رفتن به نوشته‌ها

تارت گوجه فرنگی چدار آسان – تغذیه ماریسا بیشتر


این تارت پنیری گوجه فرنگی با 3 ماده از گوجه فرنگی تازه تابستانی و پنیر تند برای یک لقمه ساده و خوشمزه استفاده می کند. از این تارت به عنوان پیش غذا یا همراه با سالاد سبزیجات برای یک غذای سبک اما سیر کننده تابستانی لذت ببرید.

تارت پنیر گوجه فرنگی با دستمال سفید و چرخ پیتزا

این پست توسط دوستان من در Cabot Creamery حمایت می شود.

این دستور العمل پایان تابستان با گوجه فرنگی تازه تابستانی و شیرینی های چدار پف دار تیز پر شده است. این یک پیچ فوق العاده ساده روی پای سنتی گوجه فرنگی جنوبی است – بدون تمام کار!

برای تهیه این تارت آسان ، باید به یاد داشته باشید که خمیر پای را ذوب کرده اید اما به سرعت به هم می چسبد.

شما نیاز خواهید داشت

شیرینی پفکی
گوجه فرنگی تازه رسیده
چدار تیز Cabot Vermont
نمک و فلفل دلمه ای
ریحان تازه (اختیاری ، اما توصیه می شود)

نکاتی در مورد گوجه فرنگی خوشمزه

این یک دستور عالی برای استفاده از گوجه فرنگی تازه است. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که مقداری گوجه فرنگی در دست داشتم.

گوجه فرنگی های تابستانی کاملاً عالی هستند – تازه و پخته نشده. اما چون می دانستم نمی توانم همه آنها را بخورم ، این تارت راه حل مناسبی بود.

در اینجا چند نکته برای به دست آوردن بهترین نتایج وجود دارد:
گوجه فرنگی را به برش هایی با همان ضخامت برش دهید. برای اطمینان از پخت یکنواخت گوجه فرنگی ، آنها را نازک برش دهید و ضخامت یکنواخت – حداکثر تا یک اینچ – را در نظر بگیرید.

گوجه فرنگی ها را خوب آبکش کنید. برای جلوگیری از ترش شدن ترش ، باید گوجه فرنگی ها را فیلتر کنید. برای این کار از یک دستمال پارچه ای تمیز استفاده کردم. به سادگی گوجه فرنگی ها را برش دهید ، آنها را روی یک دستمال پارچه ای قرار دهید و حوله های آشپزخانه یا کاغذ را به مدت 15 دقیقه یا بیشتر پاک کنید تا مایع اضافی آن خارج شود.

گوجه فرنگی را خیس کنید. اگرچه گوجه فرنگی به تنهایی خوشمزه است ، اما نمک طعم آن را بیشتر می کند. فلفل سیاه هم اضافه کردم.

برش های گوجه فرنگی قرمز روی دستمال پارچه ای

استفاده از شیرینی پف دار

شیرینی پفکی خریداری شده در تهیه این دستور غذا در کوتاه ترین زمان کلیدی است. من سعی نمی کنم این کار را در خانه انجام دهم.

حتما اجازه دهید خمیر پنکیک در یخچال یا در دمای اتاق ذوب شود تا به راحتی جدا شود. برای وردنه خمیر به اندازه سینی فر از وردنه استفاده کنید.

من از کاغذ روغنی برای پوشاندن ورق پختم استفاده کردم. همچنین می توانید از قالب فر سیلیکونی استفاده کنید. من کاغذ را دوست دارم زیرا می توانید به راحتی تارت را از تابه روی قفسه خنک کننده بردارید.

شیرینی پف دار با پنیر و برش های گوجه فرنگی در بالا

با استفاده از چنگال ، شیرینی را به طور کامل سوراخ کنید.

چدار “چسبی” خواهد بود که تارت را در کنار هم نگه می دارد و البته طعم فوق العاده ای به آن می بخشد.

هنگامی که گوجه فرنگی سر جایش قرار گرفت ، نمک و فلفل را روی گوجه فرنگی ها بپاشید. بپزید تا طلایی و ترد شود.

(برای دستورالعمل گام به گام به پایین بروید).

پنیر خرد شده در یک کاسه سبز با رنده پنیر در پس زمینه

پنیر خوب انتخاب کنید

این دستور فقط شامل 3 ماده است. بنابراین مهم است که کیفیت را انتخاب کنید.

من از Cabot Vermont Sharp Cheddar استفاده می کنم. اگر آشنا نیستید ، Cabot یک شرکت تعاونی است که متعلق به خانواده های کشاورزان در سراسر نیو انگلند و نیویورک است و 100 درصد سود به کشاورزان برمی گردد.

من می گویم بین آن و سبیل چدار اضافی رفت و آمد کردم. شما می توانید از هر یک از آنها استفاده کنید ، اما من قطعاً توصیه می کنم که بروید.

پنیر بدون زحمت ذوب می شود و با شیرینی پفکی کاملاً برشته می شود.

تارت پنیر گوجه فرنگی به صورت مربع در زمینه خاکستری بریده می شود

سرویس ایده ها

می توانید با این تارت گوجه فرنگی به عنوان غذای اصلی رفتار کنید و مانند یک پیتزا از آن لذت ببرید. اما من از مخلوط کردن آن با یک سالاد سبز یا گذاشتن آن روی یک بشقاب برای میان وعده با سایر سبزیجات و پیش غذاها لذت بردم.

این یک گزینه دوست داشتنی برای پایان تابستان است که با شراب و حیاط جفت شود. آن را برای صرف صبحانه با دوست دختران خود سرو کنید – هیچ کس نباید بداند که تهیه آن چقدر آسان است! و از آنجا که می توانید از آن گرم یا در دمای اتاق لذت ببرید ، می توانید آن را برای پیاده روی یا یک روز در پارک ببرید.

باقی مانده را خنک کرده و در فر برشته گرم کنید.

چگونه از این دستور غذا استفاده خواهید کرد؟ در نظرات یا اینستاگرام به من اطلاع دهید. من همیشه به دنبال ایده های جدید هستم!

تارت چدار گوجه فرنگی آسان

این تارت پنیری گوجه فرنگی با 3 ماده از گوجه فرنگی تازه تابستانی و پنیر تند برای یک لقمه ساده و خوشمزه استفاده می کند. از این تارت به عنوان پیش غذا یا همراه با سالاد سبزیجات برای یک غذای سبک اما سیر کننده تابستانی لذت ببرید.

یک مسیر: Entrees ، Entree

ظرف ها: آمریکایی

کلمه کلیدی: دستور العمل های گوجه فرنگی

سهام: 8

کالری: 234کالری

عناصر

  • 1 یک برگه شیرینی پفکی
  • 1 گوجه فرنگی های بزرگ و رسیده (در صورت وجود موروثی)
  • 1 فنجان چدار تیز Cabot Vermont
  • نمک و فلفل سیاه تازه خرد شده
  • ریحان تازه ، حدود 2 قاشق غذاخوری خرد شده (اختیاری)

جهت ها

  • فر را روی 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • شیرینی پفکی را از فریزر خارج کنید. بگذارید حداقل 4 ساعت یا یک شب در یخچال آب شود.

  • گوجه فرنگی را به برش های 1 اینچی برش دهید. آن را روی یک حوله آشپزخانه یا دستمال پارچه ای تمیز و بدون پرز بگذارید. یک حوله آشپزخانه تمیز دیگر روی آن بگذارید. بگذارید 30 دقیقه خشک شود. این مرحله را از دست ندهید. برای جلوگیری از ترش خیس بسیار مهم است.

  • روی یک سینی بزرگ پخت را با کاغذ روغنی یا یک قالب پخت سیلیکونی بچینید. شیرینی پف شده ذوب شده را صاف روی یک ورقه پخت قرار دهید. فشار دهید یا به آرامی بچرخانید تا صاف شود. شیرینی را با چنگال به تمام نقاط بریزید.

  • شیرینی پفکی را به طور مساوی با ½ فنجان پنیر چدار بپاشید. برش های گوجه فرنگی آبکش شده را روی پنیر قرار دهید. گوجه فرنگی را با نمک درشت و فلفل سیاه تازه بپاشید. ¼ فنجان پنیر باقی مانده را بریزید.

  • به مدت 15-20 دقیقه یا تا زمانی که پنیر جوش بزند و شیرینی پف دار طلایی شود بپزید. آن را از فر بیرون می آوریم. بگذارید تارت حداقل 5 دقیقه روی قفسه خنک کننده خنک شود. با ریحان خرد شده یا خرد شده تزئین کنید. گرم یا در دمای اتاق سرو کنید.

یادداشت

نکات دستور غذا:

گوجه فرنگی را به برش هایی با همان ضخامت برش دهید. برای اطمینان از پخت یکنواخت گوجه فرنگی ، آنها را نازک برش دهید و ضخامت یکنواخت – حداکثر تا یک اینچ – را در نظر بگیرید.
گوجه فرنگی ها را خوب آبکش کنید. برای جلوگیری از ترش شدن ترش ، باید گوجه فرنگی ها را فیلتر کنید. برای این کار از یک دستمال پارچه ای تمیز استفاده کردم.
بگذارید شیرینی پفکی کاملاً ذوب شود. این باعث می شود تا به راحتی بتوان آن را تنظیم کرد.
برای اطلاع از جزئیات و نکات کامل دستور غذا به marisamooore.com مراجعه کنید.

خوراک

کالری: 234کالری | کربوهیدرات ها: 16گرم | پروتئین: 6گرم | چربی: 16گرم | چربی های اشباع شده: 6گرم | چربی اشباع نشده: 2گرم | چربی های اشباع نشده: 8گرم | کلسترول: پانزدهممیلی گرم | سدیم: 166میلی گرم | پتاسیم: 142میلی گرم | اساسی: 1گرم | قند: 2گرم | ویتامین A: 526IU | ویتامین سی: 6میلی گرم | کلسیم: 110میلی گرم | اهن: 1میلی گرم



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *