رفتن به نوشته‌ها

تغذیه اعداد – رینا داون لوتز



بدون برچسب روی رژیم غذایی خود ، می توانید به سادگی زمانی که احساس گرسنگی می کنید غذا بخورید و هنگامی که احساس سیری کردید ، غذا را متوقف کنید. باور کنید که هیچ ساختاری ترسناک نیست ، باور کنید 100 برابر بهتر از خودکنترلی ، احساس گناه و سرقت انرژی در رژیم غذایی است. گاهی اوقات مردم از آزادی زندگی بدون رژیم می ترسند ، زیرا به خود اعتماد ندارند که پرخوری نکنند و عجله نکنند. وقتی به بدن خود گوش می دهید ، شما به احتمال زیاد (و اگر این کار را بکنید ، به تغذیه سالم برمی گردید زیرا احساس بهتری نسبت به پرخوری دارد ، نه به این دلیل که رژیم باعث می شود احساس گناه کنید.) پرخوری کنید (آیا این خوردن احساسی است؟ آیا من فقط به کربوهیدراتهای نشاسته ای بیشتری احتیاج دارم و به همین دلیل من هوس شکر می کنم؟ و غیره..) شما در نهایت آن احساس آزادی را خواهید داشت ، اما نه بدون کمی ناراحتی در ابتدا. بگذارید زنجیره رژیم غذایی سقوط کند ، حتی اگر بیشتر از آنچه شما می خواهید طول بکشد ، و این احساس آزادی می تواند برای شما باشد. زندگی شما را عوض خواهد کرد. بعد از کار سخت ظاهر خواهید شد. ارزشش را خواهد داشت.

به عشق همه چیزهای خوب دنیا ، جنون را متوقف کنید و از نقاط ، نمودارها ، نمودارها ، برنامه های ردیابی ، درصد ، شمارش ، اعداد ، اضطراب ، قضاوت و تقسیم غذا به مجموع قسمت های آن دوری کنید. در عوض ، بیایید آزادی را در عمل ساده خوردن غذای خوب بیابیم.

شما هستید می توان زنجیره را بشکن شما هستید می توان رژیم را کنار بگذارید. شما باید مرتکب شدن برای متوقف کردن. من می دانم که این اطلاعات جدیدی برای اکثر مردم است ، پیاده سازی آن دشوار است و مدتی طول می کشد تا بدانیم صنعت رژیم و پزشکان در نیم قرن چه چیزی را وارد جامعه کرده اند. متوجه می شوم. چندین دهه است که آنها را بازاریابی می کنید [Listen: Why We Stand Against Typical Fear-Based Marketing] این به ما می گوید که چرا ما به اندازه کافی خوب نیستیم ، چیزهایی که مادران و مادربزرگ های ما گفتند و انجام دادند و ما در طول مسیر انتخاب کردیم ، راهنمایی ها ، کتاب ها و دوستان ما نیز همه آنها را انجام می دهند. ما چطور می تونیم؟ چیزهای زیادی برای دور شدن وجود دارد.

ولی تو قادر به انجامش هستی.

و اگر بعد از خواندن همه اینها هنوز س questionsال دارید که آیا باید جدا شوید یا غذا بخورید ، بر نسبت درشت مغذی ها تمرکز کنید و کالری ها را بشمارید ، پاسخ منفی است. این را بیش از حد پیچیده نکنید.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *