رفتن به نوشته‌ها

تابستان زمان انتخاب غذاهای سالم است – Prime Women


این زمان از سال است که من در تمام طول سال منتظر آن هستم به دلیل دستور العمل های تازه و خوشمزه تابستانی. من را اشتباه نگیرید. من از غذاهای زیادی که در طول سال در دسترس است لذت می برم ، اما در این زمان از سال ، انتخاب در فروشگاه مواد غذایی برای تهیه دستور العمل های سالم تابستانی باورنکردنی است. تابستان امسال ، من سعی می کنم به میوه ها ، سبزیجات و گوشت ها پایبند باشم زیرا وقتی بدنم را با غذاهای اصلی و پرورده تامین می کنم ، احساس بهتری دارم. این بدان معنا نیست که سلیقه و خلاقیت در خطر است. اصلا. من لبنیات مصرف می کنم ، زیرا در قهوه من خامه را دوست دارم و از پنیر لذت می برم. حقیقت این است که غذاهای زیادی وجود ندارد که من آنها را دوست ندارم ، فقط برخی از غذاهایی هستند که من آنها را دوست ندارم. بنابراین ، من مجبور شدم غذاهایی را که در تلاش من برای تناسب اندام و سلامتی بهتر کمک نمی کنند حذف کنم. زیرا وقتی صحبت از غذا می شود سوخت است.

استخوان های قوی از رژیم غذایی سالم

تابستان خوشمزه

اخیراً ، من بیشتر آشپزی می کنم و مانند غذاهای دیگر که مکمل یکدیگر هستند ، فکر می کنم. همچنین اگر دستور العمل های سالم تابستانی را که در صفحات فیس بوک یا وب سایت هایی که دوست دارم از آنها دیدن کنم ، پیدا کنم ، مفید است. پیدا کردن ایده ها به صورت آنلاین ، مانند صفحاتی از غذاهایی که “دوست داشتم” ، هنگام انتخاب ظروف من ایده های بسیار مفیدی را برایم به ارمغان می آورد. گاهی اوقات ممکن است در دستور العمل ها تغییراتی ایجاد کنم ، اما از الهام آنها قدردانی می کنم و دستورالعمل ها عالی هستند. شبکه غذایی همچنین منبع خوبی برای کسانی است که به راهنمایی کمی نیاز دارند.

به طور طبیعی سالم

وقتی مشغول کار روی غذاهای طبیعی سالم در رژیم غذایی خود هستم ، غذاهای فرآوری شده را به آرامی حذف می کنم. متوجه می شوم که وقتی در برنامه غذایی روزانه من گنجانده شوند ، احساس خوبی ندارم. این اصل KISS است: ساده نگه دارید – هرچه رژیم غذایی اساسی تر باشد ، بهتر است. گاهی اوقات من مقداری کراکر یا چیپس دارم ، اما با گذشت زمان مصرف آنها را تا حد زیادی کاهش داده ام. جالب است که بدن ما چگونه هوس غذاهای خاص ، به ویژه غذاهای فرآوری شده می کند ، بنابراین حذف آنها از رژیم غذایی شما ممکن است مشکل باشد. با این حال ، این امکان وجود دارد و وقتی هوس های شما متوقف شود و هر روز احساس بهتری داشته باشید ، خوشحال خواهید شد که این قدم را برداشته اید.

وقتی بچه بودم ، مادرم جوانه بروکسل درست می کرد. نیازی به گفتن نیست که من طرفدار آن نبودم. در بزرگسالی ، این تغییر کرد. در واقع با کره و لیمو خوشمزه است ، به آرامی پخته می شود و ادویه می شود. من از آن لذت می برم و همچنین سبزیجات کبابی از همه نوع. من خیلی زود این دستور را پیدا کردم و تهیه آن بسیار خوب است و من واقعاً از آن لذت می برم. باید آن را با شما در میان بگذارم ، امیدوارم شما هم مانند من آن را دوست داشته باشید.
https://www.youtube.com/watch؟v=l7kzoHi9cwA

کمتر غذا بخورید

وعده های غذایی بزرگتر باعث خستگی من می شود ، بنابراین من وعده های کوچکتر اما بیشتر می خورم. از آنجایی که چنین بوده است ، متوجه می شوم که در حال کاهش وزن هستم. من سعی می کنم وعده های غذایی خود را محدود به غذاهایی کنم که واقعاً برای نیازهای من مفید است و به بدن خود گوش می دهم. من غذاهایی را که در بدنم پاسخ منفی داده اند حذف کرده ام و سعی می کنم از آنها اجتناب کنم. از آنجا که چندین سال پیش با کم کاری تیروئید و کم خونی تشخیص داده شدم ، مطمئن هستم که آهن ، مولتی ویتامین ها و روغن های امگا 3/ماهی مصرف می کنم. من همچنین ویتامین A و D. مصرف می کنم همچنین پروبیوتیک ها را برای هضم و سلامت مصرف می کنم.

سالاد پر از سبزیجات تازه

راه خود را برای سلامتی تغییر دهید

بسیاری از ما باید رژیم های غذایی خود را متناسب با سبک زندگی ، گرایش ژنتیکی و داروها تنظیم کنیم. این خوب است زیرا ایده ها و دستور العمل های خلاقانه زیادی وجود دارد که در مورد سلامتی و شرایط ما مفید است. من اخیراً سعی کرده ام نان و خمیر را کم کنم زیرا بعد از خوردن انواع خاصی از نان احساس نفخ کردم. در تحقیقاتم یک جایگزین خوشمزه پیدا کردم. من به خصوص از گل کلم خام برای تهیه پوسته برای پیتزا یا کالزون های خانگی استفاده می کنم.

در طول روز یا برای یک میان وعده سریع ، ماست با آلو تازه کننده است و چغندر با خامه ترش سریع ، آسان ، سبک و مفید است. چغندر حاوی آهن ، ویتامین A ، C و فیبر است تا به مصرف روزانه غذای شما کمک کند.

اگر به دنبال ایده ای برای شب تاکو هستید ، سعی کنید از کاهو برگ کره به عنوان یک پوسته به جای تورتیلا استفاده کنید. می توانید آن را با گوشت یا مرغ پر کرده و پنیر یا خامه ترش را اضافه کنید. این یک روش خلاقانه برای داشتن تاکو است. همچنین می تواند برای یک مهمانی عالی باشد یا به عنوان پیش غذا سرو شود و بلافاصله به شکل تخم مرغ درآید. هر یک از این گزینه های سالم برای مهمانی تابستانی شما عالی هستند.

جایگزین بسته بندی کاهو برای تاکوهای سالم

نتیجه

امکانات برای دستور العمل های سالم تابستانی بی پایان است. گزینه های زیادی با غذاهای بهاری و تابستانی وجود دارد و به نظر می رسد گزینه های سالم در همه جا وجود دارد. من وقتی از کباب پز خوردن لذت می برم ، از هندوانه و آناناس کبابی لذت می برم. طراوت و طعم را به منو می بخشد. چیزی در مورد کباب کردن غذاها وجود دارد که واقعاً طعم آنها را عالی می کند و برخلاف تصور شما ، اغلب بسیار بهتر از غذاهای اصلی هستند.

سپس تابستان است و دستور العمل های سالم تابستانی و غذاهای خوشمزه پر از طعم عالی را به اشتراک می گذارید!

موارد زیر را بخوانید:

10 نکته برای تغذیه سالم در بیرون بدون احساس گناه

Sea Scallops: اسنک کامل تابستانی

به سادگی با دستور العمل های میگو لاغر شوید

آیا این مقاله را پسندیدید؟ ثبت نام کنید (رایگان است!) و ما هر هفته مقالات فوق العاده ای از این دست را برای شما ارسال می کنیم. به طور رایگان اینجا ثبت نام کنید.



منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *