تماشای افراطی را با موضع گیری قطع کنید


آخرین اخبار سلامت روان

تصویر خبر: اخبار آها: تماشای افراطی را با موضع گیری قطع کنید

دوشنبه، ۷ مارس ۲۰۲۲ (اخبار انجمن قلب آمریکا)

بعد از نیمه‌شب است، از زمان خواب معمولی‌تان گذشته است، و شما در آستانه تماشای سومین قسمت متوالی آن درام پلیسی یا کمدی کلاسیک در حالی که روی مبل با یک پتو نشسته‌اید، می‌شوید.

به نظر می رسد راهی دنج برای آرام کردن شب باشد. آندریا لاکروکس، استاد برجسته و رئیس بخش اپیدمیولوژی در دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو، گفت: فقط سعی کنید این کار را برای مدت طولانی و زیاد انجام ندهید.

LaCroix گفت: “آیا تماشای زیاد بد است؟ من می خواهم بگویم “نه، بد نیست.” “اگر به تأثیرات قلبی عروقی در نشستن طولانی خود اهمیت می دهید، مهم نیست به چه دلیلی می نشینید، فقط مهم است که عادت یا عادت حرکت هرازگاهی را دریابید.”

مقاله ای در ژانویه در مجله اروپایی قلب و عروق پیشگیرانه که سه مطالعه قبلی مرتبط با تماشای تلویزیون را مرور کرد، نتیجه مشابهی را نشان داد: دوره های طولانی تماشا ممکن است خطر ایجاد لخته خون را افزایش دهد.

تحقیق در مورد تأثیر تماشای زیاده روی بر سلامت آنقدر جدید است که مقاله ای در سال ۲۰۲۰ در مجله بین المللی تحقیقات محیطی و بهداشت عمومی که ۲۸ مطالعه قبلی را مرور کرده بود، هیچ تعریف متفقی از این اصطلاح را به جز “تماشا چند قسمت از یک برنامه تلویزیونی در یک قسمت” پیدا نکرد. نشستن.”

کلمه کلیدی ممکن است “نشستن” یا انجام بیش از حد آن باشد. لخته های خون می توانند زمانی ایجاد شوند که چیزی جریان خون را کند یا تغییر دهد.

بتانی بارون گیبس، دانشیار دانشگاه پیتسبورگ که در مورد رفتارهای بی تحرک و فعالیت بدنی تحقیق می کند، گفت: پس از حدود یک ساعت نشستن، خون و مایعات در پاها شروع به تجمع می کنند. تجمع منجر به کاهش جریان و گردش خون می شود، بنابراین فشار خون شروع به افزایش می کند تا خون را به قلب بازگرداند.

LaCroix نویسنده یک مطالعه در سال ۲۰۱۹ در مجله انجمن قلب آمریکا بود که نشان داد هم مقدار زیاد زمان بی تحرکی و هم افزایش مدت زمان طولانی تر این زمان با خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی در زنان مسن مرتبط است.

مطالعه دیگری در سال ۲۰۱۹ در مجله انجمن قلب آمریکا نشان داد افرادی که کم تلویزیون تماشا می کنند یا اصلاً تلویزیون تماشا نمی کنند و بسیار فعال هستند، حدود دو سال و نیم بیشتر از افرادی که اغلب تلویزیون تماشا می کنند، بدون بیماری عروق کرونر قلب، سکته مغزی و نارسایی قلبی زندگی می کنند. فعال نیست

اما با توجه به گسترش سرویس‌های استریم و جذابیت منوهای همه‌چیز که می‌توانید در فصل‌های مختلف تلویزیونی مشاهده کنید، عادات تماشا به این زودی‌ها تغییر نمی‌کند. غول پخش نتفلیکس در سال ۲۰۱۶ گفت که اعضا ترجیح می دهند به جای تماشای یک قسمت در هفته، یک فصل کامل را در یک هفته تمام کنند.

هنگامی که دو سال پیش در آغاز همه‌گیری کووید-۱۹ دستورالعمل‌های ماندن در خانه صادر شد، افراد بیشتری به پخش جریانی روی آوردند. طبق نظرسنجی Nielsen، شرکت سنجش مخاطب، میانگین زمان تجمعی افراد در ایالات متحده در هر هفته در طول سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰، ۱۴۲.۵ میلیارد دقیقه بوده است که از ۸۱.۷ میلیارد دقیقه در مدت مشابه در سال ۲۰۱۹ افزایش یافته است.

گیبس گفت راه حل این است که از جای خود بلند شوید و استراحت کنید.

گیبس گفت: “شما مجبور نیستید از شر تلویزیون خود خلاص شوید. فقط باید تماشای تلویزیون خود را قطع کنید.” “بایستید و ظرف ها را بشویید، یک بار لباس بشویید یا ناهار خود را بسته بندی کنید. کاری انجام دهید!”

محققان در حال بررسی زمان ایده آل برای نشستن قبل از استراحت هستند. گیبس پیشنهاد کرد یک بار در ساعت چند دقیقه پیاده روی کنید و از طریق یک ساعت هوشمند یا ردیاب تناسب اندام یادآوری را تنظیم کنید.

او همچنین توصیه کرد زمانی را برای خاموش کردن صفحه نمایش برای حفظ خواب راحت و خاموش کردن گزینه در سرویس پخش خود برای پخش خودکار قسمت بعدی تنظیم کنید.

LaCroix توصیه می‌کند هنگام تماشای تلویزیون یا سایر فعالیت‌های معمولی ثابت مانند صحبت کردن با تلفن، برای فواصل بایستید. نوشیدن آب یا یک فنجان چای در حین تماشا نیز ممکن است کمک کند زیرا در نهایت باید با رفتن به حمام پرخوری را از بین ببرید.

لاکروکس گفت: “بسیاری از اوقات، شما بلند می شوید و شروع به انجام کاری می کنید و نمی خواهید بلافاصله بنشینید.” “سخت ترین بخش فقط تغییر وضعیت است.”

اخبار انجمن قلب آمریکا سلامت قلب و مغز را پوشش می دهد. همه نظرات بیان شده در این داستان منعکس کننده موضع رسمی انجمن قلب آمریکا نیست. حق نسخه برداری متعلق به انجمن قلب آمریکا، شرکت یا متعلق به آن است و کلیه حقوق محفوظ است. اگر سوال یا نظری در مورد این داستان دارید، لطفا ایمیل کنید [email protected].

توسط جنارو سی آرماس

اخبار پزشکی
حق چاپ © ۲۰۲۱ HealthDay. تمامی حقوق محفوظ است.




نمایش اسلاید


سوء مصرف داروهای تجویزی: اعتیاد، خطرات سلامتی و درمان
به نمایش اسلاید مراجعه کنید


رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/