم کرده و دست ها را روی سینه قرار دهید. اسکوات را در حالی که زنگ اسکوات را گرفته اید در حالی که تنه خود را به راست می چرخانید نگه دارید. سپس متوقف شده و به حالت اولیه بازگردید. سپس با اسکات به چپ بروید. این کار را 10 بار پشت سر هم انجام دهید.

اسکات کاتل بل

افتادگی زانو توپ

این حرکت همچنین به لاغر شدن پهلوها کمک می کند. به پشت روی زمین دراز بکشید ، زانوها را خم کنید و کف پای خود را روی زمین قرار دهید. دستان خود را در دو طرف شانه ها قرار دهید تا بتوانید تعادل خود را حفظ کنید. یک توپ متوسط ​​را بین زانوها بگیرید و فشار دهید. پاهای خود را از روی زمین بلند کرده و طوری بلند کنید که پاهایتان در امتداد سقف قرار بگیرند. سپس به آرامی زانوها را به یک طرف بدن (راست یا چپ) پایین بیاورید ، اما پشت خود را صاف نگه دارید و زانوها را پایین نیاورید. این حرکت در لاغر شدن پهلوها کمک زیادی می کند.

به یاد داشته باشید که هنگام انجام این حرکت توپ را بین پاهای خود نگه دارید تا حرکت نکند یا زمین نخورد. زانوها را به حالت اول (یعنی در امتداد سقف) برگردانید و سپس در جهت مخالف حرکت کنید.

این حرکت را در دو ست 10 تایی انجام دهید.

تمرینات کاهش وزن

چوب برها

حرکت چوب شکن یک تمرین لاغری جانبی است که به طور م worksثر کار می کند. بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید. کتری بل یا وزنه را با هر دو دست جلوی خود نگه دارید. وزن خود را روی پای چپ بگذارید و تنه خود را به سمت چپ بچرخانید در حالی که دستان خود را به صورت مورب روی شانه چپ خود حرکت می دهید. بدن خود را به راست بچرخانید ، وزن خود را روی پای راست خود قرار دهید و وزن دست خود را به سمت پایین ران راست خود ببرید. هنگام حرکت پاها و زانوها را در یک محور نگه دارید. توجه داشته باشید که می توانید این انتقال را با استفاده از کش نیز انجام دهید.

این حرکت را 10 بار انجام دهید و سپس جهت حرکت خود را تغییر دهید.

لاغری پهلو

پیچ و تاب های روسی

روی زمین بنشینید و زانوها را خم کرده و کف پاها را روی زمین قرار دهید. با هر دو دست یک دمبل بگیرید و بازوها را به جلو بکشید. کمر باید 45 درجه به عقب برگردد. تنه خود را به راست بچرخانید و اجازه دهید بازوها با قفسه سینه و راست به سمت زمین قرار بگیرند. سپس به چپ بپیچ.

نکته: برای چالش برانگیزتر شدن این حرکت ، پاهای خود را چند سانت از زمین بلند کنید و با چرخاندن قسمت بالای بدن ، پاها را ثابت نگه دارید. این حرکت را در دو ست 10 تایی انجام دهید.

چرخش روسی

پاهای مورب شفت حرکت کرد

به پشت دراز بکشید و صورتتان رو به سقف باشد ، پاها را به هم نزدیک کنید و آنها را به طور کامل بکشید. باسن خود را کمی به چپ بچرخانید تا پاهای شما نیز به سمت چپ متمایل شوند. حالا دست چپ خود را پشت سر بگذارید و دست راست خود را از بدن خود بیرون بیاورید و کف دست ها رو به زمین باشد. سپس ، با کمک عضلات شکم و لگن ، پاها را کمی بالا بیاورید ، اما مطمئن شوید که پاها هنوز به سمت چپ کج شده اند. سپس پاهای خود را به آرامی روی زمین قرار دهید. این کار را 30 تا 40 بار انجام دهید و سپس جهت را تغییر دهید.

ورزش کاهش وزن جانبی

حرکت لیفت داخلی ران

برای این کار به پشت روی زمین دراز بکشید و پاها را از هم باز کنید. انگشتان پا باید رو به بالا و دست ها پشت سر باشد. پای راست خود را بلند کرده و با انگشتان پای خود به سمت بیرون بچرخانید. با استفاده از قسمت داخلی ران ، به آرامی پای خود را به حالت اولیه برگردانید. سپس این حرکت را در جهت مخالف با پای چپ خود انجام دهید. این حرکت را 30 تا 40 بار تکرار کنید.

لاغری پهلو با ورزش

شفت نوسان

برای این حرکت به دمبل یا وزنه نیاز دارید. دوباره به پشت دراز بکشید ، صورت خود را به سمت سقف بیاورید ، پاها را کنار هم و کشیده قرار دهید. در حالی که وزن 1 تا 2 کیلوگرم را در دست چپ خود دارید ، دست راست خود را زیر سر خود قرار دهید و دست چپ خود را به سمت بدن خود بکشید و پاها را بالا بیاورید و با زانو با زاویه 90 درجه خم شوید. هنگام حرکت بدن خود را درگیر کنید. سپس به حالت اولیه بازگردید ، این حرکت را 30 تا 40 بار انجام دهید و سپس این حرکت را با دست دیگر تکرار کنید.

تمرینات لاغری جانبی

آیا با حلقه ورزشی امکان لاغری پهلو وجود دارد؟

اگرچه به نظر می رسد حلقه ها روی عضلات پشت و شکم کار می کنند و اکثر مردم فکر می کنند که استفاده از حلقه به کوچک شدن کمر و شکم کمک می کند ، اما این تصور غلطی است. کرلینگ کالری می سوزاند و می توانید آن را به عنوان یک تمرین قدرتی انجام دهید ، اما این کار به از بین بردن چربی موضعی در ناحیه لگن و شکم کمک نمی کند و یک ورزش لاغری جانبی نیست.

لاغری پهلو با دوچرخه سواری

دوچرخه سواری یکی از موثرترین و کاملترین ورزشهایی است که اگر به درستی تمرین شود ، به سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن کمک می کند. دوچرخه سواری نوعی ورزش قلبی عروقی است که اگر با سرعت و شیب مناسب انجام شود به افزایش ضربان قلب کمک می کند و با این ورزش چربی سوزی و کاهش وزن راحت تر اتفاق می افتد.

علاوه بر این ، هنگام دوچرخه سواری قسمت های مختلف بدن درگیر می شوند ، بنابراین سوزاندن کالری با این ورزش بسیار راحت تر از ورزش های دیگر است. بنابراین ، دوچرخه سواری یک ورزش م burningثر برای سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن است ، در نتیجه بر چربی شکم و لگن نیز تأثیر می گذارد. می توانید دوچرخه سواری را به عنوان راهی برای کاهش وزن در پهلوها و سایر قسمت های بدن امتحان کنید.

علاوه بر ورزش ، روش ها و نکات دیگری نیز وجود دارد

در این مقاله انواع مختلف تمرینات برای لاغر شدن لگن و شکم را خواهید آموخت. همه این تمرینات و رژیم های غذایی به کاهش وزن کمک زیادی می کند و همچنین در حفظ سلامت جسمی و روحی شما مثر است ، اما به یاد داشته باشید که پیروی از مسیر تمرینات و رژیم غذایی به صبر زیاد و همچنین اراده قوی نیاز دارد.

شرکت Madaria ، تولید کننده دستگاه های لاغری با جدیدترین فناوری روز دنیا ، در این مسیر به شما کمک می کند و سریعتر لاغری های جانبی را برای شما انجام می دهد.

mCare یکی از دستگاه های لاغری ماداریا است که به لاغر شدن پهلوها کمک می کند و در از بین بردن سلولیت بسیار مثر است. اساس کار من رول مکش است. غلتک مکنده از فناوری غیر مکانیکی و غیر تهاجمی برای تقویت سلول ها و احیای پوست استفاده می کند. غلتک مکنده گردش خون را در بافت ها افزایش می دهد و می تواند در مناطق مختلف پوست استفاده شود.

مقالات مرتبط

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *